Прехвърляне към съдържание


Мненията на as9993

Има 3 елемента от as9993 (Търсенето е ограничено от 03-October 22)


По съдържание

За този потребител

#169739 -Какво представлява "копаенето" на Биткойни? И защо видеокарти?

Публикувано: от as9993 на 29 January 2018 - 17:31 в Полезни неща

Голям минус е т.нар double spending. Защото не се предотвратява в реално време. И може да се окаже, че уж си имал, а пък всъщност си нямал...

Реално blockchain технологията работеща с т.нар. Proof of Work решава именно този проблем. За да се случи double spending, "лошия" трябва да има поне 51% от изчислителната мощ. При blockchain технология, използваща Proof of Stake вместо PoW, за да се елиминира възможността от double spending атака, се разчита на това, че консенсус за текущия state се постига от колкото се може повече хора държащи голяма част от парите в системата (което от своя страна е минус).




#168565 Проблем с Win10 old

Публикувано: от as9993 на 17 July 2017 - 14:12 в Проблеми и дискусии, свързани с операционни системи

Върши ли си работата? Коя работа от всички? Да не би да си пробвал, че да твърдиш? Когато пробваш на Windows 10 RedStone2 1703 (15063.483), ела пак тук да потвърдиш, че Unlocker ти се инсталира и работи по предназначение. То и аз мога да кажа, че сладоледа стои замразен във фурната за хляб, но след известно време какво ще имаме? Мислиш си, че като правиш експеримент с Nightly ще бъдеш недосегаем и всичко спи? Незавършените системи ли са твоя приоритет? Браво @ExaFlop, доказваш колко неадекватно подхождаш към зададени проблеми, даже не ти пука дали има или няма проблеми. Важно накрая да се измъкнеш сух, но аз ти казвам, че си вир вода и твърдението ти издиша - не важи! Внушавай си, то си е за теб, не е за мен. Утре на теб ще се присмиват някъде. При дадените обстоятелства вместо да запретнеш ръкавите, правиш напук, вероятно от мързел! Лятото ти изпива енергията, станал си повече от ленив, а колко много ти бях фен... Жалко. Нали беше експерт? Или премина на "Холидей фор да кидс". Майката е виновна, знам. Те убиват всичко красиво и отнасят всичко полезно за своите деца. Нямаш време за нищо, освен да преведеш някой друг софтуер и да прегледаш дневния ред като модератор. Сигурно щата на хонорара е намалил. Не искА да се уточним, не те и интересува. Ползата е - кревата.

 

Предлагам да не драматизираш толкова, просто не подхожда на зрял мъж (всъщност не подхожда на никой трезво мислещ човек). Също така, определенията кой е мързелив, кой е работлив, кой прави напук и т.н. може да ги задържиш за себе си. Искам да ти припомня, че Общите условия, с които си се съгласил, когато си се регистрирал съдържат т. 2, която твърди "Забранява се обиждането или подтикването към обиди на членове на форума или други лица.". 




#167914 Мнения/препоръки/оплаквания за онлайн магазини

Публикувано: от as9993 на 03 April 2017 - 15:28 в Полезни неща

Никога не си пазарувайте от магазин , името на страницата в фейсбук е - Онлайн Магазин, а в интернет - dreshki.bg

Абсолютно некоректни некадърници.

Поръчах си риза тип боди , при което ми беше изпратена дефектна риза, без копчета за закопчаване на бодито.

След като им звъннах , за да ми я заменят ми изпратиха отново риза с доставка 4лв.

Аз им звъннах , за да им каза,че щом следователно грешката е тяхна те би трябвало да си платят доставката.

Жената ми каза, когато отида в Еконта , служителите да звъннат на номера, посочен на пратката и те ще се погрижат да не плащам доставката. След като ходих 5 пъти до еконт , защото на посочения номер не отговаряше никой и в продължение на 5 дни даваше гласова поща, аз отново звънях и се разправях на телефона, посочен на страницата в фейсбук , при което те ме убеждаваха, че ще се свържат с този номер ,за да може аз да си взема ризата. След като нищо не направиха по въпроса и дори не направиха обратна връзка с мен , за да ми кажат какво се случва, този телефон продължаваше да си е изключен, аз се ядосах и си поисках парите обратно. Върнах ризата и минаха повече от 10 дни от срока - а парите ги нямаше. Звънях всяка седмица и обяснявах всеки път какъв е случая , а те не правеха нищо по въпроса. Всеки път ми казваха как ще пуснат парите или ще се свържат отново с мен по - късно, но никога не го правеха, Аз трябваше да ги търся всеки път, въпреки че грешката беше тяхна. Все още не съм си получила парите , а мина доста време след 10-дневния срок!

Абсолютни некадърници, които не знаят как какво правят и как се прави бизнес . Не си пазарувайте от тях !!!

Звънях почти всеки ден и те не знаеха какво се случва. Нямам думи просто за ужасното обслужване, дори едно извинение не чух за създалата се ситуация ! 

Ако всичко описано е така те съветвам да се обърнеш към КЗП - приложи всички необходими документи и опиши обстоятелствата в жалбата, а в случай, че не са ти издали всичко необходимо като документация (в смисъла на касова бележка и т.н.), спокойно може да сигнализираш и на данъчните, където глобите за подобни нарушения са особено големи. Нека не позволяваме подобни своеволия на разни "търговци".