krasimirson Публикувано Май 2, 2018 Report Share Публикувано Май 2, 2018 Здравейте, Напоследък забелязвам значителен спад в скоростта на теглене. Направените тестове през Speedtest by Ookla показват Download скорост от 11 Mbps (плащам за 55 Mbps) и ping между 40-50 ms. Резултатите също така сочат и за значителен underperformance (~25 Mbps Download в Speedtest) през кабел.След консултация с интернет доставчика, установихме, че проблемът не е от страна нито на рутера, нито на интернет връзката. Тестове с два различни лаптопа показаха над 40 Mbps download скорост през Wi-fi. Съветът на техниците беше "преинсталирай windows-a и може да се оправи". Пускам темата с надеждата за съвет и помощ от ваша страна. На какви фактори биха могли да се дължат проблемите в скоростта и ping-a при положение, че преди няколко седмици тези проблеми не бяха налице. Конфигурация, вируси в системата, друго? Какви проверки бихте ме посъветвали да извърша, за да се установи ядрото на проблема?Благодаря. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
androns Публикувано Май 3, 2018 Report Share Публикувано Май 3, 2018 Windows 10 ли е ОС?Ако е така, най-вероятно се е актуализирал драйвъра за безжичната карта.Може да се повтори теста с изключен Антивирус. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
krasimirson Публикувано Май 3, 2018 Author Report Share Публикувано Май 3, 2018 @androns, Да, Windows 10 е.Този ли драйвър визираш? - http://prikachi.com/images.php?images/753/9319753G.jpg Ако да, ръчно го ъпдейтнах вчера след създаването на темата. Също така ресетнах настройките на мрежовите данни. От там насетне, случайно или не, Wi-fi връзката се влоши още повече, като в момента е бих казал нестабилна.Windows Defender Firewall беше ON, като в момент е изключен. За жалост, няма подобрение. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Май 3, 2018 Report Share Публикувано Май 3, 2018 Не става ясно за какъв компютър/лаптоп става въпрос, но можеш да опиташ с този (по-нов) драйвър. Съмнява ме да е точно това проблемът, но не пречи един тест. Какви програми за защита използваш? Ако не ти е проблем, опитай да направиш чисто стартиране (Clean Boot) и виж дали ще има подобрение. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
krasimirson Публикувано Май 6, 2018 Author Report Share Публикувано Май 6, 2018 @Night_Raven, Извинявам се за забавения отговор. Само с Windows Defender. В момента съм с Broadcom 802.11n Network Adapter (Driver Date: 7/6/2015). Все още не съм пробвал опцията с предложения от теб драйвър. Ъпдейт по темата:Забелязох нещо тревожещо докато тествах (1) лаптоп не изпитващ проблеми с wi-fi (тестови лаптоп) и (2) личния лаптоп, където се забелязва ниската скорост, а в последните няколко дни и непрекъснато разпадане на wi-fi връзката. Пуснах тест на ping-a на тестовия лаптоп като всичко изглежда наред (1-2 ms), докато проблемия лаптоп не се върже към wi-fi. При свързване на проблемия лаптоп към wi-fi, първо пинга на тестовия се покачва X 1000-3000, a след кратко време пропада и връзката (виж прикачения скрийншот от Command Prompt) : http://prikachi.com/images/348/9322348n.jpgОтделно, днес на два пъти се появи 'син екран' на проблемия лаптоп докато е вързан известно време към wi-fi. Очевидно положението се влошава, и не съм сигурен хардуерен проблем или проблем с вирус е налице. Предвид заразните признаци (влошаване на връзката на другите устройства в близост, които използват wi-fi) си мисля по-скоро за вирус. Преди 2 дни направих scan с Malwarebytes, който не детектира проблеми. Моля, посъветвайте как да се уверя дали това е хардуерен или вирусен проблем. В случая на вирус(и) може би най-доброто решение би било pre-install на Windows-a. Поздрави.PS Прикачвам и снимка на синия екран: http://prikachi.com/images/354/9322354f.jpgPS(2) Проблемът със 'заразяването' е налице и при Clean Boot със Selective Startup и селектирани само Microsoft апликации Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Май 8, 2018 Report Share Публикувано Май 8, 2018 PS(2) Проблемът със 'заразяването' е налице и при Clean Boot със Selective Startup и селектирани само Microsoft апликацииИмаш предвид, че си ограничил само услугите до тези на Microsoft или и стандартните програми също си ги спрял? Дай дневник от Autoruns. Изтегли Autoruns и: 1) разархивирай и стартирай програмата; 2) изчакай да сканира всички местоположения за стартиращи обекти; 3) меню File -> Save... (от падащото меню остави избран .arn за файлов формат); 4) архивирай създадения файл с удобен за теб архиватор и прикрепи архива към коментара си. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
ExaFlop Публикувано Май 8, 2018 Report Share Публикувано Май 8, 2018 @Night_Raven, във вирусоборска тема на автора в един друг форум се установи, че системата е чиста от зарази. Проблемите със сините екрани се дължат на проблем с драйвър (IRQ_NOT_LESS_OR_EQUAL). Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Night_Raven Публикувано Май 9, 2018 Report Share Публикувано Май 9, 2018 Без поне minidump няма как да се каже каквото и да било. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
krasimirson Публикувано Май 11, 2018 Author Report Share Публикувано Май 11, 2018 Здравейте, Проблемът се резреши след ъпдейт на Broadcom Network Adapter драйвъра към версията от 2016 (не до толкова лесно откриваема). https://www.google.bg/search?q=broadcom+network+adapter+unstable&oq=broadcom+network+adapter+unstable&aqs=chrome..69i57j69i60l3j0l2.6363j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Благодаря за отговорите. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.