niki98702 Публикувано Януари 1, 2013 Report Share Публикувано Януари 1, 2013 немога да разбера какво да направя Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Януари 1, 2013 Report Share Публикувано Януари 1, 2013 Стартирайте Process Explorer след като се появи въпросното съобщение. Изберете бутона, който съм отбелязал на снимката. http://i.imgur.com/oDI8P.png Провлачете "мерника" върху прозореца, в който е изписана грешката. След това пуснете левия клавиш на мишката. Прозорецът на PE ще стане активен и ще се маркира процесът, на който принадлежи въпросното съобщение. Ето го резултатът, когато "мерникът" бъде пуснат, когато е позициониран върху taskbar-а. http://i.imgur.com/mRrIu.png Това е просто пример. При Вас процесът, който е активен, трябва да бъде маркиран със същия цвят. Направете снимка и я прикачете в следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
niki98702 Публикувано Януари 1, 2013 Report Share Публикувано Януари 1, 2013 Направих го и пак го има проблема Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Януари 1, 2013 Report Share Публикувано Януари 1, 2013 Добре, толкова ли е трудно да следвате стъпките, точно както сме Ви посъветвали? Мисля, че пределно ясно пише: При Вас процесът, който е активен, трябва да бъде маркиран със същия цвят. Направете снимка и я прикачете в следващия Ви коментар. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
niki98702 Публикувано Януари 1, 2013 Report Share Публикувано Януари 1, 2013 Незнам как да направя снимка Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 1, 2013 Report Share Публикувано Януари 1, 2013 Виж тази тема. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
niki98702 Публикувано Януари 2, 2013 Report Share Публикувано Януари 2, 2013 http://dox.bg/files/dw?a=5827f9f1be http://dox.bg/files/dw?a=c1508791d6http://dox.bg/files/dw?a=271e3975d1 http://dox.bg/files/dw?a=b5677c9e07 Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Януари 2, 2013 Report Share Публикувано Януари 2, 2013 Както и предполагах. Изглежда Watchdog услугата на AVG е виновна за появата на съобщението. Моля, изтеглете AVG Remover, като съобразите, коя версия на програмата е инсталирана на системата. AVG Remover (32-bit) 2013AVG Remover (64-bit) 2013 Това ще деинсталира антивирусния софтуер. След това инсталирайте отново AVG или изтеглете и инсталирайте друга антивирусна програма. От безплатните бих препоръчал Avira, avast! или Microsoft Security Essentials. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
niki98702 Публикувано Януари 2, 2013 Report Share Публикувано Януари 2, 2013 Инсталирах другата AVG и пак ми пише че има проблем Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Януари 2, 2013 Report Share Публикувано Януари 2, 2013 Всъщност, проверихте ли дали след премахване на AVG, проблемът изчезва? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
niki98702 Публикувано Януари 3, 2013 Report Share Публикувано Януари 3, 2013 Да проверих когато дейнсталирах AVG И компютъра се рестартира пак ми имаше този проблем.Значи не е проблема от AVG Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Януари 3, 2013 Report Share Публикувано Януари 3, 2013 Ти въобще четеш ли това, което ти се казва, защото нито си изпълнил инструкциите за Process Explorer както трябва, нито си прочел как се правят снимки? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
niki98702 Публикувано Януари 4, 2013 Report Share Публикувано Януари 4, 2013 Някъкви други идей.Написах в интернет BatcRunner и ми излезе някъква програма дали тя не е нужна? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
s.feradov Публикувано Януари 4, 2013 Report Share Публикувано Януари 4, 2013 Деинталирайте отново AVG, както съм Ви посъветвал в коментар номер 68. Този път НЕ инсталирайте антивирусен софтуер. Ако проблемът е налице, моля изпълнете стъпките от коментар номер 40. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
niki98702 Публикувано Януари 5, 2013 Report Share Публикувано Януари 5, 2013 Направих всичко по всички стъпки даже още несъм инсталирал антивирустната и пак си има проблема Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.