Прехвърляне към съдържание


Снимка

Проблем с връщане на точка до възстановяване на Windows 7

Windows 7 проблем с преносим хард диск система на български език точка до възстановяване

  • Моля, влезте, за да отговорите
25 отговора по тази тема

#1 Vils

Vils

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 13 мнения

Публикувано: 11 February 2017 - 15:46

Здравейте, мили специалисти!

 

От около седмица вече имам проблем с лаптопа си /ASUS X55A/, който започна да показва син екран и след което веднага да се рестартира като през един от последните дни надвиши 4 пъти на ден. Пробвах да изтрия последните програми, които съм била инсталирала - това беше един Microsoft на френски, но проблема продължи. Втората стъпка, дори деинсталирах Chrome, че при влизане в Интернет, особено Фейсбук, се проявяваше дадения проблем (Chrome всъщност преди около година ми правеше големи сривове, които някак си ги преодолях). Накрая, едва вчера и с влизане в Скайп се направи същия проблем, но придружен с черен екран за проверка на NTFS/Seagate преносимия ми диск, което ме наведе на мисълта, че е наложително връщането на точка до възстановяване.

 

Обаче, имам една дилема: Дали да направя последното или направо да върна компютъра към фабричните му настройки?

Защото в първия случай, се е създала някаква точка на възстановяване след деинсталацията на вероятно проблемния френски Microsoft (но проблема всъщност се бе проявил по-рано) и следователно не може да се премахне тази дата.
 

Във втория случай, за създаване на архивно копие на потребителските файлове се включва и втори проблем, а именно не разпознава и не одобрява подвижния ми хард диск Seagate, на който евентуално да направя прехвърлянето. Иконката му във Моя компютър е на неразпознаваем файл, въпреки че мога да  влизам и да преглеждам файлове от него. А тя се появи именно след вчера, след срива на компютъра с черния екран и след което ръчно прехвърлих цялата си информация от останалите 2 диска на него като погрешно бях разбрала така да направя...

 

Моля Ви да ме посъветвате как най-добре да постъпя, защото вече съвсем се отчаях.

Прикрепен(и) файл(ове)



#2 Night_Raven

Night_Raven

    Subject Delta

  • Администратори
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 22212 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Rapture (Русе)

Публикувано: 11 February 2017 - 16:51

Да се връща системата до фабричното ѝ състояние би било прибързано според мен, защото изобщо не е сигурно дали ще реши проблема, а ще доведе до редица неудобства.

 

Като за начало бих искал информация за хардуера и софтуера. Можеш да използваш Глиф.

 

Ако има нещо неясно, питай.


Love is just a chemical, no matter the origin. We give it meaning by choice.

 

- Eleanor Lamb


#3 Vils

Vils

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 13 мнения

Публикувано: 11 February 2017 - 18:44

Благодаря ти за бързата реакция! Маркирах всички отметки, да се надявам да ти бъде лесно да разгадаеш проблема.

Прикрепен(и) файл(ове)



#4 Vils

Vils

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 13 мнения

Публикувано: 11 February 2017 - 18:59

Сега, след като и аз прегледах някой от файловете в следствие на Глиф-а се сетих, че преди месец, може би 2 инсталирах на компютъра си Outlook системата на Microsoft, тъй като е изискуема във връзка с образованието ми. Да не би оттогава да проявява някакви проблеми, може би несъответствие с моя софтуер или нещо подобно?
Също така, забравих да спомена, че няколко от пътите на грешка, при повторно включване на лаптопа излизаше грешка с Dropbpox и uTorrent във папката: Local disc C/users/Ultimate/AppData/Roaming/Dropbox/bin/Dropboxexe.log. Пробвах няколко кратно да изтрия този файл - ръчно и с антивирусни програми, но без успех - появява се отново. И се чудя, възможно ли е грешките да са в следствие на смененото ми местоположение? Намирам се в Белгия, а всички настройки на лаптопа са на български и когато съм се опитвала да влизам в български сайтове или да тегля информация от такива възможно ли е да съм си навлякла вируси?



#5 Night_Raven

Night_Raven

    Subject Delta

  • Администратори
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 22212 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Rapture (Русе)

Публикувано: 12 February 2017 - 00:53

Измежду инсталираните приложения не виждам реални проблеми, освен може би Spybot - Search & Destroy. Моят съвет би бил да я премахнеш. Ефективността ѝ е много ниска и е създавала проблеми в миналото. Не виждам полза да е инсталирана.

 

За жалост липсва файл на разтоварване, за да се провери дали ще има някаква полезна информация в него относно това, кой е причинителят на сривовете.

