Прехвърляне към съдържание


draco_volans

Регистриран на: 15 Apr 2009
Извън линия Активен: 25 May 2019 18:29

Мои коментари

В тема: Мнения/препоръки/оплаквания за онлайн магазини

06 February 2018 - 20:15

Да се включа отново.
На 07.01 поръчах от он-лайн магазина aronia2 научен калкулатор. Тъй като беше в януарската суша (магазините не са си направи заявки за продукти за новата година - редовна практика), на другия ден ми се обадиха, че продукта го нямат, но очакват в края на месеца, евентуално другия, да е наличен. Казах - ОК. Пак е оферта и на патерица, пак върши работа, пък и ще е по-интересно, по неочакван начин :). Разбрахме се с човека, от фирмата да ми каже, като продукра е наличен. В навечерието на Петльов ден получих от он-лайн магазина aronia2 e-mail за завършена поръчка - под което аз разбирам изпратен, пристигнал, платен, получен продукт... Да, ама не... Най-малкото, трябваше да се обадят пак, да питат пак, дали потвърждавам поръчката - нищо такова... На другия ден след e-mail-a звъннах на телефона на фирмата, за да получа информация какво се случва все пак - имат ли го, нямат ли го, пратили ли са го продукта и т.н. Вдигна ми служителка, която хал-хабер нямаше за какво става на въпрос - все едно я питам, къде ми е бъбрека. Прехвърли ме към нейна колежка, която някак по-адекватно провери въпроса и потвърди информацията по поръчката. Помолих я, да ми даде номер на товарителницата, за да проследя движението на пратката през Еконт. Каза, че след няколко минутки ще ми се обади да каже номера..., след като продукта очевидно е бил наличен, изпратен е и т.н. Да отбележа, на Еконт затвориха (уж временно) офиса, който най-често ползвам, така че пратките се пренасочват към друг "съседен" офис (няма го в гугъл карти дори :D, но доброто старо разпитване свърши работа). Както и да е - нямаше обаждане нито след 5, нито след колкото и да е минути... дни. За да съм напълно сигурен, дали все пак има някаква пратка за мен, звъннах на посочения от Еконт номер за проверка. Греда - не могат да ми кажат в момента, защото имали много клиенти и да звънна по-късно за информация. Къде ти - отидох си директно до пренасочващия офиса (попълних бели полета в гугъл карти, тъй като съответната точна локация изобщо липсва), за да установа - най-после с окончателност, че няма никаква пратка за мен. :D Приключих с конкретния он-лайн магазин - казано накратко. И в момента, като цъкна на конкретния продукт - пак ми посочва, че го няма.
 
Давам... математически-положителна оценка: 1

В тема: Мнения/препоръки/оплаквания за онлайн магазини

30 October 2017 - 22:29

Да споделя впечатления за магазина ozone.bg
Поръчах от там мишка и подложка за нея. Подложката, според сайта им и чата със служител от магазина, не беше налична за директна поръчка, а само след предварителна заявка. Направих заявка в събота. Получих потвърждение и детайли по заявката на  e-mail. Регистрацията в сайта дава детайлна информация за движението на заявките. Да не говорим, че самата поръчка прави визуална асоциация с Игра на Тронове - ами поръчайте нещо от там и ще разберете за какво говоря :). По съобщението, което получих на e-mail разбрах, че ще ми изпратят и двата продукта заедно - нищо, че на сайта им казват, че го няма в момента. Писах им на чата за потвърждение - потвърдиха информацията. Доставят със спииди до адрес на офис на куриера (в моя случай, офис No 666 :D). Получих продуктите отлично опаковани на втория работен ден от семицата. В събота и неделя не експедират доставки. Доставката беше безплатна. Мишката беше със съществена отстъпка, така че беше ОК. Да отбележа - гаранцията на мишката беше пълна, както е по документация. Често по други он-лайн магазини съществено занижават времето на гаранция на продктите, спрямо коричноното време, посочено от производителя. Доста съм доволен от обслужването и давам 5 точки на магазина. Ироничното е, че взех продукт със съществено намaление от магазин, който като цяло се води за скъп.

В тема: Мнения/препоръки/оплаквания за онлайн магазини

13 October 2017 - 20:05

Да споделя мнение за 2 магазина, от които скоро се сдобих с продукти:

1. PRO-BG - закупена клавиатаура.

Не изисква регистрация, за да се направи поръчка. Веднага, след като направих поръчка, получих по e-mail данни за поръчкатата - входящ номер и т.н. На следващия ден ми се обадиха за потвърждение. Нямаше никакъв проблем доставката да е до поискване от офис на куриера (Еконт - може би и други предлагат). Това си е предимство. Ако се доставя продукта до дома, пък клиента го няма вкъщи... - на работа и пр., може да се получи кофти ситуация с разкарване до централни офиси и бази извън населеното място - кофти. Доставката е безплатна само ако стойността на покупката е над 600 лв (!!). Доста висока миза. Не, че е най-критичното нещо. След разговора със служителя получих номер за проследяване по e-mail-а. Не мога да се оплача от обслужването - експедитивно получих пратката на следващия ден след потвърдителното обаждане. Имаше възможност за проверка на пратката преди плащане. Забелязах на кутията етикет с цена, която беше... съществено по-висока от тази, за която купих продукта. Все едно току що е свален от рафта на стандартен магазин. Разбира се, фактурата беше с вярната стойност. 

Давам на магазина оценка 4 от 5, предимно заради високия праг на цената за безплатна доставка. От всичко останало съм доволен.

 

2. newshop.bg - калкулатор.

Продуктът е получен като подарък, така че впечатленията ми са непреки! Поръката е направена в почивен ден - събота. Обаждане за потвърждение е направено в понеделник. Доставката е получена на следващия ден. Продуктът е бил отбелязан като "Продукт с удължен срок за доставка - до 30 дни", но явно, поради наличност, нещата са се придвижили по-бързо. На сайта не открих вариант за безплатна доставка - евентуално има отстъпка по договяряне на магазина с куриера, както се казва и на сайта. Плащането с наложен платеж важи за продукти до 200 лв - поне така прочетох. Възможност за избор на куриер (Еконт, Спиди), доставка до офис на куриера. Стоката е доставена в рамките на 48 часа. Имало е възможност за оглед на продукта, преди плащане.

Поставям, на базата на тези непреки впечатления оценка 4 от 5. (заради липсата на безплатна доставка до някаква сума - това едва ли е основен критерии да се избягва даден магазин, но всеки сам преценява за себе си). По думите на хората, които ми подариха продукта, това е единственото място, на което се предлагал продукта, на сносна цена. 


В тема: Смартфон Huawei Ascend Y625

22 May 2017 - 19:09

 

п.п. Изобщо нямах намерение да си купувам такова нещо, ама ми го предложиха от МТЕЛ за 10 лева...защото съм им дългогодишен клиент!

 

пф... направо си на далавера -  на мен в теленор ми предлагат телефон за 200 лева - за 450 лв, щото съм "лоялен клиент"....

 

На въпроса. Точно де, коригирай си настройките от Google Play Store. http://softstribe.co...re-Settings.png


В тема: Смартфон Huawei Ascend Y625

22 May 2017 - 17:59

Ако говориш за Google Play Store, от менюто му влизаш в настройки и избираш да проверява за ъпдейти, но да не ги инсталира автоматично, или изобщо да не проверява. Ако имаш друго предвид - ти ще кажеш.