Прехвърляне към съдържание


Снимка

Supply memory warning и не работещ принтер.

HP принтер печат

  • Моля, влезте, за да отговорите
12 отговора по тази тема

#1 TechnoCarica

TechnoCarica

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 7 мнения
  • Пол:Жена

Публикувано: 19 June 2017 - 08:35

Здравейте!

Модел на принтера-HP laserJet Pro MFP M125nw. Искам да си принтирам документи, които съхранявам в компютъра, но когато опитвам, "той" не прави нищо, в прозорчето при копчета се появява съобщение "supply memory warning". Когато сканирам документ всичко е наред. Касета я смених скоро, до момента не съм имала проблеми.

Как да накарам машинката да работи?



#2 колев к.

колев к.

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 1 мнения

Публикувано: 19 June 2017 - 09:19

Според форумите на HP, имаш проблем именно с касетата. Ето линк към един от форумите с обяснение на проблема : линк



#3 Night_Raven

Night_Raven

    Subject Delta

  • Администратори
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 22408 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Rapture (Русе)

Публикувано: 19 June 2017 - 09:31

Освен недобре поставена касета, също така е възможно да се дължи и на неоригинална такава.

 

Обикновено производителите на принтери не изпитват оргазми, когато потребителите купуват по-евтини касети или си пълнят главите на мастиленоструйните принтери сами с мастилно, и т.н.

Нормално е, те от консумативите си правят парите. Понякога е по-изгодно да се закупи нов принтер, отколкото да се смени главата му. Ако не се лъжа, това е основно при по-евтините мастиленоструйните принтери, но допускам, че е възможно подобни абсурди да са налични и при по-скъпите или дори при лазерните. Нямам особено опит с принтери. Мразя ги със страст. Ужасно опърничав и капризен хардуер са.


Love is just a chemical, no matter the origin. We give it meaning by choice.

 

- Eleanor Lamb


#4 TechnoCarica

TechnoCarica

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 7 мнения
  • Пол:Жена

Публикувано: 19 June 2017 - 11:56

Взех нова касета, поставих я в принтера, започна да работи, върнах старата, с нея също работи, но съобщението "Supply memory warning" все още се изписва.



#5 Night_Raven

Night_Raven

    Subject Delta

  • Администратори
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 22408 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Rapture (Русе)

Публикувано: 19 June 2017 - 12:58

И двете ли са оригинални на HP?


Love is just a chemical, no matter the origin. We give it meaning by choice.

 

- Eleanor Lamb


#6 TechnoCarica

TechnoCarica

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 7 мнения
  • Пол:Жена

Публикувано: 19 June 2017 - 19:37

Да, винаги ги купувам от едно и също място.



#7 naskobk

naskobk

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 137 мнения
  • Пол:Мъж

Публикувано: 19 June 2017 - 19:57

Здрасти,

според мен принтера ти се нуждае от профилактика,

има някъде разлят прах между валяците и печката,

занеси го да ти го почистят основно и ще ти

проработи, при мен същият проблем се

беше получил и се оказа от вътрешно зацапване,

на някои лентови връзки, което може да дава

и утечка в принтера.

като се почисти добре няма да ти дава този проблем.

При мен се беше получило в резултат на използване

както на оригинални касети, така и на

техните съвместими касети.

Трябва да се види къде има разлят прах в устроиството,

да се почисти и ще тръгне.


Помощни програми за обработка на Данни в Ексел - http://infosoftbg.com Не слушай какво ти говорят, а гледай какво правят - По делата им ще ги познаете.


#8 TechnoCarica

TechnoCarica

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 7 мнения
  • Пол:Жена

Публикувано: 19 June 2017 - 20:33

А възможно ли е да опитам да го почистя сама, дори половин ден без него е драматичен?

Ще стане ли по-лошо ако игнорирам съобщението?



#9 Win7user

Win7user

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 38 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Русе

Публикувано: 20 June 2017 - 08:08

Привет на всички! В такива случаи /обикновен потребител/ не са ли полезни програми от производителя от сорта HP Support Assistant, които /според спецификациите/ решават или насочват към решение на различни проблеми, посочват конкретен драйвър, свързани устройства, диагностика и др.


