Jump to content

f0rgotenn

Потребител
  • Брой теми

    58
  • Регистрация

  • Последно посещение

Информация

  • Пол
    Не казвам

f0rgotenn's Achievements

Новобранец

Новобранец (1/14)

0

Репутация в общността

  1. Не, няма такава възможност. Напрежението представлява работата на електричните сили за пренос на заряд от една точка до друга. В случая захранващият блок не е способен да поддържа напрежението по всички захранващи линии, без това да повлияе на някоя от тях. Закупуването на нов захранващ блок е най-доброто решение в момента. Но все пак нека сме сигурни, че точно те предизвикват въпросния проблем.
  2. Аз не налагам мнение. Потребителят решава сам за себе си, как да извършва поддръжката на своята система. Не съм споменал, че задължително трябва да се инсталира Service Pack 3 и че това ще разреши проблема. Не съм казал, че проблема се дължи на драйвъра за който беше споменато. Просто обясних какво е предизвикало BSOD. Появата на BSOD е била провокирана от някакъв конфликт, затова обърнах внимание на точно този проблем. Всичко, което казвам, е просто съвет. Нямам правото да налагам нещо, което противоречи с разбиранията на потребителя. Оставете теста да поработи още няколко часа. Напреженията се проблемни и може това да предизвиква "замръзване" на системата.
  3. Версията на драйвъра актуална ли е? Направете следното: Деинсталирайте настоящия драйвър ;Почистете системата, посредством Driver Sweeper ;Инсталирайте отново аудио-драйвъра ;
  4. Не съм споменавал, че проблемът се корени в това, че използвате Service Pack 2. Това беше съвет, тъй като Service Pack 3 съдържа важни кръпки, както за сигурността, така и за стабилността на операционната система. Информацията, която дадох относно memstpci.sys, беше просто информативна. Въпреки това, не смятам, че появата на BSOD е нещо, което трябва да се пренебрегне. Това сигнализира за потенциална нестабилност на системата, било то на софтуерна или хардуерна основа. BSOD, който получихте не се дължи на Driver Agent. Основната функция на програмата е преглед на инсталираните драйвъри и тяхната актуалност. Начинът на тестване е както обикновено: Преглед на системата;Събиране на информация относно драйвърите ;Създаване на Log-файл, който включва събраната информация ;Преглед на резултатите ; Както сами се досетихте, направете тест на системата за стабилност. За целта препоръчвам Prime95. Информация, относно работат със софтуера, е дадена в описанието на програмата.
  5. Log-файловете от SUPERAntiSpyware Free и Malwarebytes' Anti-Malware са чисти. Не виждам нищо притеснително и от прочита на информацията, предоставена от GMER. Напрежението на 3.3v линия е ниско. Мисля че това може да оказва влияние върху стабилността на системата. Ако искате да бъдете достатъчно сигурни за стойностите на захранващите напрежения, то може да се извърши замерване, посредством мултицет. Освен това е силно препоръчително да инсталирате Service Pack 3. Грешката, за която споменахте, е свързана с memstpci.sys. Това е драйвър, който се инсталира от продукти на Sony Corporation.
  6. Доколкото разбрах компютрите се намират в локална мрежа (LAN). Всеки компютър е свързан с рутера посредством мрежови кабел. Имах в предвид да включите лаптопа към този мрежови кабел, който е свързан с проблемната система.
  7. Да, включете Windows Defender. Ще Ви помоля отново да стартирате системата в Safe Mode with Networking режим и да проверите Интенет скоростта . Ако и в този случай няма промяна, то ще Ви посъветвам да включите лаптопа на мястото на текущата Ви система. Направете проверка на Интернет връзката от лаптопа.
  8. Изключете Windows Defender. За тази цел: Start -> All Programs -> Windows Defender ;Tools -> Options ;Махнете отметката пред Use Windows Defender, която се намира под Administrator options ;Запазете промените ;Рестартирайте системата и проверете Интернет връзката.
  9. Добре. Опитайте следното: Start Menu -> Control Panel -> Add or Remove Programs ;Намерете NVIDIA ForceWare Network Access Manager ;Деинсталирайте въпросния софтуер ;Рестартирайте системата и проверете дали има промяна в скоростта на Интернет връзката Ви.
  10. След закупване на устройството, flash паметта изпробвана ли е в целия си обем т.е. качвали ли сте информация, чиито обем да бъде близо до 16 гигабайта? Тествайте устройството, както Ви е посъветвал panevdd . На хардуерния пазар се шарят всякакви устройства-ментета.
  11. Правена ли е проверка на системата за зловореден код? Опитвали ли сте стартиране в Safe Mode режим? Windows да не е някоя самоделка? Моля спазвайте граматичните и правописните норми в българския език. Текстът, който сте написали, е трудно разбираем.
  12. Каква е точно грешката, която се показва? Коя версия на програмата се опитвате да инсталирате - безплатната или платената?
  13. Мисля, че тази тема ще Ви бъде от полза. Тук са обяснени основните правила, които трябва да се спазват, при поддръжката на операционната система. Дефрагментация на твърдия диск ;Премахване на всички ненужни програми, инсталирани на операционната система ;Почистване на временни системни/интернет файлове. За целта могат да се използва допълнителен софтуер. Препоръчвам ATF Cleaner ;Преглед и редакция на StartUp списъка на операционната система, посредством msconfig или чрез допълнителен софтуер, като Autoruns ;Използване на антивирусен софтуер, обновен до последна версия на програмата ;Използване на AntiSpy програми, като SUPERAntiSpyware Free и/или Malwarebytes` Anti-Malware ;Дезинфекция на вашата система, посредством Panda USB Vaccine ; Това е малка част от нещата, които трябва да се спазват при поддържане на една операционна система.
  14. Честито Рождество Христово и на Вас. Желая Ви весело изкарване на празника. Log-файловете може да представите, когато имате време.
×
×
  • Създай ново...