Jump to content

Проблем с кънектване


boyo76

Препоръчан пост

Здравейте!От известно време имам проблем с кънектването,в смисъл че много бавно се кънектва лап-топа.Говорих с фирмата доставчик,казаха ми че не е при тях проблема и верояно съм пипнал спайуер,който натоварва процесора и прецаква кънекшъна.Със спайбот сърч & дистрой намерих 3 спайуера,оправих ги,но проблема продължава.Лап-топа е HP ProBook 4510s.Можете ли да ме посъветвате кой точно драйвер да преинсталирам от сайта на HP,че нещо не мога да се оправя.Трябва ли освен драйвера още нещо да направя,което бихте ми препоръчали за да избегна преинсталацията?Забелязах също че процесора в последно време се натоварва повече от нормалното.С Windows 7 Ultimate съм.Ето и драйверите от сайта на HP за Network

Driver - Network Description Current version Size (MB) Estimated download time Previous version

Qualcomm Mobile Broadband Drivers - Gobi2000 1.1.84.0

Intel PRO/Wireless Drivers for Microsoft Windows 7 13.1

Qualcomm Mobile Broadband Drivers - Gobi1000 3.00

Broadcom Wireless LAN Driver for Microsoft Windows 7 5.60.48.31

Atheros Wireless LAN Driver for Microsoft Windows 7 1.00

Software Support for HP Integrated Module with Bluetooth Wireless Technology for Microsoft Windows 7 7

Marvell Yukon Gigabit Ethernet Controller Driver 10.70.5.3

HP Wireless Assistant 3.50.9.1

Link to comment
Сподели другаде

Направи сканиране, следвайки следния протокол:

Сканирай с Malwarebytes' Anti-Malware и SUPERAntiSpyware Free. Ако вече имаш програмите, провери дали имаш последните версии и ако нямаш, премахни твоите и инсталирай най-новите. Ако тепърва инсталираш програмите, след инсталацията те ще предложат да се обновят автоматично, съгласи се. В противен случай обнови дефинициите им ръчно.

 

За Malwarebytes' Anti-Malware:

- стартирай програмата;

- избери Perform quick scan (Бързо сканиране) и кликни бутон Scan (Сканирай);

- като приключи сканирането кликни бутон OK и после Show results (Покажи резултатите);

- кликни бутон Remove Selected (Премахни избраните);

- ще се появи текстов файл (лог), копирай съдържанието му тук.

 

За SUPERAntiSpyware:

- стартирай програмата;

- кликни бутон Scan your Computer (Сканиране на компютъра);

- вляво избери само дял C:, а вдясно избери Perform Complete Scan (Извърши пълно сканиране);

- кликни Next и изчакай програмата да сканира;

- ако има засечени заплахи, кликни OK на съобщението;

- кликни Next, за да се премахнат гадинките, OK на потвърждението и накрая Finish;

- кликни бутон Preferences... (Настройки) и иди на подпрозорец Statistics/Logs (Дневници), маркирай последния лог по дата и кликни бутон View Log... (Покажи дневника);

- копирай съдържанието му тук.

 

Ако е нужен рестарт при някое от сканиранията, се съгласи и рестартирай веднага.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...