Прехвърляне към съдържание


Popeye

Регистриран на: 30 Aug 2020
Извън линия Активен: 12 Nov 2021 22:48

Мои коментари

В тема: Error 0xA00F4244<No Cameras Are Attached>

22 March 2021 - 19:07

Благодаря ви,

че вие като специалист сте се заели най-сетне с "разсичането на този Гордиев възел", който се установи

на практика че не е . . .лъжица за всяка устица ! 

Този факт го споменавам не случайно, защото оскъдните данни които съм открил до момента свързани в Интернет,

са завоалирани, като определението за "философския камък" от Ранното Средновековие !

Аз не разчитам единствено на местни форуми, а се старая да черпя мнение и препоръки и от чужди такива !

До този момент съм използвал следните помощни и антивирусни програми за разрешаването на проблема:
1. / Dr.WEB CureIt
2. / Farber Recovery Scan Tool
3. / UnHackMe
4. / Kaspersky Total Security 2021
5. / Malwarebytes
но никоя от тях не успя да открие нещо обезпокоително в компютъра ми, освен наличието на множество
инсталирани от мен "Потенционално нежелани програми" в него.
Относно наличието на явлението USCreen Capture /блокирало WEB камерата ми/, потребители от COMSS.Club ме увериха
че това не е вирус, ами "программное обеспечение" и  ми дадоха идеята да сканирам компютъра си с помощната програма
на Windows:

Everything 1.4.1.1005x64 /последна версия/

Направих го и за мое най-голямо очудване тя намери проблемния файл, скрит в системната папка SysWow64:

uscreencapture.ax

Не го изтрих, ами направо го унищожих посредством метода BSI-VSITR /надежден немски стандарт/, рестартирах

компютъра, но за съжаление . . .проблема си остана ! Макар че в някои чуждестранни форуми прочетох че това е

достатъчно, за да се възстанови нормалната работа на WEB камерата на устройството: 

 

https://img321.com/v...a4-3aba1d8fc30a

 

Забележка:

*Лаптопът ми е Toshiba Satellite L500-1EK , който го използвам с успех вече 10 години.

*Web камерата на устройството е работила винаги, дори и на предишните ми ОС които съм ползвал:

1./ Windows 7

2./ Windows 10 Ultimate 


В тема: Error 0xA00F4244<No Cameras Are Attached>

09 March 2021 - 19:40

 

Здравейте ..!

Дневника показва наличие на потенциално нежелани приложения - оптимизатори на системата ви ..!

Освен това се виждат и Adware..С две думи при първоначален преглед на дневника мога да мисля че системата ви е заразена и не само...! 

Необходим е по задълбочен анализ на системата ви...!

В случая вие не сте ги поставили под карантина и те са активни в системата ви..

 

Благодаря ви, че взехте на сериозно нещата и решихте да ми помогнете, за да изляза от тази неприятна ситуация !

Защото ако не си изчистя този вирус който е блокирал камерата ми, защото това е видимата част от айсберга и е

най-маловажния ми проблем, невидимата му част и СЕРИОЗНАТА включва . . . заснемането на десктопа на компютъра ми.

Това на практика означава че освен да гледам филми на него, друга СЕРИОЗНА работа не мога да свърша !

Другият вариант който ми се предлага  в сервиза /където бях преди 6 месеца за преинсталация/, е отново да дам 40 лева

за да си преинсталирам оперативната си система и да си изгубя след това най-малко 1 месец , докато възстановя компютъра си в

предишното му състояние !

В публикувания от мен по-горе доклад извършен от препоръчваната ми в такива случаи програма Malwarebytes са посочени "41 заплахи",

без да е конкретизирано наличието на открит зловреден софтуер.Най-интересното в случая е че под "заплахи" за устройството ми са посочени

предимно PUP /потенциално нежелани програми/ в чиято "категоризация" са събрани много нелоялни практики и конкуренция, из между

фирмите - предлагащи софтуер на пазара.

За това подобни доклади аз ги взимам предимно за обща информация и не позволявам на подобни програми да трият или карантинират
/по тяхно усмотрение/ нищо в компютъра, с натискането единствено от моя страна на бутона "DONE" Така че срещната от вас фраза в доклада:
<Няма действие от потребителя>
е подвеждаща и лъжовна, защото аз "на ръка" премахвам всичко подозрително
посочено ми от програмата, но след обстойна проверка от моя страна !
А за да не "съсипя оперативната ми система" изпълняващи се файлове от рода
на .exe/.bat/.cmd/.iso и други ги блокирам в Защитната стена на Windows, без да
се опитвам да си правя други експерименти с тях.
А колкото се отнася до поисканите от вас дневници, тук ви ги предлагам надлежно:
 
 
 
 

 


В тема: Error 0xA00F4244<No Cameras Are Attached>

06 March 2021 - 11:52

Извинявам се,
но тъй като връзката към доклада на програмата Malwarebytes с която направих пълно сканиране
на компютъра ми онзи ден, ПО-ГОРЕ не работи /по независещи от мен причини/ я преместих в облака MobiDrive:

https://mobidrive.com/sharelink/4xXs...cW8V7zojkRuEBB

Надявам се някои от Вас / който има нужната квалификация / да я прегледа и да ми каже какво да правя , от-тук нататък ?
Лошото е че в този доклад злополучната програма VMware ThinApp / която работи чрез прихващане екрана на компютъра/
не е засечена, тъй като в доклада е записано, че . . .компютъра не е засегнат от зловреден софтуер ?!


В тема: Error 0xA00F4244<No Cameras Are Attached>

05 March 2021 - 20:43

Благодаря Ви,

 

за това че взехте сериозно отношение към този злободневен проблем, с който днес / освен мен/ се срещат

 

хиляди хора работещи с компютри.

 

Изглежда че сте компетентен и сериозен човек, за това разчитам на Вас в отстраняването на

 

тази моя неприятност. Заради която не мога да използвам вече рационално компютъра си,

 

макар че съм му сложил черна непрозрачна лепенка върху WEB камерата му:

https://rghost.net/8...зената програма

Тук пък се намира пълното сканиране на компютъра и параметрите на оперативната ми система ,

 

което направих с Malwarebytes /по препоръка/ на 04.03.2021 година:

https://rghost.net/p...d7ea012 доклада

Ще бъда благодарен, ако успея да изляза читав от тази ситуация, без да ходя да се "ръся" в серзиз . . .  

 

Забележка:

 

Заразената програмата я инсталирах съвсем скоро и днес случайно при качването и на облака YANDEX,

 

разбрах че има вирус и веднага я изтрих от компютъра си !

 

Но за съжаление, проблема си не можах да отстраня . . .


В тема: Неуспешно удостоверяване с потребителско име и парола

17 February 2021 - 19:11

От снимката изглежда, че всичко е както трябва. InstalRoot стойността сочи към правилната директория.

Тогава трябва да се търси дали "кучето мирише" от тука :

 

Komponenti_na_Windows.jpg