Jump to content

Системното ми приложение на андроида "Новини и времето" от известно време не ми работи !


Препоръчан пост

Моделът на телефона ми е Samsung Galaxy Duos.

От известно време не мога да активирам това приложение,

като от своя страна съм направил всички необходими синхронизации

в телефона и съм определил предварително местонахождението си.

До преди няколко месеца това приложение ми работеше перфектно,

но от известно време насам, когато реша да го пусна да работи,

ми излиза следния предупредителен надпис:

"За съжаление възникна грешка в мрежата. Моля опитайте отново . . ."

Тъй като съм абонат на VIVACOM реших да се обадя в техническия им

отдел за справка, но от там ми се обади едно момиче което и "хал-хабер" си

няма от подобна техника.

Реших тъй като имам договор и към TELENOR за всеки

случай да звъня и в техния технически отдел за справка,

но и там разочарованието ми бе пълно,

тъй като и там ми вдигна телефона подобна 

"неориентиран елемент" от женски род !?

Тази държава наистина бъка навсякъде от пълна некомпетентност,

заради продължаващите смешни назначения по цялата верига "отгоре-надолу"

по шуробаджанашки принцип или по отъпкания вече път,

на назначаването на работа на . . . "любовници и метреси" !

Надявам се, че поне тук ще има кой да ми обясни така създалата се ситуация ?

 

Link to comment
Сподели другаде

Здравей,

Приложението, за което говориш предполагам е Google News & Weather. Като гледам в Google Play уж минималната версия на Android, която се поддържа е като тази на твоя телефон, увери се че използваш последната версия на приложението. Аз лично ти препоръчвам да си избереш специализирани приложения за новините и времето, а не да разчиташ на bloatware-a, който идва с телефона ти. 

 

Относно техническите отдели на мобилните оператори, наистина е възможно да си попаднал на некомпетентни кадри, но не мисля, че точно те трябва да решават проблеми, възникнали в безплатно предлаганите услуги на трета страна (в случая Google).

Link to comment
Сподели другаде

Здравей,

Приложението, за което говориш предполагам е Google News & Weather. Като гледам в Google Play уж минималната версия на Android, която се поддържа е като тази на твоя телефон, увери се че използваш последната версия на приложението. Аз лично ти препоръчвам да си избереш специализирани приложения за новините и времето, а не да разчиташ на bloatware-a, който идва с телефона ти. 

 

Относно техническите отдели на мобилните оператори, наистина е възможно да си попаднал на некомпетентни кадри, но не мисля, че точно те трябва да решават проблеми, възникнали в безплатно предлаганите услуги на трета страна (в случая Google).

 

Благодаря ви за информацията,

но не мога да сваля нито едно от приложенията

които сте ми посочили, с помощта на Google Play

защото не иска да ми зареди !

Явно ми оказва влияние факта, че дълго време

съм го държал на "фабричната му версия",

за да не му позволявам да  черпи от   "ограничената"

памет на телефона ми ! 

Link to comment
Сподели другаде

Пробвай с update на версията на андроида ти. Ако не с factory reset(преди това си направи копие на важната информация - контакти, снимки...).

 

И споделям мнение на колегата, че хората, които работят в call центъра на дадения оператор да оправят/помагат за проблеми на ниво операционна система. Те са там, за да помагат и дават напътствия за услуги, които предлагат операторите.

Link to comment
Сподели другаде

Примери се ...това е андроид...Или го смени...

 

Пробвай с update на версията на андроида ти. Ако не с factory reset(преди това си направи копие на важната информация - контакти, снимки...).

 

И споделям мнение на колегата, че хората, които работят в call центъра на дадения оператор да оправят/помагат за проблеми на ниво операционна система. Те са там, за да помагат и дават напътствия за услуги, които предлагат операторите.

