Прехвърляне към съдържание


Снимка

Error 0xA00F4244<No Cameras Are Attached>


  • Моля, влезте, за да отговорите
8 отговора по тази тема

#1 Popeye

Popeye

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 15 мнения
  • Пол:Мъж

Публикувано: 03 March 2021 - 17:33

За първи път от като разполагам с компютър / над 10 години/ се сбъсквам с толкова труден и щекотлив проблем !
Вече близо седмица не съм в състояние да го разреша, макар че прерових изцяло Интернет пространството,

свързано със сайтове на английски и руски език !?
В един момент в който поисках да ползвам WEB камерата на моя лаптоп се оказа че системата Windows 10, не може да е открие:
WE CAN NOT FIND YOUR CAMERA
Приложенията от трети страни като SKYPE, VIBER & YANDEX TELEMOST ми се оказаха блокирани.
От диспечера на устройствата ми изчезна камерата, както и от останалите "сервизи" на оперативната система Windows !
На Skype имам черен екран с някакъв странен надпис на UScreen Capture / програма която никога не съм инсталирал на своето РС /
и която липсва на компютъра ми."Телемоста" на Яндекс пък показва само снимка на работния плот на компютъра ми, което ме накара
веднага да сложа парче от черен изолирбанд върху камерата на лаптопа ми:

 

Haknata_kamera_na_laptop.jpg

 

От инструкциите които събрах по разни форуми из Интернет пространството, направих следното:
1./ От НАСТРОЙКИ - ПРИЛОЖЕНИЯ - нулирах камерата и рестартирах > НИЩО.
2./ Изтрих камерата - рестартирах - преинсталирах и пак > НИЩО.
3./ Проверих ДОПЪЛНИТЕЛНО системата срещу вируси чрез сканиране с UnHackMe
и Process Hacker > НИЩО.
4./ Опитах се също да добавя камерата /като старо устройство/ в Диспечера на устройствата,
но и там тя не ми излиза. А системата иска да я добавя от диск на . . . производител !?
5./ С риск влязох в регистрите и промених ключа на WEB камерата > НИЩО.
6./ ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА СИСТЕМАТА не съм ползвал, защото от някои от форумите разбрах
че и това не помага !

Там твърдят че са се отървали от този проблем след като са изтрили
програмата - REPLAY VIDEO CAPTURE.
Но такава програма аз нямам на компютъра си !
Явно проблемът се крие в някоя друга програма на лаптопа ми със същите функции ?!
Скоро подобни съмнителни програми с "прихващане на екрана", които съм свалил от торенти са:
1./ Cameyo v2.6.1191
2./ Turbo Studio v19.6.1208.25
3./ VMware ThinApp v5.2.4.99646 00
И явно по всяка вероятност ще трябва да започна от тях . . .




 



#2 panevdd

panevdd

    Потребител

  • Глобални модератори
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 3048 мнения
  • Пол:Мъж

Публикувано: 04 March 2021 - 20:08

Напиши някаква конкретна информация за системата - компютър/лаптоп (производител, модел), камера (производител, модел) операционна система (версия, 32/64 bit).

Докато не се покаже камерата в Device Manager, приложенията няма да я "видят" и да работят с нея.


Публикувано изображение Публикувано изображение
Не съществува такова нещо като абсолютна обективност. Затова ползвам Google, Wikipedia, търсачката на форума, чета някои съвети и правилата на форума.

#3 Popeye

Popeye

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 15 мнения
  • Пол:Мъж

Публикувано: 05 March 2021 - 20:43

Благодаря Ви,

 

за това че взехте сериозно отношение към този злободневен проблем, с който днес / освен мен/ се срещат

 

хиляди хора работещи с компютри.

 

Изглежда че сте компетентен и сериозен човек, за това разчитам на Вас в отстраняването на

 

тази моя неприятност. Заради която не мога да използвам вече рационално компютъра си,

 

макар че съм му сложил черна непрозрачна лепенка върху WEB камерата му:

https://rghost.net/8...зената програма

Тук пък се намира пълното сканиране на компютъра и параметрите на оперативната ми система ,

 

което направих с Malwarebytes /по препоръка/ на 04.03.2021 година:

https://rghost.net/p...d7ea012 доклада

Ще бъда благодарен, ако успея да изляза читав от тази ситуация, без да ходя да се "ръся" в серзиз . . .  

