Jump to content

Supply memory warning и не работещ принтер.


Препоръчан пост

Здравейте!

Модел на принтера-HP laserJet Pro MFP M125nw. Искам да си принтирам документи, които съхранявам в компютъра, но когато опитвам, "той" не прави нищо, в прозорчето при копчета се появява съобщение "supply memory warning". Когато сканирам документ всичко е наред. Касета я смених скоро, до момента не съм имала проблеми.

Как да накарам машинката да работи?

Link to comment
Сподели другаде

Освен недобре поставена касета, също така е възможно да се дължи и на неоригинална такава.

 

Обикновено производителите на принтери не изпитват оргазми, когато потребителите купуват по-евтини касети или си пълнят главите на мастиленоструйните принтери сами с мастилно, и т.н.

Нормално е, те от консумативите си правят парите. Понякога е по-изгодно да се закупи нов принтер, отколкото да се смени главата му. Ако не се лъжа, това е основно при по-евтините мастиленоструйните принтери, но допускам, че е възможно подобни абсурди да са налични и при по-скъпите или дори при лазерните. Нямам особено опит с принтери. Мразя ги със страст. Ужасно опърничав и капризен хардуер са.

Link to comment
Сподели другаде

Взех нова касета, поставих я в принтера, започна да работи, върнах старата, с нея също работи, но съобщението "Supply memory warning" все още се изписва.

Link to comment
Сподели другаде

Здрасти,

според мен принтера ти се нуждае от профилактика,

има някъде разлят прах между валяците и печката,

занеси го да ти го почистят основно и ще ти

проработи, при мен същият проблем се

беше получил и се оказа от вътрешно зацапване,

на някои лентови връзки, което може да дава

и утечка в принтера.

като се почисти добре няма да ти дава този проблем.

При мен се беше получило в резултат на използване

както на оригинални касети, така и на

техните съвместими касети.

Трябва да се види къде има разлят прах в устроиството,

да се почисти и ще тръгне.

Link to comment
Сподели другаде

Привет на всички! В такива случаи /обикновен потребител/ не са ли полезни програми от производителя от сорта HP Support Assistant, които /според спецификациите/ решават или насочват към решение на различни проблеми, посочват конкретен драйвър, свързани устройства, диагностика и др.

Link to comment
Сподели другаде

Проблема е по скоро хардуерен.

Отвори принтера и се

опитвай да го почистиш с почистващи кърпички

Office point  - germany, може и други

но тези за офис техника са най - подходящи.

Отвори го отгоре, отпред и отзад и докъдето стигаш

го почисти добре, после го изчакай около 30 мин да изсъхне

хубаво и след това го пусни.

Може и да има нужда от разглобяване, но не те съветвам да го правиш сама,

евентуално ако някой връзки са зацапани, тогава ще е

нужно да го отвори квалифициран специалист и да го почисти,

но на първо време се опитай да го почистиш сама до колкото можеш.

Засега е това друго не се сещам.

Link to comment
Сподели другаде

Привет на всички! В такива случаи /обикновен потребител/ не са ли полезни програми от производителя от сорта HP Support Assistant, които /според спецификациите/ решават или насочват към решение на различни проблеми, посочват конкретен драйвър, свързани устройства, диагностика и др.

На теория би трябвало да са, но на базата на личните ми впечатления и наблюдения реално са ненужни.

 

Автоматичното локализиране и решаване на проблеми е трудна задача, с която подобни приложения не мисля, че се справят удачно.

 

За намирането на драйвъри съм скептичен. Обикновено производителите на готови компютърни системи (настолни или преносими) публикуват всички нужни драйвъри с версия, която е актуална към момента на пускане в продажба на системата. След това я камилата, я камиларя. Драйвъри за принтери и други подобни устройства не се актуализрат толкова често, така че ако потребителят изтегли драйвъра от сайта на производителя, вместо да го инсталира от диска, то надали скоро ще има някаква актуализация. А и една камара хора не обичат да актуализират драйвъри, дори и да им се предлага. Те много потребители не обичат да актуализират каквото и да било, камо ли драйвъри.

 

Обща диагностика на компютърна система не се прави с подобни приложения. Ако говорим за специфична диагностика на принтер, скенер или някакво такова устройство, тогава евентуално може би би имало някаква полза, но го намирам за по-логично да се инсталира подобен софтуер при нужда, а не от самото начало.

 

Лично аз намирам 99% от допълнителните приложенията на HP, Dell, Acer, ASUS, Sony и т.н. за излишни и ненужни. За мен това са добавени стартиращи процеси, услуги и драйвъри, които имат минимално КПД. Прилошава ми всеки път, когато отворя списъка с инсталираните приложения и видя една камара „фирмен софтуер“.

Link to comment
Сподели другаде

Добре си се справила. :wink1:

Ползвай само оригинални касети,

защото съвместимите такива изпускат много

прах вътре в устройството.

                                                                                       Лек ден

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...