Много често някой драйвър създава подобни проблеми, но в случая няма улики.

 

Моят съвет е първо да се елиминират други две чести причини: паметта и твърдия диск.

 

Създай си стартиращ диск или флаш памет с Memtest86+, зареди от нея и остави тестът да тече поне 4-5 часа Ако има грешки, ще си проличи.

За теста на твърдия диск използвай Drive Fitness Test for Windows. Стартирай продължителния тест и виж какви ще са резултатите.

 

Ако се окаже, че проблемът не е в тях, ще мислим за актуализация на драйвърите.

 

Също така, моля, изтегли прикрепения архив, разархивирай файла, кликни два пъти върху него, кликни Yes -> OK. Рестартирай компютъра. Това ще накара Windows да запази  файла на разтоварване следващия път, когато има срив.

 

Прикрепен файл  KeepCrashDumpWin7.rar   284байта   1 Брой изтегляния


Love is just a chemical, no matter the origin. We give it meaning by choice.

 

- Eleanor Lamb


#6 Vils

Vils

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 13 мнения

Публикувано: 12 February 2017 - 17:22

Пуснах теста на твърдия диск и приключи без грешка. Направих си USB с Memtest86+/Auto-installer for USB Key (Win 9x/2k/xp/7), но не знам дали съм успяла да направя, това, което се изискваше. След обработката се получиха тези файлове, които ти прикачам, но не мога да отворя.
А относно преносимия ми диск Seagate, смяташ ли, че има проблем след като иконката му не е стандартната?

Прикрепен(и) файл(ове)



#7 Night_Raven

Night_Raven

    Subject Delta

  • Администратори
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 22212 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Rapture (Русе)

Публикувано: 12 February 2017 - 23:52

Относно теста на твърдия диск, сигурна ли си, че си го пуснала за вътрешния, не за външния? И си сигурна, че пусна дългия тест? Просто искам и аз да съм сигурен, за да отпишем твърдия диск като евентуална причина.

 

Относно флаш паметта, тя е вече стартираща. Използвай я, за да заредиш от нея при стартиране на компютъра. Би трябвало да можеш да извикаш менюто за стартиране с клавиш F12 в момента, в който видиш началното лого на ASUS при включване на лаптопа.

 

Също така един съвет, докато не съм забравил: в бъдеще, ако ще се преинсталира операционната система, използвай 64-битова версия, не 32-битова.

 

Що се отнася до иконата на външния твърд диск, покажи скритите файлове, след което отвори диска, виж дали има някакъв Autorun.inf файл и го изтрий.


Love is just a chemical, no matter the origin. We give it meaning by choice.

 

- Eleanor Lamb


#8 Vils

Vils

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 13 мнения

Публикувано: 13 February 2017 - 01:02

Благодаря ти за всички съвети до тук! Иконката на външния диск се оправи, благодаря и затова.

Относно флаш паметта, пробвах самото начало да натисна бутона, но не с получи, а колкото до теста, сигурна съм, че беше дълъг, защото в действителност, както предупреди, около 4-5 часа въртя, а дали е бил за вътрешния не мога да кажа, защото в менюто имаше само една опция, която да избера за проверка. Ако трябва утре пак ще я пусна при изключен външен хард диск, за да сме сигурни, че теста не е правен на него.



#9 Night_Raven

Night_Raven

    Subject Delta

  • Администратори
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 22212 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Rapture (Русе)

Публикувано: 13 February 2017 - 02:53

Преди да стартираш нов тест, можеш да провериш папка C:\Program Files (x86)\WinDFT за дневници (logs) за вече извършения тест, в които трябва да се споменава марката и модела на твърдия диск.

За показване на boot менюто можеш да опиташ и с Esc клавиша.

Love is just a chemical, no matter the origin. We give it meaning by choice.

 

- Eleanor Lamb


#10 Vils

Vils

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 13 мнения

Публикувано: 13 February 2017 - 13:51

Теста на паметта се оказа успешен, не намери грешки, а предходния е бил направен на Hitachi=1, който смятам, че е програмния диск С, но не съм сигурна как да проверя. Възможно ли е проблема да се е отстранил или по-добре да проверим и драйверите? Във връзка с това, преди време (година-две) звуковата карта ми беше правила проблеми и се замислям дали оттам не е започнало.



#11 Night_Raven

Night_Raven

    Subject Delta

  • Администратори
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 22212 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Rapture (Русе)

Публикувано: 13 February 2017 - 20:45

Ако проблемът е софтуерен, то може въпросните сини екрани да са били нещо моментно, особено ако са били причинени от конкретна комбинация от инсталирани програми, която вече да нямаш, т.е. да речем си деинсталирала някоя от проблемните програми.

