Jump to content

Лелевизия


mamboto

Препоръчан пост

ТЕЛЕВИЗИОННАТА РЕКЛАМА- ТЪПОТИЯ ДО ШИЯ

 

Преди време драскачите, които „съставяха” текстове за телевизионни реклами, предизвикаха истински скандал със станалия пословичен текст: „Какво му трябва на човека- една кола, една жена и една хубава бира.”

 

Тъпотията на тия писачи обаче е безбрежна. Тя няма край. От екрана отново звучат безподобни дивотии. Нека да се вслушаме в някои от тях…

 

В кадър се появява стрина Гана- стандартната българска дебелана с табла в ръка. Тя веднага започва да плещи глупости: „Заповядайте, нали затова са къщите.”

 

Миг след това в кадър се появява дете- идиотче с помияр в ръце, което гледа тъпо в камерата и изтърсва друга глупост: „Баща ми, днес аз ще разходя кучето.”

 

Като капак на всичко най- накрая някаква фльорца просъсква: „И днес няма да ме боли глава.” Щура работа! Иде че го разбери…

 

Има обаче и по- лошо. Вслушайте се в тези думи, от които лъха истинска мъдрост: „Истинските приятели са винаги заедно. И винаги с „Ариана”. „Ариана”- една за всички!” (Дали ще стигне една биричка за ВСИЧКИ?...)

 

Гледа човек тия дивотии и се чуди. Чуди се, що за болни мозъци могат да родят такива идиотщини. Пита се също така, колко ли голям кретен трябва да си, за да плащаш луди пари за същите тези идиотщини?...

 

АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

Link to comment
Сподели другаде

На мен не ми стана съвсем ясно каква точно е идеята на темата :)

Че има не особено остроумни реклами, има, че скандалното (дори и предизвикващо неприятни асоциации) продава, това се знае много преди т. нар писачи да излязат от университетите. Идеята на рекламните клипчета е да предизвикват емоции, да действат на първичното, на инстинктите и желанията на народа. Те не са средство за образоване на поколенията, нито за подхранване на културните потребности на Уважаемия зрител.

Ако някой не иска безупречно промиване на мозък с „не, мамо, не белина”, той не пуска тивито или просто не се задълбочава (заслушва) в храната за медийната индустрия.

Link to comment
Сподели другаде

Гледа човек тия дивотии и се чуди. Чуди се, що за болни мозъци могат да родят такива идиотщини. Пита се също така, колко ли голям кретен трябва да си, за да плащаш луди пари за същите тези идиотщини?...

То само идиотщини има вече, нищо читаво не остана да дават по телевизията....а все една и съща банална и еднообразна смесица от простотиии...

Link to comment
Сподели другаде

Tzar, темата ми харесва. По една случайност и аз си мислих да пусна подобна, в която да дискутираме тъпите реклами, които ни заливат. Мисля, че доста ще се посмеем.

С изумление установявам напоследък, че рекламите стават все по- тъпи. Незнам дали е от интелекта на създателите им или същите те изхождат от интелектуалното ниво на българина в момента. Изумителна е обаче безхаберността на създателите на рекламите и на тези, които ги одобряват. Почнах да си мисля, че се пускат такива реклами, защото такива може да възприеме масовия българин.

Мире, най- лошото според мен е не толкова, че са тъпи, колкото, че не казват нищо, което напрактика си е чисто хвърляне на пари на вятъра. В този смисъл не виждам как подобни реклами ще изпълнят предназначението си.

Иначе някой за шоуто и емоцията може да пусне и фъфлещ олигофрен да ни говори, но това ще изпълни ли мисията на рекламата като такава?

Споменатите две реклами и според мен водят класацията по тъпотия.

Ако желаета да предлагаме реклами за този "приз" и после ще пуснем анкета за да определим " победителя"

Link to comment
Сподели другаде

Дами и господа, мисля, че много, ама много подценявате "писачите на реклами". Самият факт, че обръщате толкова особено внимание означава - 1 : 0 за "писачите". В поста си mireto казва, че

 

...Идеята на рекламните клипчета е да предизвикват емоции, да действат на първичното, на инстинктите и желанията на народа. Те не са средство за образоване на поколенията, нито за подхранване на културните потребности на Уважаемия зрител...

 

и според мен е напълно права. Пример - рекламата на Ариана / примерно / може и да е тъпа / аз лично не съм специалист / но когато чуеш 1000000 пъти "Ариана" следващия път като пазаруваш се усещаш, че без да искаш в кошницата си сложил/а и бутилка от тази бира. Най - малкото заради това, че в мозъка се е загнездила една фраза. И ето, че резултатът е вече 2 : 0. Това е положението. Лично за мен парите, хвърлени за реклама се възвръщат n-кратно.

Естествено, не ангажирам никого с това си внение, още повече пък желая спор . Просто споделям становище ...

