dan40o Публикувано Октомври 3, 2015 Report Share Публикувано Октомври 3, 2015 Споделям интернет от телефона на лаптопа посредством Wi-Fi, до преди няколко дена нямах проблеми, но сега дъмпва тези warning-и в Event Viewer: Name resolution for the name 6to4.ipv6.microsoft.com timed out after none of the configured DNS servers responded.NtpClient was unable to set a manual peer to use as a time source because of DNS resolution error on ''. NtpClient will try again in 3473457 minutes and double the reattempt interval thereafter. The error was: The requested name is valid, but no data of the requested type was found. (0x80072AFC)Name resolution for the name www.google.com timed out after none of the configured DNS servers responded. Свързвам се към споделената мрежа без проблем, но интернет няма. Изпробвал съм следните неща: netsh interface tcp set global rss=disablednetsh interface tcp set global autotuninglevel=disablednetsh int ip set global taskoffload=disabledи забраних Ipv6. Пробвах да задам DNS 8.8.8.8 и 8.8.4.4 и нищо... Също пробвах и посредством Bluetooth Access Point, пак дава тези warning-и и интернет няма. Сетих се, че пробвах и ipconfig /flushdns, ipconfig /registerdns и това не помогна. ОС: Windows 7 x64 Ultimate Благодарско на всички, които се включат в темата и решаването на проблема Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Октомври 4, 2015 Report Share Публикувано Октомври 4, 2015 Моля да ми подадеш вътрешното IP на телефона. От страна на компютъра IP, мрежа и GW.От компа pign-ни IP адреса на телефона и сканирай отворените портове на телефона във вътрешната мрежа. Ако ти трябва някой инструмент за проверки, драсни да ти предоставя. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Октомври 4, 2015 Author Report Share Публикувано Октомври 4, 2015 Заповядай. Портовете. http://prikachi.com/images/666/8389666j.jpghttp://prikachi.com/images/665/8389665r.jpg Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Октомври 4, 2015 Report Share Публикувано Октомври 4, 2015 Ако разглеждам правилно информацията, то IP на компютъра ти е: 192.168.137.166Но не виждам IP на телефона в тая мрежа, както и ping и отворените портове(на телефона), които компютъра ти вижда.(ти си предоставил отворените портовете на твоя компютър). Евентуално по-добре решение е да инсталираш приложението he.net(има го и за андроид и за iphone) и с него можеш да направиш проверка за IP адреса на телефона и отворените му портове. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Октомври 4, 2015 Author Report Share Публикувано Октомври 4, 2015 192.168.137.166 е IP-то на телефона. he.net(има го и за андроид и за iphone) С Windows Phone съм. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Октомври 4, 2015 Report Share Публикувано Октомври 4, 2015 Ясно, осъзнах защо съм се объркал в началото. Мрежовите ми познания не са много добри, но от тестовете които направих с моя телефон и споделянето на мрежата му, все още си мисля за първото нещо, което си помислих като прочетох темата ти - мобилния оператор ти е резнал споделянето. Направи един допълнителен тест, сподели нета ти и се свържи от друг компютър или телефон или таблет. Виж дали другото устройство ще има нет от твоя телефон. п.п. Виваком имат допълнение към планове си за споделяне на нета с Wi-fi рутерче със SIM карта. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Октомври 4, 2015 Author Report Share Публикувано Октомври 4, 2015 мобилния оператор ти е резнал споделянето. И аз това си помислих още първия път като се появи този проблем. Не бях много сигурен, затова пуснах тема тук. Направи един допълнителен тест, сподели нета ти и се свържи от друг компютър или телефон или таблет. Виж дали другото устройство ще има нет от твоя телефон.Ще пробвам утре/други ден и ще пиша резултатите. Благодаря много за отделеното време. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Октомври 6, 2015 Author Report Share Публикувано Октомври 6, 2015 Днес пробвах с друг смартфон и се закача към мрежата без проблем, интернет също има. След малко ще пробвам и с друг лаптоп.Друг лаптоп се свързва, обаче интернет няма. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Октомври 6, 2015 Report Share Публикувано Октомври 6, 2015 Доста интересно. Мини през оператор, за да видим какво ще кажат(дано да попаднеш на по технически запознат служител). Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Октомври 7, 2015 Author Report Share Публикувано Октомври 7, 2015 Понеже плана, на който съм в момента ми предоставя всеки месец по 300MB бърз интернет. Ще изчакам да свърши и тогава ще пробвам пак да споделя интернет на лаптопа ми, да видим тогава. Ако пак няма тогава, когато ми остане повечко време ще мина през оператора да видим, какво ще каже той по въпроса. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Октомври 7, 2015 Author Report Share Публикувано Октомври 7, 2015 Между другото тези warning-и: Name resolution for the name teredo.ipv6.microsoft.com timed out after none of the configured DNS servers responded.Name resolution for the name isatap.mshome.net timed out after none of the configured DNS servers responded. ги получавам дори, когато се свързвам с мрежата вкъщи. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Октомври 13, 2015 Author Report Share Публикувано Октомври 13, 2015 Така и на бърз, и на бавен нет все тая. Свързвам се със споделената мрежа, интернет няма. Дори направих hard reset на телефона(по други причини) положението пак е същото. Отдава ми стана ясно, че проблема е в доставчика на услугата, просто не ми се занимава да ходя и да се разправям. Благодаря за отделеното време. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Октомври 13, 2015 Report Share Публикувано Октомври 13, 2015 То не е до ходене. В техен офис, който и да е оператор, няма как да ти помогнат, там са Sales хора. Обаждаш се на оператор и се въоръжаваш с търпение. Разбира се е на шанс да попаднеш на по-технически запознат и разбран оператор, който да помогне или обясни или ескалира нагоре по веригата. Най-интересното е че като споделяш на телефон, то нямаш проблем. Определено ми е интересно и ще се опитам да прочета нещо има по-въпроса при възможност. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
dan40o Публикувано Октомври 17, 2015 Author Report Share Публикувано Октомври 17, 2015 Проблема е решен. Доста интересно решение. Извадих LAN кабела от картата и веднага се свърза със споделената мрежа. След като го вкарам пак става ситуацията по-горе. Интересното е, че преди не правеше така. Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
IVAN Публикувано Октомври 18, 2015 Report Share Публикувано Октомври 18, 2015 Проблема е решен. Доста интересно решение. Извадих LAN кабела от картата и веднага се свърза със споделената мрежа. След като го вкарам пак става ситуацията по-горе. Интересното е, че преди не правеше така.В каква мрежа е LAN картата и в каква беше wi-fi спота? Цитирай Link to comment Сподели другаде More sharing options...
Препоръчан пост
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.