Тъй като драйвърите са едни от най-честите причинители на сривове, считам за препоръчително винаги да са актуални версии. Разбира се няма как да има гаранци, че актуализирането им ще елиминира проблема, защото на този етап не е сигурно къде е причината. Просто драйвърите са обичайните заподозрени, защото обикновено е тяхна вина.
Така че, ако нямаш нищо против, ще ти дам връзки, за да изтеглиш по-нови версии.

Love is just a chemical, no matter the origin. We give it meaning by choice.

 

- Eleanor Lamb


#12 Vils

Vils

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 13 мнения

Публикувано: 13 February 2017 - 23:55

Не разбира се, дори ще ти бъда благодарна! Особено след като днес отново, след около 2 дена почивка, отново направи срив, докато го бях оставила в заспало състояние за няколко часа.



#13 Уди Кълвача

Уди Кълвача

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 115 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Плевен

Публикувано: 14 February 2017 - 11:22

Моля Ви да ме посъветвате как най-добре да постъпя, защото вече съвсем се отчаях.

 

Още много има да се отчайвате лутайки се, докато не се научите да използвате безплатна бакъп програма за правене на имидж. За 10 минути работа да си седите на стола, или ако не ви се чака - да почистите вкъщи или работното място, но не сте го направили. Спестявате си неща, за които сте наясно, че в един момент ще се случи мазало. Това явно слабо ви вълнува, а мен два пъти. Сега изведнъж сте развълнувани и опирате до безброй процедури, вместо да гръмнете веднъж с черешовото топче и да почистите къщата за нови 10 мин. или да мързелуване в кревата въртейки се в него като ленивец на дърво.

Другото което - въпроса ви е изключително подвеждащ. До толкова, че да изглежда нарочно направено. Първо казвате "От около седмица вече имам проблем", а не "От около седмица имам проблем". Превеждам (компютъра е на 1 седмица и вече имам проблем). После обаче пишете "се сетих, че преди месец, може би 2 инсталирах на компютъра си Outlook".

 

се сетих, че преди месец, може би 2 инсталирах на компютъра си Outlook системата на Microsoft, тъй като е изискуема във връзка с образованието ми.

 

За Windows 7 нагоре се инсталира Windows Live Mail от Windows Essentials 2012. Какъв е тоя Outlook? Вие си го знаете.

На мен ми намирисва на повреда в твърдия диск. Върни имиджа и виж дали пак е същия проблем, за 10 минути работа. Ако е наличен, не ти остава друго, освен да преинсталираш за да се увериш, че проблема действително е хардуерен. След цялата тази процедура тук (с имидж и без имидж), отиваш на сервиз, за да повторят същото и в него. :) Хватката е, че рискуваш да ти вземат харда и да положат друг, независимо здрав или не.


e6beda95966f014dac47f685c3d8201a.jpg

#14 Night_Raven

Night_Raven

    Subject Delta

  • Администратори
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 22212 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Rapture (Русе)

Публикувано: 14 February 2017 - 19:18

Отново да кажа, че няма никакви гаранции, че актуализирането на драйвърите ще отстрани проблема.
 
Връзките за повечето от драйвърите ще са към личния ми облак по ред причини. Ако някой от тях не сработи, кажи кой, за да потърся алтернатива.
 
Драйвър за чипсета (след като стартираш инсталацията ѝ дай минутка, докато се появи прозореца)
Драйвър за мрежовата карта
Драйвър за безжичната мрежова карта
Драйвър за видео картата (изтегли първия файл в списъка вляво)
Драйвър за звуковата карта
Драйвър за ATK
Драйвър за MEI

Love is just a chemical, no matter the origin. We give it meaning by choice.

 

- Eleanor Lamb


#15 Vils

Vils

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 13 мнения

Публикувано: 15 February 2017 - 13:48

За съжаление, само 2 от 7-те драйвъра успяха да се инсталират: за безжичната мрежова карта и видео картата.

 

Втория драйвър за мрежовата карта /Аtheros/ показа следната причина за неуспеха: No killer hardware was detected in order to install AR8171 Driver.

 

A за останалите, случая беше идентичен, а именно защитата на търсачката ми се включваше и блокираше изпълнението на файловете поради опасността от повреда на компютъра и само опциите "Изтрий/Не изпълнявай" бяха възможни за избор.







Други теми с тагове Windows 7, проблем с преносим хард диск, система на български език, точка до възстановяване

1 потребители четат тази тема

1 регистрирани потребители, 0 гости и 0 анонимни потребители