plamen74.72 Публикувано Март 15, 2010 Report Share Публикувано Март 15, 2010 Здравейте! Реших все пак да попитам на какво може да се дължи този проблем който ми показва при опит да инсталирам Windows 7 във виртуална среда! Пробвах и с Virtual PC И пак дава грешка ,но сега го нямам инсталиран Virtual PC и няма как да дам шот! Прилагам шота от VMWare Player: http://i44.tinypic.com/do5ano.jpg Проблема се появи преди доста време след използване на CCLeaner опцията за регистрите! Преди това го бях качил тестово във VMWare Player-а! На какво може да се дължи този проблем? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
draco_volans Публикувано Март 15, 2010 Report Share Публикувано Март 15, 2010 CCleaner е достатъчно разумна програма, за да ти предложи да направиш резервно копие на нещата от регистрите, които ще премахне. Ако и ти разумно си запазил копие, можеш да го възстановиш. Друг е въпросът, че когато "чистиш" с програмата и съхраняваш копия, в един момент просто забравяш кое за кое беше... Аз си записвам в едно текстово файлче дните в които премахвам неща с CCleaner, както и повода за това, така по-лесно си припомням кое копие откога точно беше и какво точно съдържаше. За момента не ми се е налагало да възстановявам, но за всеки случай... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plamen74.72 Публикувано Март 15, 2010 Author Report Share Публикувано Март 15, 2010 Там е проблема ,че никога не съм правил копие на регистрите, а и никога не я ползвам тази функция!Що ми трябваше да я ползвам?!Но факт е ,че има проблем?! Поне да не бях махал вече инсталираната тогава ОС Уиндоус 7 , но ми трябваше място на харда за друго и сега няма качване във виртуалната машина на въпросната ОС?! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
draco_volans Публикувано Март 15, 2010 Report Share Публикувано Март 15, 2010 Предполагам, че CCleaner e затрил някой ключ, нужен на VMware Player. Това, което ми идва като идея, е да преинсталираш VMWare Player... P.S: Брей, това преводче на съобщението, което се изписва, изглежда като направено с Google-преводачката... В някои случаи, дори и българският не помага... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plamen74.72 Публикувано Март 15, 2010 Author Report Share Публикувано Март 15, 2010 И това е направено понеже Windows 7 го бях качвал преди да излезе версия три за която си писахме с теб във темата с ръководството за VMWare Player! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
draco_volans Публикувано Март 15, 2010 Report Share Публикувано Март 15, 2010 Т.е, след като се е появил проблемът, си преинсталирал програмата и той пак е останал? Настоящата версия е 3.0.1 build-227600. С нея ли си? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plamen74.72 Публикувано Март 15, 2010 Author Report Share Публикувано Март 15, 2010 Да точно така правилно си разбрал! И версията е тази която си посочил, но не беше само един преинстала на плеъра имаше още едно междинно преинсталиране с по-старата версия (3.0 Build 203739)! http://i40.tinypic.com/5mhmkg.jpg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
draco_volans Публикувано Март 15, 2010 Report Share Публикувано Март 15, 2010 Пробвай с sfc /scannow (изисква инсталационния диск на Windows XP) да възстановиш липсващия файл... Да се каже какво точно е изтрила чистачката, е като да се търси игла в купа сено... Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plamen74.72 Публикувано Март 15, 2010 Author Report Share Публикувано Март 15, 2010 ОК, ще пробвам и ще пиша какво е станало! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
plamen74.72 Публикувано Март 17, 2010 Author Report Share Публикувано Март 17, 2010 Пробвах и така ,но пак си го има проблема?! Явно не е по регистрите ,а е станало нещо друго но какво изобщо не знам?! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.