Jump to content

anatoli_atanasov81

Потребител
  • Брой теми

    10
  • Регистрация

  • Последно посещение

anatoli_atanasov81's Achievements

Новобранец

Новобранец (1/14)

0

Репутация в общността

  1. В колона А искам да ми се показват номера. Целта е дори и да вмъкна ред или да изтрия някой да ми се извърши преномериране автоматично. За мен няма значение номер на фактура или документ дали ще бъдат разбъркани или в нарастващ ред. Примера който съм дал само показва какъв е желания резултат. Сега пробвам със FREQUENCY но нещо не могат да ми се получат резултати, които искам....
  2. Не ми се номерират клетките. Не разбирам от макроси, но в този макрос не указва ли да се извърши филтриране? Sub Obekti() Columns("A:E").Select ActiveWorkbook.Worksheets("Лист1").Sort.SortFields.Clear ActiveWorkbook.Worksheets("Лист1").Sort.SortFields.Add Key:=Range("E2:E200000"), _ SortOn:=xlSortOnValues, Order:=xlAscending, DataOption:=xlSortNormal ActiveWorkbook.Worksheets("Лист1").Sort.SortFields.Add Key:=Range("B2:B200000"), _ SortOn:=xlSortOnValues, Order:=xlAscending, DataOption:=xlSortNormal ActiveWorkbook.Worksheets("Лист1").Sort.SortFields.Add Key:=Range("A2:A200000"), _ SortOn:=xlSortOnValues, Order:=xlAscending, DataOption:=xlSortNormal With ActiveWorkbook.Worksheets("Лист1").Sort .SetRange Range("A1:E200000") .Header = xlYes .MatchCase = False .Orientation = xlTopToBottom .SortMethod = xlPinYin .Apply End With Range("A1").Select Selection.AutoFilter End Sub
  3. Нещо не се получава. Направих всичко и ми излиза това..
  4. Благодаря за точното представяне k0st4din ! Надявам се да мога да се справя, ако не ще питам. Имам желанието да науча нещо ново но да мога да правя и аз нещо.
  5. Освен с някакъв макрос? Искам да ми се номерират последователно документите за фа може: 1. При филтриране да виждам колко на брой са, което може да ми послужи и за обобщена таблица; 2. Да ми се изчисли стойността на издадените документи. Някои ако може да ми прати линк за създаване на макроси на разбираем език, като за начинаещ? Виждал съм и бутони, но не знам как се създават и свързват?
  6. Документите се въвеждат чрез копиране и са в нарастващ номер. Номерата на документите са идентични /уникални/ и принципно не се повтарят и обикновено са различни, а не близки както в този случай.. Относно коментара "Във вашият пример обаче за обект 1 - под номер на фактура 7425 веднъж имаме № по ред = 1 и след това = 3." то тук съм допуснал техническа грешка. Принципа е следния: номера на фактурата или документа обикновено е различен и нарастващ за всеки обект отделно. Еднакви записи на номера на документи обикновено се случват в съседни редове където имаме повече от един артикул. Тогава когато имаме няколко артикула в един документ бих искал генерирания номер да е един и същ (повтарящ се).... Дано да помогнете. От друго място ми пращат тези линкове но нищо не можах да направя... https://www.mrexcel.com/forum/excel-questions/938457-ranking-data-based-multiple-criteria.html https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/msoffice_excel-mso_winother-mso_2010/assign-serial-to-data-with-multiple-criteria/f25c4a9f-1a2c-4b9f-b5eb-9b5bff07cee4
  7. Обяснявам Ви за да ме разберете: Неоходимо ми е за всеки ред да изчислява на базата на на издадени документи по обекти. Ако обаче в даден документ има повече от един артикул, то нека той да е с един номер за съответния документ и в рамките на един обект. Обектите обикновено са 60-70 броя, а артикулите от 1 до 6-7. Пояснявам, че може да са генерирани едни и същи номера от 1 до n , които може да съвпаднат с тези на другите обекти и по този начин няма да са уникални. Затова числото 2, което си цитирал съвпада като номер, тъй като горния ред отговаря за обект 3 и е по друг номер документ. Като цяло таблицата ми не е нужна за създаване на обобщена чрез pivot. Надявам се да съм обяснил разбираемо. Пробвах всякакви комбинации между count, if, countif, index(match) но нещо пропускам, когато се появи нов обект... ще се радвам ако може да помогнете.... Благодаря ти k0st4din
  8. Здравейте От доста време се опитвам да вляза във форума, но имах проблеми. Ако някой има възможност да помогнете по някои въпроси свързани с таблица в ексел? Опитвам се да напиша формула, с която в следната примерна таблица (посочена по-долу) да получа автоматично номериране на документите в колона А . Нямам за цел да правя обобщена таблица. Документите имат уникален код (номер) и са в няколко хиляди редове. Благодаря предварително! Пример.xlsx
  9. Здравейте k0st4din, може ли да ми прикачите файла и да ми го пратите за да видя формулата поне в една от клетките. Както сте прекачили снимката е ок, но аз се съмнявам във офис пакета който ползвам. Предполагам трябва да променя името на обраста на клетките от reg на 'Регистър на разсадник'!$B$5:$B$3501 Някъде нещо не е правилно и не мога да разбера дали е от офис пакета причината или от адресирането на клетките (областите). Благодаря ви за отделеното време и за помоща! С уважение, Анатоли Атанасов
  10. Благодаря за помоща k0st4din , но нещо не се получават нещата по така написаните формули. Резултата, които ми се получава е нула навсякъде. Да не би да има значение това че не съм с по-нова версия на ексел (примерно офис 2003)? Не съм много запознат, но се питам фукцията, SUMPRODUCT не служи ли за произведения от области по определени критерии (а и като гледам между отделните елементи има знак за умножение- " * ")? Не виждам и разлика между формулите за бр. и лв.? Моята цел е да се сумират бройки и пари (лв.) за даден артикул при следните критерии: период от време (от-до), продадени, предоставени и бракувани. Естесвено това мога да си го направя и ръчно чрез филтриране в лист Регистър, но освен, че ще ми отнеме време (при наличието на повече артикули и извършени услуги) се създават условия и за допускане на грешки при изваждането (=Налични в началото-Продадени-Бракувани-->Търсения резултат налични за дадения период). Незнам дали фунцията SUMIF няма да помогне?
×
×
  • Създай ново...