kemivas Публикувано Декември 12, 2009 Report Share Публикувано Декември 12, 2009 Здравейте, Имам проблем с Windows-а, не работи. Преди няколко дни ми влезе вирус в компа и се включи защитната стена а от там и антивирусната на Windows, а аз съм с ЕСЕТ НОД 32. После ми спря интернета и аз позволих на Windows-а да конфигурира връзка за интернет и така до тази сутрин като включихме компа се появи само фона на работния плот (без икони) и отгоре прозорец Privacy center на който е изписано че лиценза ми е изтекъл и доста други работи. Ако някои знае какво е станало и може ли и как да се поправи, нека пише. Благодаря ви! Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
itzo1994 Публикувано Декември 12, 2009 Report Share Публикувано Декември 12, 2009 Кажи ги кои са тия други работи, защото кристалното кълбо е на ремонт.Напиши също и с каква точно ОС си и какъв вирус си изтрил.Освен това- Сканирай с Malwarebytes' Anti-Malware и SUPERAntiSpyware Free. Ако вече имаш програмите, провери дали имаш последните версии и ако нямаш, премахни твоите и инсталирай най-новите. Ако тепърва инсталираш програмите, след инсталацията те ще предложат да се обновят автоматично, съгласи се. В противен случай обнови дефинициите им ръчно. За Malwarebytes' Anti-Malware:- стартирай програмата;- избери Perform quick scan (Бързо сканиране) и кликни бутон Scan (Сканирай);- като приключи сканирането кликни бутон OK и после Show results (Покажи резултатите);- кликни бутон Remove Selected (Премахни избраните);- ще се появи текстов файл (лог), копирай съдържанието му тук. За SUPERAntiSpyware:- стартирай програмата;- кликни бутон Scan your Computer (Сканиране на компютъра);- вляво избери само дял C:, а вдясно избери Perform Complete Scan (Извърши пълно сканиране);- кликни Next и изчакай програмата да сканира;- ако има засечени заплахи, кликни OK на съобщението;- кликни Next, за да се премахнат гадинките, OK на потвърждението и накрая Finish;- кликни бутон Preferences... (Настройки) и иди на подпрозорец Statistics/Logs (Дневници), маркирай последния лог по дата и кликни бутон View Log... (Покажи дневника);- копирай съдържанието му тук. Ако е нужен рестарт при някое от сканиранията, се съгласи и рестартирай веднага. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
kemivas Публикувано Декември 13, 2009 Author Report Share Публикувано Декември 13, 2009 Благодаря ти, оправи се с с Malwarebytes' Anti-Malware Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.