Картата е предплатена. Ползвам я от доста години, скоро я прехвърлих на телефона на майка ми. Тази сутрин поради изтощаване на батерията при следващото включване се оказа, че трябва да се въвежда ПИН-код. Стори ми се странно, защото съм убеден, че го бях махнал... Пробвахме с 0000, 1234, 1111, накрая пробвах с това, което пише на картончето от старата СИМ-карта и вариантите свършиха. Пробвах с PUK - въведох го, после ми поиска да въведа нов ПИН, въведох го и след това ми поиска да повторя този ПИН. Повторих го и после ми излезе съобщение "Грешен код". Днес майка ми е ходила в офис на Виваком(оттам е картата) и след първоначалното увъртане са й дали нова СИМ-карта с инструкции да набере 123, после 5 и после 1.
Може ли някой да обясни какво следва да стане и дали има други начини за оправяне на този проблем?