Прехвърляне към съдържание


Снимка

Проблем с блокирала СИМ-карта


  • Моля, влезте, за да отговорите
Няма отговори по тази тема

#1 Sten

Sten

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 1090 мнения
  • Пол:Мъж

Публикувано: 13 November 2018 - 18:28

Картата е предплатена. Ползвам я от доста години, скоро я прехвърлих на телефона на майка ми. Тази сутрин поради изтощаване на батерията при следващото включване се оказа, че трябва да се въвежда ПИН-код. Стори ми се странно, защото съм убеден, че го бях махнал... Пробвахме с 0000, 1234, 1111, накрая пробвах с това, което пише на картончето от старата СИМ-карта и вариантите свършиха. Пробвах с PUK - въведох го, после ми поиска да въведа нов ПИН, въведох го и след това ми поиска да повторя този ПИН. Повторих го и после ми излезе съобщение "Грешен код". Днес майка ми е ходила в офис на Виваком(оттам е картата) и след първоначалното увъртане са й дали нова СИМ-карта с инструкции да набере 123, после 5 и после 1.

Може ли някой да обясни какво следва да стане и дали има други начини за оправяне на този проблем?


PC1: Asrock FM2A88X+; 2x4 GB DDR3 1600 A-Data; A10 6700 HD8670D; CM Silent Pro M520; Intel SSD 120 GB; Enermax Fulmo ST; Dell U2713hm

PC2: MSI 880GMA-E45; 2x1 GB DDR3 1333; Phenom II X2 550; FSP Hexa 400 W; 500 GB Hitachi; CM Elite 360; LG L1932 P + Philips 26"





0 потребители четат тази тема

0 регистрирани потребители, 0 гости и 0 анонимни потребители