Link to comment
Сподели другаде

Аз лично не слагам в кошницата това, за което ме молят с реклами. Мисля, че успявам точките да са в моя полза. Не съм съгласна, че тъпата и безмислена реклама ще допринесе за повече продажби. Ако все пак това се случи, със сигурност продажбите ще са в пъти по- малко отколкото ако рекламата е направена кадърно. Ако няма значение как изглежда и какво се предлага в рекламата, то хиляди специалисти трябва да си хвърлят дипломите или да правят по 100 реклами за 5 минути, без да влагат ни мисъл, ни разсъдък.

Знаем обаче, че това далеч не е така. Понякога добрата реклама може да отнеме години. Ефекта от такава наистина реклама е поразителен. Той е свързан с много време, творчество и мисъл и хората, които изпипват професионално нещата и те заслужено получават тлъсти суми пари.

Лично аз, когато гледам реклама не ме интересуват големите бюстове на разни гърли, нито разни празни приказки. Иска ми се да чуя какво представлява този продукт и защо трябва да избера него. Ако това го няма- за мен това не е реклама, а хвърлени пари на вятъра, безцелно или за забавление на някой болен мозък.

Такова е моето виждане.

Link to comment
Сподели другаде

Това с глупостите е едно на ръка, а приятно ли ви е, докато се храните и гледате някой филм вечер, да ви пуснат реклама на тампони, дамски превръзки с гел, крилца, без крилца, презервативи, лубриканти и секви гнусотии, начело с любимите ми за хемороиди и т.н. ... да му се отяде на човек...

 

П.П. А по-тъпа реклама от тази с "Мигача" не бях гледал...

Link to comment
Сподели другаде

Айде и аз да предложа една реклама за класацята. Толкова е тъпа, че даже не се сещам коя банка я предлага.

Става дума за онази, където семейство отива да иска ипотечен кредит.

Когато започнат да информират банковия служител за доходите си- чиновничката си запушва ушите и бръщолеви нещо подобно на звуците, издавани от маймуни.

Не вярвам да няма начин да кажеш по нормален начин, че доходът на потенциалния клиент не е от значение. От тази реклама разбрах, че служителите на тази банка са олигофрени, които се намират в стадия на първобитно- общинния строй.

 

ПС: Колкото до невероятната реклама с тъщата, кучето и т.н.- факта, че не съм запомнила банката, която рекламира, както и какво точно рекламира говори достатъчно за ефекта от подобна реклама.

 

Предлагайте на воля тъпи реклами за анкетата. Има в изобилие.

Link to comment
Сподели другаде

Аз малко на FlashBack ще вкарам: Първата реклама на "Леки" с гнусната реплика "Ооо, Пепи..." и т.н.

А пък сега като пуснат рекламата (на диетично кафе ли беше не помня точно) с Азис и баба му направо се чудя дали да скачам от 4ти етаж... :'(

Link to comment
Сподели другаде

Ето една статия в Капитал, от която се вижда, "тъпите" и неприятни реклами могат да бъдат спряни и публично заклеймени. Стига да има инциативност - едно неприсъщо за българите, като цяло, качество. :)
Link to comment
Сподели другаде

Нека и аз се включа.

 

Моята класация за най-тъпи реклами водят убедително мобилните реклами: Mtel, Globul и особено VivaTel с някои "римски" проблясъци. Спомнете си идиотската реклама на VivaTel, в която участват римляни, въоръжени с мобилни телефони:

Реплика: Ние тук говорим безплатно

Реплика: Безпуатно!...

 

Огромните печалби при продаващите пуканки мобилни оператори явно са заслепили до такава степен PR и рекламните си отдели, че почти всичките им реклами могат успешно да кандидатстват за в световните класации за най-тъпа, идиотска или смешна реклама. Ух, забравих БТК ADSL. Там е направо класика...

 

Ето снимка от една нова реклама за две сим-карти на МTel. Като че ли може да мине в класацията за не особено тъпа реклама. Моето мнение за тази реклама:

*тъпота 80%. Мерна единица за тъпота при мен е БТК ADSL - 100%.

*липса смисъл и връзка с основната идея: 90%. Мерна единица: Globul - 100%.

*лоша визия и качество: 70%. Meрна единица: БТК ADSL - 100%. :crazy:

 

http://i14.tinypic.com/4zvtwjn.jpg

Link to comment
Сподели другаде

Още една ултратъпа реклама. Направо нямам думи.

Kредитна карта с чип! Естествен ерзац, банкова реклама. :)

 

Снимка на поредната тъпня:

http://i19.tinypic.com/4uw9e10.jpg

 

Внимателно вижте снимката. Какво пише на картата - "Обикновена Кредитна Карта". Обличат я с презерватив, защото няма чип. При видео от 40-50 секунди не се забелязва тази подробност. А тази от рекламата с чипа е супер, нали! Тъпо - та тъпо. БГ лелевизия... :crosseyes:

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...