Jump to content

Aurum

Потребител
  • Брой теми

    47
  • Регистрация

  • Последно посещение

Информация

  • Пол
    Жена

Aurum's Achievements

Новобранец

Новобранец (1/14)

0

Репутация в общността

  1. Май се спрях на https://www.jarcomputers.com/1TB-Hitachi-Travelstar-7K1000-7200rpm_prod_HDDPCHGSTHTS721010A9E630.html?ref=prod единствено ме притеснява че е 7200 оборота,а старият ми бе 5400 и не знам дали няма мн да ми прегрява,може ли да ми дадете инфо от къде мога да провяря дали е подходящ този модел за моя комп.
  2. Настоящия хард е TOSHIBA MQ01ABD100,Sata III,няма cd-където да може енетуално да се сложи втори хард,мисля че четох че става да се сложи SSD,а за другото което питате не знам от къде да видя дали има. Принципно и аз съм по-навита да си взема 7200 и с мално повече cash вместо 5400,притененията ми са обаче как по-мощния ще се отарзи на батерията,тъй като по случайност като го отворих видях че едната клетка на батерията е леко понадута,т.е и тя е за смяна.
  3. Здравейте,може ли да ми препоръчате някоя горе-долу добра марка/модел/ hdd (до 120-130лв. ако е възможно) за лаптоп Acer Aspire v5-573g . Колебая се м/у Seagate и Hitachi,изключвам Toshiba поради това че стария ми беше такъв/TOSHIBA MQ01ABD100/ а и по прочетени др мнения не ги 'хвалят много' , а Samsung - заради ограничения бюджет. Като цяло ми трябва повечко място / свикнала съм с 1Tb/ , затова и не търся SSD. Бих се радвала ако ми дадете и насока за характеристиките които трябва да гледам на хардовете/като cash,speed and ect./ Благодаря предварително !
  4. да видях че сте ми написали командата : chkdsk Е: /x /f /r , но понеже разбрах че трябва да направя проверката за системния дял,който ми е С: се сетих да го напиша с : chkdsk c: /x /f /r и после съответно при рестарт си изписваше че прави проверка на С: дяла Така че със сигурност съм направила проверка на С: дяла,спазвайки точно инструкциите ви. Нямам идея обаче защо ми се изтриха/заличиха или скриха програми от старт менюто и лентата. Освен това искам да споделя че и преди като самия комп си е изкал и си е правил scan and repair в повечето случаи го е правил на E: /несистемния/ дяла само и избирателно.Възможно ли е проблемът да е само в Е: ... И ако е мисля уикенда да направя пълна преинсталация и на двата дяла,с надежда че това ще помогне. Що се отнася до точния лог,който трябва да постна - силно се надявам това последното което съм прикачила да е точното което трябва Най-накрая успях да пусна Victoria/не че е кой знае каква трудност,просто аз съм мн зле... / Като приключи проверката се нядявам да успея да прикача и този файл ListChkdskResult HOPE.txt ListChkdskResult.txt
  5. С администраторски права я стартирах разбира се,но нищо не се промени. Завърши се проверката на системния дял,но след това като се включи и някои от програмите които си бях закачила в task bar-а са изчезнали,освен това при отваряне на windows бутона,не ми се показват абсолютно никакви програми... Направо не знам вече какво да правя. Сега ще се опитам да прикача файла от проверката. Копирах няколко от последните репорти,понеже не знаех кой точно трябва да е,нядявам се поне 1 от всички копирани да е точния 4.05.txt последен.txt
  6. Пробвах да направя проверка с WinDFT но нищо не ми излиза по самата програма и не отразява по никакъв начин нито един от бутоните който и да натисна,както се вижда и на снимката даже не ми показва вида на хард диска. С другата програма Victoria-ми изписва грешка и не ми дава да направя проверка : Ще пробвам да направя проверка на системния дял /който ми се явява C: , не че има значение,просто да кажа,другия ми е Е: / и ще постна резултата след това. Както казах не съм много на ти с компютрите,понаучила съм някои неща от мои познати,но като цяло съм си доста непросветена в тази сфера,затова се извинявам ако не успявам да изпълня точно някои от съветите които ми давате,въпреки старанието си. Благодаря ви все пак за отзивчивостта и помощта.