"Prevention is better than cure."


#10 naskobk

naskobk

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 137 мнения
  • Пол:Мъж

Публикувано: 20 June 2017 - 09:08

Проблема е по скоро хардуерен.

Отвори принтера и се

опитвай да го почистиш с почистващи кърпички

Office point  - germany, може и други

но тези за офис техника са най - подходящи.

Отвори го отгоре, отпред и отзад и докъдето стигаш

го почисти добре, после го изчакай около 30 мин да изсъхне

хубаво и след това го пусни.

Може и да има нужда от разглобяване, но не те съветвам да го правиш сама,

евентуално ако някой връзки са зацапани, тогава ще е

нужно да го отвори квалифициран специалист и да го почисти,

но на първо време се опитай да го почистиш сама до колкото можеш.

Засега е това друго не се сещам.


Помощни програми за обработка на Данни в Ексел - http://infosoftbg.com Не слушай какво ти говорят, а гледай какво правят - По делата им ще ги познаете.


#11 Night_Raven

Night_Raven

    Subject Delta

  • Администратори
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 22408 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Rapture (Русе)

Публикувано: 20 June 2017 - 17:24

Привет на всички! В такива случаи /обикновен потребител/ не са ли полезни програми от производителя от сорта HP Support Assistant, които /според спецификациите/ решават или насочват към решение на различни проблеми, посочват конкретен драйвър, свързани устройства, диагностика и др.

На теория би трябвало да са, но на базата на личните ми впечатления и наблюдения реално са ненужни.

 

Автоматичното локализиране и решаване на проблеми е трудна задача, с която подобни приложения не мисля, че се справят удачно.

 

За намирането на драйвъри съм скептичен. Обикновено производителите на готови компютърни системи (настолни или преносими) публикуват всички нужни драйвъри с версия, която е актуална към момента на пускане в продажба на системата. След това я камилата, я камиларя. Драйвъри за принтери и други подобни устройства не се актуализрат толкова често, така че ако потребителят изтегли драйвъра от сайта на производителя, вместо да го инсталира от диска, то надали скоро ще има някаква актуализация. А и една камара хора не обичат да актуализират драйвъри, дори и да им се предлага. Те много потребители не обичат да актуализират каквото и да било, камо ли драйвъри.

 

Обща диагностика на компютърна система не се прави с подобни приложения. Ако говорим за специфична диагностика на принтер, скенер или някакво такова устройство, тогава евентуално може би би имало някаква полза, но го намирам за по-логично да се инсталира подобен софтуер при нужда, а не от самото начало.

 

Лично аз намирам 99% от допълнителните приложенията на HP, Dell, Acer, ASUS, Sony и т.н. за излишни и ненужни. За мен това са добавени стартиращи процеси, услуги и драйвъри, които имат минимално КПД. Прилошава ми всеки път, когато отворя списъка с инсталираните приложения и видя една камара „фирмен софтуер“.


Love is just a chemical, no matter the origin. We give it meaning by choice.

 

- Eleanor Lamb


#12 TechnoCarica

TechnoCarica

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 7 мнения
  • Пол:Жена

Публикувано: 21 June 2017 - 13:32

Изключих го, извадих кабелите и го почистих, колкото успях със сешоар, съобщението изчезна, не знам дали това е, което помогна.



#13 naskobk

naskobk

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 137 мнения
  • Пол:Мъж

Публикувано: 21 June 2017 - 13:59

Добре си се справила. :wink1:

Ползвай само оригинални касети,

защото съвместимите такива изпускат много

прах вътре в устройството.

                                                                                       Лек ден


Помощни програми за обработка на Данни в Ексел - http://infosoftbg.com Не слушай какво ти говорят, а гледай какво правят - По делата им ще ги познаете.






Други теми с тагове HP, принтер, печат

0 потребители четат тази тема

0 регистрирани потребители, 0 гости и 0 анонимни потребители