Jump to content

cherisa

Потребител
  • Брой теми

    8
  • Регистрация

  • Последно посещение

Информация

  • Пол
    Жена

cherisa's Achievements

Новобранец

Новобранец (1/14)

0

Репутация в общността

  1. Пробвала съм всички варианти - само основния, само другия, двата заедно, но резултатът е един и същ. Вече наистина не знам какво друго да направя. Сега чакам някой да благоволи да ми отговори, от линка, който съм показала в първия си пост, защото мисля, че там е най-правилното място, където да им пиша.
  2. Абсолютно същото излиза, обаче от 2-3 дни вече няма снимка, а само името ми и има още един мейл, защото от друг форум ме посъветваха да си го сменя. А иначе правя стъпка по стъпка, това, което си написал. Как така вече може да не е мой? Аз продължавам да си получавам на основния мейл съобщения от игри и други.
  3. Когато въведа кода ми изкача прозореца за смяна на паролата и след това отново прозореца за потвърждение с код от телефон. :(
  4. Отново не става. След като ми разпознае акаунта /между другото вече не ми показва снимката/ долу вместо Send Codes and Login to ми излиза това Когато го натисна ми излиза този прозорец където няма телефон, а само мейл. Аз не въвеждам кода /но дори и да го направя нищо не се променя/, а отивам в мейла си и там от първия линк сменям паролата и след като я сменя, отново ми изкача прозореца за потвърждение. ПС Редактирах първата картинка.
  5. Извинявам се, че пиша чак сега. Почистих и пак не става - въобще не стигам до този прозорец. Не знам дали съм го блокирала /не можех да сменям паролата за 1 ден/, но днес все още ми изкача прозореца, за потвърждаване с код, след като си въведа данните. И не мога да разбера, защо след като им пиша почти всеки ден, в продължение на една седмица, все още нямам никакъв отговор.
  6. Как да стигна до този прозорец? Когато кликна на забравена парола, ми излиза опция да си я сменя веднага и следващото, което мога да направя е да вляза с новата парола. Но след като си въведа данните, отново ми иска код за потвърждение.
  7. Здравейте! Не мога да се логна вече седмица във Фейсбук. Иска ми проверка за спам, чрез код от получен смс, но номера, който съм дала вече не е актуален и няма как да го получа този код. А това е единствения начин, който предлагат за проверка, ако в профила си имаш въведен телефон. Смених си паролата и мейла, изчаках си един ден, през който не можеш да влизаш, както си е процедурата, обаче продължава да ми иска код за потвърждение. Писах им тук, но още чакам отговор. Някой, ако знае друг начин да оправя този проблем или другаде, където да им пиша, моля да помогне! Извинявам се, ако темата не е за тук и предварително благодаря за отговора!
×
×
  • Създай ново...