  7. Това ми излезе след проверката с Toshiba Pc diagnostic tool И евентуално ако другия качен файл е правилният Wininit ID1001 рапорт В event viewer се виждат доста грешки,кажете ако трябва да прикача репорт от някоя ако искате да погледнете. 20170503.txt 1001.txt
  8. Благодаря ви за помощта. Силно се надявах проблемът ми да е софтуерен,но... Каква може да бъде причината да ми се скапе така харда,възможно ли е преди това криптовируса който имах да е причината. Направо съм в шок че трябва да си купувам нов хард диск,ама какво да се прави...
  9. И аз си помислих че въпросният : R2 KMS-R@1n; C:\Windows\KMS-R@1n.exe [26112 2017-02-14] () [File not signed] най-вероятно е от активатора и не е никакъв вирус,и затова и не съм предприела нищо по премахването му,така или иначе след активацията на win-на defender-a си го трие автоматично ако аз не съм го направила преди това. Надявам се това да е което сте имали предвид да прикача като инфо.
  10. След като не успях по друг начин да си реша проблемите с компа реших да преинсталирам системния дял. По време на инсталацията обаче показа някаква грешка и даже мислех че вс се е объркало и трябва да преинсталирам наново но си се пусна след това коректно, инсталирах драйвери и тн всичко наново но след 4-5 дни започнаха абсолютно същите проблеми като преди с лагенето и тн. Вече мисля да пробвам да се върна на win8. Понеже ми се изчерпаха идеите.... Вие след като премахнахте въпросният вирус опраеиха ли ви се проблемите
  11. И след всички процедури,има леко подобрение,но пак си забива когато му скимне и то при активни не повече от две програми-от сорта на Adobe reader + Google chrome.Ако продължава така,ще взема направо да го преинсталирам и ще си реша проблема радикално.Просто понеже ми е силно лимитирано свободното време се надявах да има " по-лек " начин да се оправи... но...
  12. Понеже не можах да намеря точно "WinInit Event ID 1001" направих снимка и поствам посочените грешки които ми изписва. Log Name: System Source: Ntfs Date: 25-Mar-17 7:55:33 PM Event ID: 55 Task Category: None Level: Error Keywords: User: SYSTEM Computer: DESKTOP-GRORR3D Description: A corruption was discovered in the file system structure on volume C:. The exact nature of the corruption is unknown. The file system structures need to be scanned online. Event Xml: <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="Ntfs" Guid="{DD70BC80-EF44-421B-8AC3-CD31DA613A4E}" /> <EventID>55</EventID> <Version>0</Version> <Level>2</Level> <Task>0</Task> <Opcode>0</Opcode> <Keywords>0x8000000000000000</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2017-03-25T17:55:33.761791600Z" /> <EventRecordID>35709</EventRecordID> <Correlation /> <Execution ProcessID="4" ThreadID="3420" /> <Channel>System</Channel> <Computer>DESKTOP-GRORR3D</Computer> <Security UserID="S-1-5-18" /> </System> <EventData> <Data Name="DriveName">C:</Data> <Data Name="DeviceName">\Device\HarddiskVolume2</Data> <Data Name="CorruptionState">0x1c</Data> <Data Name="HeaderFlags">0x822</Data> <Data Name="Severity">Critical</Data> <Data Name="Origin">File System Driver</Data> <Data Name="Verb">Force Proactive Scan</Data> <Data Name="Description">The exact nature of the corruption is unknown. The file system structures need to be scanned online. </Data> <Data Name="Signature">0xe2b3f0fb</Data> <Data Name="Outcome">Pseudo Verb</Data> <Data Name="SampleLength">0</Data> <Data Name="SampleData"> </Data> <Data Name="SourceFile">0x42</Data> <Data Name="SourceLine">1441</Data> <Data Name="SourceTag">345</Data> <Data Name="AdditionalInfo">0x10000102</Data> <Data Name="CallStack">NTFS+0x186eac, NTFS+0xc05a5, NTFS+0x186dad, ntoskrnl+0x656f9, ntoskrnl+0xb62d5, ntoskrnl+0x153c86</Data> </EventData> </Event> -------------------------------- Log Name: System Source: Microsoft-Windows-Ntfs Date: 25-Mar-17 7:55:33 PM Event ID: 98 Task Category: None Level: Warning Keywords: (2) User: SYSTEM Computer: DESKTOP-GRORR3D Description: Volume C: (\Device\HarddiskVolume2) requires an Online Scan. An Online Scan will automatically run as part of the next scheduled maintenance task. Alternatively you may run "CHKDSK /SCAN" locally via the command line, or run "REPAIR-VOLUME <drive:> -SCAN" locally or remotely via PowerShell. Event Xml: <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="Microsoft-Windows-Ntfs" Guid="{3FF37A1C-A68D-4D6E-8C9B-F79E8B16C482}" /> <EventID>98</EventID> <Version>0</Version> <Level>3</Level> <Task>0</Task> <Opcode>0</Opcode> <Keywords>0x8000000000000002</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2017-03-25T17:55:33.761145900Z" /> <EventRecordID>35708</EventRecordID> <Correlation /> <Execution ProcessID="4" ThreadID="4124" /> <Channel>System</Channel> <Computer>DESKTOP-GRORR3D</Computer> <Security UserID="S-1-5-18" /> </System> <EventData> <Data Name="DriveName">C:</Data> <Data Name="DeviceName">\Device\HarddiskVolume2</Data> <Data Name="CorruptionActionState">1</Data> </EventData> </Event> ----------------------------- Log Name: System Source: Microsoft-Windows-DistributedCOM Date: 25-Mar-17 7:48:33 PM Event ID: 10016 Task Category: None Level: Error Keywords: Classic User: SYSTEM Computer: DESKTOP-GRORR3D Description: The application-specific permission settings do not grant Local Activation permission for the COM Server application with CLSID {8D8F4F83-3594-4F07-8369-FC3C3CAE4919} and APPID {F72671A9-012C-4725-9D2F-2A4D32D65169} to the user NT AUTHORITY\SYSTEM SID (S-1-5-18) from address LocalHost (Using LRPC) running in the application container Unavailable SID (Unavailable). This security permission can be modified using the Component Services administrative tool. Event Xml: <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="Microsoft-Windows-DistributedCOM" Guid="{1B562E86-B7AA-4131-BADC-B6F3A001407E}" EventSourceName="DCOM" /> <EventID Qualifiers="0">10016</EventID> <Version>0</Version> <Level>2</Level> <Task>0</Task> <Opcode>0</Opcode> <Keywords>0x8080000000000000</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2017-03-25T17:48:33.339074600Z" /> <EventRecordID>35706</EventRecordID> <Correlation /> <Execution ProcessID="860" ThreadID="1012" /> <Channel>System</Channel> <Computer>DESKTOP-GRORR3D</Computer> <Security UserID="S-1-5-18" /> </System> <EventData> <Data Name="param1">application-specific</Data> <Data Name="param2">Local</Data> <Data Name="param3">Activation</Data> <Data Name="param4">{8D8F4F83-3594-4F07-8369-FC3C3CAE4919}</Data> <Data Name="param5">{F72671A9-012C-4725-9D2F-2A4D32D65169}</Data> <Data Name="param6">NT AUTHORITY</Data> <Data Name="param7">SYSTEM</Data> <Data Name="param8">S-1-5-18</Data> <Data Name="param9">LocalHost (Using LRPC)</Data> <Data Name="param10">Unavailable</Data> <Data Name="param11">Unavailable</Data> </EventData> </Event> ------------------------------ Log Name: System Source: Microsoft-Windows-DistributedCOM Date: 18-Feb-17 6:04:09 PM Event ID: 10010 Task Category: None Level: Error Keywords: Classic User: DESKTOP-GRORR3D\Plamena Computer: DESKTOP-GRORR3D Description: The server {14286318-B6CF-49A1-81FC-D74AD94902F9} did not register with DCOM within the required timeout. Event Xml: <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="Microsoft-Windows-DistributedCOM" Guid="{1B562E86-B7AA-4131-BADC-B6F3A001407E}" EventSourceName="DCOM" /> <EventID Qualifiers="0">10010</EventID> <Version>0</Version> <Level>2</Level> <Task>0</Task> <Opcode>0</Opcode> <Keywords>0x8080000000000000</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2017-02-18T16:04:09.646029900Z" /> <EventRecordID>456</EventRecordID> <Correlation /> <Execution ProcessID="920" ThreadID="2012" /> <Channel>System</Channel> <Computer>DESKTOP-GRORR3D</Computer> <Security UserID="S-1-5-21-2201917162-73878151-3474311185-1001" /> </System> <EventData> <Data