 

Тъй като имам 350 телефонни номера в андроида си и то на

лекари, юристи и журналисти, не бих си позволил да си правя

експерименти с него, като именно да го подлагам на изпитание

посредством тази непозната за мен процедура:

Factory Reset

Обяснете ми само как да направя това "ъпдейтване" на тази стара

версия на Андроида ми / 2.3.6 /, при положение че то само по себе си

не представлява опасност за информацията събрана в телефона ми !

Не знам защо така "неистово" с колегата ви защитавате тези "издънки

на демократичната ни образователна система", чийто технически познания

и морални устои се простират до там, колкото да могат да те излъжат да

подпишеш договор с тях , /за да получат полагащия им се процент/ в

телекомуникационната компания където се водят на заплата !

Хората за които споменавам по-горе са от Техническите отдели за консултация,

а не от тези които дават ОБЩИТЕ СЪВЕТИ и се занимават ежедневно

с баналните оплаквания на заядливи пенсионери и скучаещи и раздразнени

жени в отпуск по майчинство . . .!? 

 

Link to comment
Сподели другаде

Както съм споменал в предния си коментар, правиш бекъп на важната ти информация. Примерно бекъпваш контактите в google акаунта ти или ги запаметяваш в SIM картата ти.

 

Относно другата тема, която водим тук. Представи си, че си от другата страна(все едно си човека от call центъра). Също така си представи този пример:
 

Имаш кола(в твоя случай телефон взет от Виваком) -> Тя е бензинова(в твоя случай телефона ти е с андроид) -> И си сложил някакъв някакъв бензин(в твоя случай приложението за времето). Обясни ми как ако ако бензина е прецакан ще обвиняваш, човека от който си взел колата. (примера не е 100% аналогичен, но е добър).

Link to comment
Сподели другаде

Имаш кола(в твоя случай телефон взет от Виваком) -> Тя е бензинова(в твоя случай телефона те е с андроид) -> И си сложил някакъв някакъв бензин(в твоя случай приложението за времето). Обясни ми как ако ако бензина е прецакан ще обвиняваш, човека от който си взел колата. (примера не е 100% аналогичен, но е добър).

 

Моето отрицателно отношение относно престъпната некомпетентност на тези назначени с връзки хора,

не се дължи единствено на този "безобиден случай" който съм описал по-горе,

а се явява продължение на многото случаи с които съм се сблъсквал постоянно,

когато съм търсил напоследък помощта им !

Последният ми драматичен конфликт  с TELENOR , за който имам и депозирана молба

в Комитета за Защита на Потребителите, след "любезния отказ" от страна на ръководството на компанията,

доброволно да ми възстанови надвзетата от мен сума в размер от 80 лева е от 04.04.2016 година.

Това е денят в който съпругата ми се върна от командировка в Абу Даби.

По време на посещението и там тъй като нямах VIBER сигнал до телефона и

се принудих да закупя ваучер "VIBER OUТ" чрез онлайн превод, тъй като в тази зона

в която оперира местният им телекомуникационен оператор EtiSalat ,

разговорите с Европа вървят около 9 лв/мин.  

Като преди това водих няколко изчерпателни разговора с тези "компетентни служители" от TELENOR ,

които ми обясниха най-подробно че мога да говоря свободно с ОАЕ след като

съм предплатил тази услугата на Viber, без да се страхувам че бих могъл в последствие да имам проблеми от 

тяхна страна , тъй като телефона на съпругата ми в Абу Даби е със SIM card собственост на Telenor.

"Да, ама - не !"

Както би казал починалия корифей в областта на журналистиката Петко Бочаров . . !?.

Защото още на другия ден след пристигането на съпругата ми в България,

тя получи  от тях  /TELENOR/  текстово съобщение че дължи горепосочената от мен сума,

като такса за РОУМИНГ в резултат на проведените между нас няколко международни разговора !

Така че в крайна сметка след като платих тези злополучни 80 лева

/тъй като искаха копие от платената сума да бъде приложена в документацията ми,

с която приготвих необходимите Жалби до по-горни инстанции/ и като ги събрах с парите

които преведох по банков път за да ползувам услугата Viber Out,

за общо 18 минути проведени разговори с нея по телефона,

в крайна сметка им заплатихме /на Viber & Telenor/ внушителната сума от . . .135 лева !!!