 

Забележка:

 

Заразената програмата я инсталирах съвсем скоро и днес случайно при качването и на облака YANDEX,

 

разбрах че има вирус и веднага я изтрих от компютъра си !

 

Но за съжаление, проблема си не можах да отстраня . . .



#4 Popeye

Popeye

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 15 мнения
  • Пол:Мъж

Публикувано: 06 March 2021 - 11:52

Извинявам се,
но тъй като връзката към доклада на програмата Malwarebytes с която направих пълно сканиране
на компютъра ми онзи ден, ПО-ГОРЕ не работи /по независещи от мен причини/ я преместих в облака MobiDrive:

https://mobidrive.com/sharelink/4xXs...cW8V7zojkRuEBB

Надявам се някои от Вас / който има нужната квалификация / да я прегледа и да ми каже какво да правя , от-тук нататък ?
Лошото е че в този доклад злополучната програма VMware ThinApp / която работи чрез прихващане екрана на компютъра/
не е засечена, тъй като в доклада е записано, че . . .компютъра не е засегнат от зловреден софтуер ?!



#5 icotonev

icotonev

    Странстващ вирусоборец

  • Malware Fighters
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 146 мнения
  • Пол:Мъж

Публикувано: 07 March 2021 - 11:21

Здравейте ..! Дневника показва наличие на потенциално нежелани приложения - оптимизатори на системата ви ..! Освен това се виждат и Adware..С две думи при първоначален преглед на дневника мога да мисля че системата ви е заразена и не само...!  Необходим е по задълбочен анализ на системата ви...! В случая вие не сте ги поставили под карантина и те са активни във системата ви..! Следващите действия от ваша страна са ....:

 

 

Сканиране с Farbar Recovery Scan Tool 

 

  • Моля изтеглете icon1337953436.pngFarbar Recovery Scan Tool (според версията на Windows изберете 32 битовата или 64 битовата версия) и го запазете на десктопа.
  • Стартирайте файла FRST.exe (или FRST64.exe)
  • Програмата ще се стартира. Натиснете YES за да се съгласите с лицензионното споразумение.
  • Натиснете бутона YClYkft.jpg.
  • Изчакайте търпеливо проверката да приключи.
  • Ще се създадат два лог файла с името - FRST.txt и Addition.txt на десктопа.
  • Прикачете съдържанието на файла FRST.txt и на файла Addition.txt в коментара си (погледнете опцията Прикачване на файлове, когато публикувате мнение).

Дневници

В следващия си отговор, моля да включите (като копирате целите съдържания ) следните дневници:

  • FRST.txt (копирате цялото съдържание)
  • Addition.txt (копирате цялото съдържание

Христо Тонев  -  Member of the UNITE

 

 

 


#6 lupi

lupi

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 490 мнения
  • Пол:Не казвам

Публикувано: 09 March 2021 - 15:53

Забелязвам, че много често някой пита нещо и после никакъв го няма... 



#7 Popeye

Popeye

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 15 мнения
  • Пол:Мъж

Публикувано: 09 March 2021 - 19:40

 

Здравейте ..!

Дневника показва наличие на потенциално нежелани приложения - оптимизатори на системата ви ..!

Освен това се виждат и Adware..С две думи при първоначален преглед на дневника мога да мисля че системата ви е заразена и не само...! 

Необходим е по задълбочен анализ на системата ви...!

В случая вие не сте ги поставили под карантина и те са активни в системата ви..

 

Благодаря ви, че взехте на сериозно нещата и решихте да ми помогнете, за да изляза от тази неприятна ситуация !

Защото ако не си изчистя този вирус който е блокирал камерата ми, защото това е видимата част от айсберга и е

най-маловажния ми проблем, невидимата му част и СЕРИОЗНАТА включва . . . заснемането на десктопа на компютъра ми.

Това на практика означава че освен да гледам филми на него, друга СЕРИОЗНА работа не мога да свърша !