Name="param1">{14286318-B6CF-49A1-81FC-D74AD94902F9}</Data> </EventData> </Event> ----------------------- Log Name: System Source: disk Date: 22-Mar-17 8:07:53 PM Event ID: 7 Task Category: None Level: Error Keywords: Classic User: N/A Computer: DESKTOP-GRORR3D Description: The device, \Device\Harddisk0\DR0, has a bad block. Event Xml: <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="disk" /> <EventID Qualifiers="49156">7</EventID> <Level>2</Level> <Task>0</Task> <Keywords>0x80000000000000</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2017-03-22T18:07:53.682773500Z" /> <EventRecordID>23847</EventRecordID> <Channel>System</Channel> <Computer>DESKTOP-GRORR3D</Computer> <Security /> </System> <EventData> <Data>\Device\Harddisk0\DR0</Data> <Binary>030080000100000000000000070004C0000100009C0000C000000000000000000020C9892100000060A8160000000000FFFFFFFF000000005800008402000000E1200AFF42072000000000003C0000000000000000000000E082413609D8FFFF0000000000000000109ECF3C09D8FFFF000000000000000090E4C41000000000280010C4E49000001000000000000000F0000310C4E4A00000000000110000800000000000000000</Binary> </EventData> </Event> -------------------------------- Извинявам се за спама,май най-накрая го намерих EVENT 1001,няколко файла са ще сложа първия: Log Name: Application Source: Windows Error Reporting Date: 25-Mar-17 5:36:10 PM Event ID: 1001 Task Category: None Level: Information Keywords: Classic User: N/A Computer: DESKTOP-GRORR3D Description: Fault bucket , type 0 Event Name: APPCRASH Response: Not available Cab Id: 0 Problem signature: P1: MsMpEng.exe P2: 4.10.14393.953 P3: 58ba5ff8 P4: mpengine.dll P5: 1.1.13601.0 P6: 58c2d951 P7: c0000006 P8: 0000000000070e7d P9: P10: Attached files: \\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WERCB1E.tmp.WERInternalMetadata.xml WERGenerationLog.txt These files may be available here: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_MsMpEng.exe_39e4336a26bd42818575aeff9d83817467ad4ddc_3719939c_cab_0f4fcb8b Analysis symbol: Rechecking for solution: 0 Report Id: 3516615f-5b65-41b1-a199-7ac83735d08d Report Status: 2 Hashed bucket: Event Xml: <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event"> <System> <Provider Name="Windows Error Reporting" /> <EventID Qualifiers="0">1001</EventID> <Level>4</Level> <Task>0</Task> <Keywords>0x80000000000000</Keywords> <TimeCreated SystemTime="2017-03-25T15:36:10.938614500Z" /> <EventRecordID>298078</EventRecordID> <Channel>Application</Channel> <Computer>DESKTOP-GRORR3D</Computer> <Security /> </System> <EventData> <Data> </Data> <Data>0</Data> <Data>APPCRASH</Data> <Data>Not available</Data> <Data>0</Data> <Data>MsMpEng.exe</Data> <Data>4.10.14393.953</Data> <Data>58ba5ff8</Data> <Data>mpengine.dll</Data> <Data>1.1.13601.0</Data> <Data>58c2d951</Data> <Data>c0000006</Data> <Data>0000000000070e7d</Data> <Data> </Data> <Data> </Data> <Data> \\?\C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\Temp\WERCB1E.tmp.WERInternalMetadata.xml WERGenerationLog.txt</Data> <Data>C:\ProgramData\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue\AppCrash_MsMpEng.exe_39e4336a26bd42818575aeff9d83817467ad4ddc_3719939c_cab_0f4fcb8b</Data> <Data> </Data> <Data>0</Data> <Data>3516615f-5b65-41b1-a199-7ac83735d08d</Data> <Data>2</Data> <Data> </Data> </EventData> </Event> ------------
  13. Здравейте,благодаря за отзивчивостта. Не съм инсталирала антивирусната AVG,samo TUNE up utilities. Изтеглих програмата която бяхте посочили и я изтрих. Ето репорта от Проверка 1 Премахнах и отметките с Autoruns. Проверих и дяла и за грешки и лоши сектори ,даже копирах репорт от ивента,само дето компа ми тогава заби,и не можах дапостна комнтара. Като цяло от 3 часа се опитвам да изпълня това което сте ми написали като стъпки но понеже компа ми мн се бави,и чак сега успях да кача това.След малко отново ще пусна Провекра на дяла и след като провери и направи нов ивент ще го кача. sfcdetails.zip
×
×
  • Създай ново...