Jump to content

Проблем с блокирала СИМ-карта


Препоръчан пост

Картата е предплатена. Ползвам я от доста години, скоро я прехвърлих на телефона на майка ми. Тази сутрин поради изтощаване на батерията при следващото включване се оказа, че трябва да се въвежда ПИН-код. Стори ми се странно, защото съм убеден, че го бях махнал... Пробвахме с 0000, 1234, 1111, накрая пробвах с това, което пише на картончето от старата СИМ-карта и вариантите свършиха. Пробвах с PUK - въведох го, после ми поиска да въведа нов ПИН, въведох го и след това ми поиска да повторя този ПИН. Повторих го и после ми излезе съобщение "Грешен код". Днес майка ми е ходила в офис на Виваком(оттам е картата) и след първоначалното увъртане са й дали нова СИМ-карта с инструкции да набере 123, после 5 и после 1.

Може ли някой да обясни какво следва да стане и дали има други начини за оправяне на този проблем?

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...