Jump to content

Грешка 5.7.1 Not owned by the user - Thunderbird


Препоръчан пост

Здравейте.

Вкарах си двете пощи в Thunderbird - едната на POP3, другата на IMAP - ако има значение. Получавам писма и на двете, но като се опитам да изпратя от втората и ми излиза горната грешка. Потърсих и уж има решение, но при мен това не помага. Гледам настройките на едната поща и на другата и не виждам някъде да има проблем. В един руски форум е обяснено по-подробно и аз уж разбирам руски, но някои специфични думи ми се губят...

Ако не успея да реша проблема, ще помогне ли ако си изтрия единият акаунт и го направя отново, само че не на IMAP, а пак на POP3? Ще ми изчезнат ли писмата, които съм писал в този акаунт? Всъщност може да се окаже, че не съм успял да изпратя нищо от проблемният акаунт, а писмата в папка Sent съм ги писал всъщност в уебпощата...

Link to comment
Сподели другаде

Би ли казал дали тези две пощи са @gmail, @yahoo, @abv (мейл провайдъри) или имейли към собствен домейн. Ако е собствен домейн, то на споделен хостинг ли е или собствен сървър?

 

Спрямо грешката предполагам си със собствен домейн на собствен сървър с Postfix мейл сървър.

Link to comment
Сподели другаде

Пропуснах да уточня. Двете ми пощи са правени в mail.bg. Реших да ги "вкарам" в пощенска програма, защото започнах да получавам много спам и уеб-пощата не се правяше добре. А пощенската програма физически се намира на лаптоп с линукс Минт 15. Не съм много наясно в тази област, затова моля въпросите и поясненията да са на по-разбираем език.

Благодаря!

Отделно от конкретният проблем или като възможно решение ме интересува също дали и какви възможности имам да "мигрирам"(да си прехвърля написаните в двете пощи през Thunderbird писма) към друга пощенска програма/друг физически компютър/друга ОС - в различни комбинации.

Link to comment
Сподели другаде

Провери дали настройки са по следния начин:

 

Пример:

За POP3:
Протокол: POP3
Входящ сървър: pop3.mail.bg
Порт: по подразбиране или 110

За IMAP:
Протокол: IMAP
Входящ сървър: imap.mail.bg
Порт: по подразбиране или 143
Изходящ сървър: smtp.mail.bg
Порт: 25 или за клиенти на Виваком - 2525

Включете опцията "server requires authentication" и/или попълнете отново целия си адрес за потребител и въведете отново паролата.

 

Потребител и за двата протокола: neshto@mail.bg

 

Нека оправим грешката и след това ще опиша как да си ги мигрираш към друга мейл програма, ако е нужно.

Link to comment
Сподели другаде

Здравей Sten, искам само да те предопредя,

че ако използваш Протокол: POP3, за mail.bg

почти сигурно е че всички писма от входящата ти поща

на сървара на mail.bg, ще се изтрият и ще се

прехвърлят автоматично на локалния ти сървар в компютъра,

при мен се е случвало на два пъти и ми се е налагало да ги наливам

обратно от локалният сървар на компютъра към електронната поща,

но това става само с протокол IMAP, където файловете се пазят на външен сървър,

прочети внимателно каква е разликата между двата протокола,

преди да решиш какво да правиш, тъйкато според мен POP3,

може да ти направи големи мизерии с електронната поща.

Link to comment
Сподели другаде

 

 


Потребител и за двата протокола: neshto@mail.bg

Това именно Account Name ли се превежда? Защото на едната поща съм писал familiya@mail.bg, а на другата - ime@mail.bg. Тоест на двете места еднакво ли трябва да е? User Name съм го писал аналогично в двата случая. За Authentication Method и на двете пощи е Normal Password.


Здравей Sten, искам само да те предопредя,

че ако използваш Протокол: POP3, за mail.bg

почти сигурно е че всички писма от входящата ти поща

на сървара на mail.bg, ще се изтрият и ще се

прехвърлят автоматично на локалния ти сървар в компютъра,

при мен се е случвало на два пъти и ми се е налагало да ги наливам

обратно от локалният сървар на компютъра към електронната поща,

но това става само с протокол IMAP, където файловете се пазят на външен сървър,

прочети внимателно каква е разликата между двата протокола,

преди да решиш какво да правиш, тъйкато според мен POP3,

може да ти направи големи мизерии с електронната поща.

Това го разбрах по неприятният начин. :) После разбрах, че с промяна на настройките може да се направи така, че да не ти затрива писмата от уебпощата и така разликата между двата протокола става съвсем малка...

Link to comment
Сподели другаде

Прилагам снимка и обяснение за всяко едно поле:

Your name: Пишеш какво решиш, така ако ми пратиш имейл ще ми излезе това което си попълнил.

Email address: Твоя имейл адрес(с който се логваш в уеб мейл)

Password: Паролата ти:

Incoming: настройки спрямо протокола

Outgoing: настройки спрямо протокола

Username: Твоя имейл адрес(с който се логваш в уеб мейл)

 

"едната на POP3, другата на IMAP - ако има значение. Получавам писма и на двете, но като се опитам да изпратя от втората и ми излиза горната грешка."

 

Ако разбирам правилно имаш проблем с IMAP настроения акаунт/имейл?

 

"писал familiya@mail.bg, а на другата - ime@mail.bg"

 

 

Ако това са два различни имейла, значи всеки си има различни настройки. Пример:

 

familiya@mail.bg е настроена POP3:

Входящ сървър: pop3.mail.bg
Порт: по подразбиране или 110

Изходящ сървър: smtp.mail.bg
Порт: 25 или за клиенти на Виваком - 2525

Включете опцията "server requires authentication" и/или попълнете отново целия си адрес за потребител и въведете отново паролата.

Email Address и Username(от най-горната част на този коментар): familiya@mail.bg

 

ime@mail.bg е настроена IMAP:

Входящ сървър: imap.mail.bg
Порт: по подразбиране или 143
Изходящ сървър: smtp.mail.bg
Порт: 25 или за клиенти на Виваком - 2525

Включете опцията "server requires authentication" и/или попълнете отново целия си адрес за потребител и въведете отново паролата.

Email Address и Username(от най-горната част на този коментар): ime@mail.bg

mail.PNG

Link to comment
Сподели другаде

При мен прозорецът изглежда по-различно - дали от версията на програмата(17.0.5), или от това, че е за линукс. Вероятно ще опитам и аз да покажа някакви снимки, но след няколко дни, че сега трябва да уча за един изпит. :)

Link to comment
Сподели другаде

Това са ми настройките за проблемната поща. Не виждам нещо нередно.

Account Settings

Account Name: ime@mail.bg

Email Address: ime@mail.bg

Signature text - празно

Outgoing Server(SMTP): ime@mail.bg - mail.mail.bg

---------

Server Settings

Server Type: IMAP Mail Server

Server Name: imap.mail.bg

User Name: ime@mail.bg Port: 143

Connection Security: STARTTLS

Auth. Method: Normal Password

----------

Outgoing Server(SMTP) Settings

ime@mail.bg - mail.mail.bg Port:25

familiya@mail.bg - mail.mail.bg (Default) Port: 25

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...