Jump to content

Maniac

Потребител
  • Брой теми

    279
  • Регистрация

  • Последно посещение

Информация

  • Пол
    Мъж

Maniac's Achievements

Новобранец

Новобранец (1/14)

0

Репутация в общността

  1. Провери следното: Влез в Start => Control Panel => Programs => Programs and Features => Installed Updates и прегледай списъка за обновление с име KB976902. Ако го има, деинсталирай го, рестартирай компютъра си и опитай отново с Windows Firewall.
  2. Ето обяснение от @icotonev:
  3. Това е твърде дълъг период от време! Adobe имат партньори и в България, от които можете да потърсите помощ. Специално за Adobe Flash Player няма вариант за телефонна поддръжка. Можете да потърсите помощ от следните фирми: За повече информация: http://www.adobe.com/eeurope/support/contact/
  4. Аз ползвам услугите на ЦКБ и бях до техен банкомат да се свърша малко работа и се наложи в последствие да търся друг техен банкомат, защото ето какво се беше случило с този, на когото попаднах: http://prikachi.com/images/363/2418363B.jpg Срив! Реших да го заснема, защото едва ли пак някога ще видя такова нещо.
  5. Много добре обяснено! Браво!
  6. И трети вариант да прегледаш сорс кода на началната страница на форума и още на първите редове трябва да пише коя е.
  7. Добре ще е да пишете на български език, след това да опишете проблема си и накрая да публикувате и следната информация: Изтеглете DDS от тук или тук. Запазете го на вашия десктоп. Изключете Real-Time защитата на вашия антивирусен софтуер и всякакви скриптови блокери. Накрая, стартирайте инструмента. Когато DDS приключи успешно анализа на системата Ви ще отвори два лог файла. DDS.txt Attach.txt Запазете ги на вашия десктоп и след това ги прикачете към следващия си пост.v
  8. Аз знам, че те това твърдят, но в началото, преди да обновят наскоро първоначалните инструкции в Malware Removal секцията, пишеше да се направи пълно сканиране. Вярно е, че засича и бързо става, но не винаги открива всичко, аз съм попадал на такъв случай и от тогава това са ми препоръките. Бавно става, но поне знам, че всичко е наред.
  9. Защо да не ме слуша? Теб ли да слуша? Това, че Quick Scan предлага баланс (скорост + засичане), не значи че ще засече всичко. Аз лично съм виждал такъв случай. Много мразя да се правиш на умен и да казваш кого да слуша....
  10. Просто деинсталирай Google Toolbar for Internet Explorer и всичко ще е наред. Internet Explorer ти съобщава, че има проблем с този Toolbar.
  11. Остана, защото не разбрах на кой е-мейл адрес да изпратя файла. Писах на представителите на eSafe в България, но не ми отговориха.
  12. Аз отдавна съм я премахнал от списъка си тази програма, но при NOD32 v2 и версиите на Ad-Aware до 2007 г. имаха конфликт. Проблемът беше, че Ad-Watch модула на Ad-Aware блокираше достъпа на NOD32 до регистратурата. От версия 2007 на Ad-Aware не знам как стоя нещата, но въпреки всичко не я препоръчвам поради множество видни причини. Това, което е препоръчал Night_Raven - MalwareBytes' Anti-Malware и SuperAntiSpyware са по-добрият избор.
  13. Отвори HiJackThis, избери Do a system scan only и сложи отметки на следните редове: И накрая избери Fix checked. След това:
×
×
  • Създай ново...