А вие и други като вас,

сте тръгнали да адвокатствувате на тези Международни мошеници . . .!?

Link to comment
Сподели другаде

Ако отговора им е бил такъв сте в правото си да си търсете правата, защото са ви подвели.

* При роуминг се плаща и за входящо и изходящо обаждане.

 

Относно проблема с телефона ви, пробвахте ли нещо от препоръките ни?

Link to comment
Сподели другаде

Измежду брътвежите извън темата изглежа успяхме в крайна сметка да открием проблема. Трябва да ъпдейтнеш софтуерът (под това разбирай приложенията) си през Google Play. Вероятно не си с последната налична версия на приложението (щом пестиш пространство от ъпдейти). Нова версия на ОС няма да видиш от Samsung, така че ще е използваемо приложението докато Google не решат да отрежат поддръжката на твоята версия на Android. Все пак ти препоръчвам да ползваш специализирани приложения, които биха ти дали най-вероятно повече информация, възможност за контрол на темите на новините, които получаваш и дори по-детайлни прогнози. Така или иначе ако не предприемеш едно от двете неща другото решение е нов телефон, щом ти е толкова важно това приложение.

 

Съветвам те да се придържаш към темата (проблемът ти с приложението, да напомня), защото не мисля че плюенето на шуробаджанащините и/или некомпетентността на който и да било, ще помогне за нещо в случая. С колегата не адвокатстваме за никого, така че ако си настроен само за спор по тази тема, а не за решение на проблема ти, просто ще заключа темата, след като няма да има продуктивен край. 

Link to comment
Сподели другаде

Ако отговора им е бил такъв сте в правото си да си търсете правата, защото са ви подвели.

* При роуминг се плаща и за входящо и изходящо обаждане.

 

Относно проблема с телефона ви, пробвахте ли нещо от препоръките ни?

Жалкото е че, както във вица от близкото минало за Бай ви Ганьо:

"Аз в случая, като него, хем си отнесох боя хем изядох и . . . торбата със сол !"

Така че да му мислят Всезнайковците, които си мислят че подобни проблеми са 

далеч от тях и по-принцип не ги интересуват !

А относно телефона мога да ви кажа че се опитах да му направя Актуализация,

но не успях, защото:

http://forum.skynomad.net/gallery/displayimage.php?pid=15822&fullsize=1

При направената от моя страна проверка, установих че системната ми памет 

е на изчерпване , тъй като в нея показателите са 152МВ/170МВ.

От нея не мога да изтрия нищо, тъй като приложенията ми са разделени на две;

1./ СИСТЕМНИ /заводски/

2./ ПЛАТЕНИ

Докато показателите ми за SD card сочат следното съотношение:  572MB/1,85GB 

Link to comment
Сподели другаде

Телефонът ти е прекалено стар за да го ползваш пълноценно като смартфон. Избираш най-необходимите приложения и това е.

Относно сметката - доколкото разбрах си позвал вайбър аут и си звънял на талефон на който няма вайбър, когато е бил в роуминг и оператора ги е отчел като входящи в роуминг, което си е коректно от тяхна страна и няма какво да направиш.

Link to comment
Сподели другаде

Премести някое приложе от телефона на SD картата и след това пробвай да ъпдейтнеш.

НАСТРОЙКИ - ПОЛЗУВАНЕ НА ПАМЕТ - ОТВАРЯНЕ НА ПРИЛОЖЕНИЕТО има 

два бутона:

1./ Премести в телефона

2./ Премести на SD card

Активен ми е само ПЪРВИЯ БУТОН, което на практика означава че са

разрешени само прехвърлянията в посока . . . към ТЕЛЕФОНА !?

Явно и тук съм бил изигран при закупуването на телефона ми от Globul /Telenor/,

както тези мръсници ме изработиха през април т.г. със заплащането на

злополучния роуминг от ОАЕ !

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...