Другият вариант който ми се предлага  в сервиза /където бях преди 6 месеца за преинсталация/, е отново да дам 40 лева

за да си преинсталирам оперативната си система и да си изгубя след това най-малко 1 месец , докато възстановя компютъра си в

предишното му състояние !

В публикувания от мен по-горе доклад извършен от препоръчваната ми в такива случаи програма Malwarebytes са посочени "41 заплахи",

без да е конкретизирано наличието на открит зловреден софтуер.Най-интересното в случая е че под "заплахи" за устройството ми са посочени

предимно PUP /потенциално нежелани програми/ в чиято "категоризация" са събрани много нелоялни практики и конкуренция, из между

фирмите - предлагащи софтуер на пазара.

За това подобни доклади аз ги взимам предимно за обща информация и не позволявам на подобни програми да трият или карантинират
/по тяхно усмотрение/ нищо в компютъра, с натискането единствено от моя страна на бутона "DONE" Така че срещната от вас фраза в доклада:
<Няма действие от потребителя>
е подвеждаща и лъжовна, защото аз "на ръка" премахвам всичко подозрително
посочено ми от програмата, но след обстойна проверка от моя страна !
А за да не "съсипя оперативната ми система" изпълняващи се файлове от рода
на .exe/.bat/.cmd/.iso и други ги блокирам в Защитната стена на Windows, без да
се опитвам да си правя други експерименти с тях.
А колкото се отнася до поисканите от вас дневници, тук ви ги предлагам надлежно:
 
 
 
 

 



#8 Night_Raven

Night_Raven

    Subject Delta

  • Администратори
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 23230 мнения
  • Пол:Мъж

Публикувано: 13 March 2021 - 14:21

Все още нямаме информация за модела на лаптопа, както и кога за последно е работела камерата, работила ли е някога под Windows 10 или не е тествана под въпросната операционна система.


Love is just a chemical, no matter the origin. We give it meaning by choice.
 


- Eleanor Lamb (BioShock 2)


#9 Popeye

Popeye

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 15 мнения
  • Пол:Мъж

Публикувано: 22 March 2021 - 19:07

Благодаря ви,

че вие като специалист сте се заели най-сетне с "разсичането на този Гордиев възел", който се установи

на практика че не е . . .лъжица за всяка устица ! 

Този факт го споменавам не случайно, защото оскъдните данни които съм открил до момента свързани в Интернет,

са завоалирани, като определението за "философския камък" от Ранното Средновековие !

Аз не разчитам единствено на местни форуми, а се старая да черпя мнение и препоръки и от чужди такива !

До този момент съм използвал следните помощни и антивирусни програми за разрешаването на проблема:
1. / Dr.WEB CureIt
2. / Farber Recovery Scan Tool
3. / UnHackMe
4. / Kaspersky Total Security 2021
5. / Malwarebytes
но никоя от тях не успя да открие нещо обезпокоително в компютъра ми, освен наличието на множество
инсталирани от мен "Потенционално нежелани програми" в него.
Относно наличието на явлението USCreen Capture /блокирало WEB камерата ми/, потребители от COMSS.Club ме увериха
че това не е вирус, ами "программное обеспечение" и  ми дадоха идеята да сканирам компютъра си с помощната програма
на Windows:

Everything 1.4.1.1005x64 /последна версия/

Направих го и за мое най-голямо очудване тя намери проблемния файл, скрит в системната папка SysWow64:

uscreencapture.ax

Не го изтрих, ами направо го унищожих посредством метода BSI-VSITR /надежден немски стандарт/, рестартирах

компютъра, но за съжаление . . .проблема си остана ! Макар че в някои чуждестранни форуми прочетох че това е

достатъчно, за да се възстанови нормалната работа на WEB камерата на устройството: 

 

https://img321.com/v...a4-3aba1d8fc30a

 

Забележка:

*Лаптопът ми е Toshiba Satellite L500-1EK , който го използвам с успех вече 10 години.

*Web камерата на устройството е работила винаги, дори и на предишните ми ОС които съм ползвал:

1./ Windows 7

2./ Windows 10 Ultimate 






0 потребители четат тази тема

0 регистрирани потребители, 0 гости и 0 анонимни потребители