Jump to content

Мнения/препоръки/оплаквания за онлайн магазини


Препоръчан пост

Искам да добавя мнение за още един магазин от който си купих прахосмукачка за кола наскоро.Става дума за Extreme Digital.Доколкото разбрах е базиран в Унгария магазин и изпращат всички продукти оттам.Въпреки това дойде с ден по рано от дадения срок.Много съм доволен

 

Оценка - 5

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 107
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

  • 2 weeks later...
Да споделя впечатления за магазина ozone.bg

Поръчах от там мишка и подложка за нея. Подложката, според сайта им и чата със служител от магазина, не беше налична за директна поръчка, а само след предварителна заявка. Направих заявка в събота. Получих потвърждение и детайли по заявката на  e-mail. Регистрацията в сайта дава детайлна информация за движението на заявките. Да не говорим, че самата поръчка прави визуална асоциация с Игра на Тронове - ами поръчайте нещо от там и ще разберете за какво говоря :). По съобщението, което получих на e-mail разбрах, че ще ми изпратят и двата продукта заедно - нищо, че на сайта им казват, че го няма в момента. Писах им на чата за потвърждение - потвърдиха информацията. Доставят със спииди до адрес на офис на куриера (в моя случай, офис No 666 :D). Получих продуктите отлично опаковани на втория работен ден от семицата. В събота и неделя не експедират доставки. Доставката беше безплатна. Мишката беше със съществена отстъпка, така че беше ОК. Да отбележа - гаранцията на мишката беше пълна, както е по документация. Често по други он-лайн магазини съществено занижават времето на гаранция на продктите, спрямо коричноното време, посочено от производителя. Доста съм доволен от обслужването и давам 5 точки на магазина. Ироничното е, че взех продукт със съществено намaление от магазин, който като цяло се води за скъп.

Link to comment
Сподели другаде

  • 4 weeks later...

ПРИВЕТ!

 

Ще направя опит да споделя впечатленията си от : jmt.bg

Приветствам идеята с цел помощ на потребителя, доколко ще е обективно или субективно , преценката е в читателя.

Лични предпочитания от гледна точка на реален шоурум. Мога да пазарувам онлайн и да заплатя на място в магазина, като имам удобството да заплатя по различен начин ... ; посочени са в страницата им, но за мен е предимството е плащане с ваучери на "СОДЕКСО". Такааа ... , правил съм заявки по телефона, не директно през сайта им, и така го намирам лесно за мене. Доста чест купувач съм им и вече ме разпознават. За обслужването, задоволително и винаги се свързват обратно за потвърждение. До сега, най-късно на следващият ден е налична стоката, дори и с куриер - разбира се визирам за София ! Не рядко се е налагало, по различни причини, да се заменя или направо да се връща стоката. В това отношение не съм имал затруднения или проблеми. Освен , като физическо лице съм пазарувал и за компанията, в която работя. Взимал съм стоки за подаръци към колеги, а и те самите са пазарувал, и освен някои дребни забележки проблеми - няма ! Един от колегите, при закупуването на два еднакви артикула: usb flash stick, се оказа че са с различен фърмуер. Може и да е дребна работа, и да не е болка за умиране за масовия потребител, но за други да не е без значение. Други дребни забележки, може и чисто технически пропуск, при формянето - презентирането на стоката да е, но не съм лично убеден ; Става въпрос за следното, моля да бъда извинен ако се окаже, че не съм напълно прав, за което иде реч. Към този продукт: Seagate 2TB FireCuda ST2000LX001 

проявих интерес, с изричното намерение да го закупя, ако е хибриден. В други магазини е обявен като такъв: SSHD (Solid-state hybrid drive). В конкретика при тях не е уточнено, а само един Datasheet в .pdf загатва, че такъв: "Multi-Tier Caching Technology™ (MTC) enhances performance by using NAND flash..." . В официалния сайт, модела е представен директно като такъв. Моя милост съвсем добронамерено, от гледна точка на скромен потребител, им обясни моето затруднение с очакването за реакция и поправка в сайта им, но не би !?! Това може и да са дребнави потребителски неволи, но нали всичко в името на удобството на потребителя ... В заключение, като цяло ще продължавам да пазарувам, с уговорки и винаги с уточнения. Цените не винаги са най-ниски, все пак не само това се гледа. Дано съм успял да обрисувам задоволително моите скорошни впечатления , и те да спомогнат за добронамереното и успешно търговско-потребителско развитие. Оценката бих я поставил на 4,5  - само за да има стимул за градивно развитие и изчистване на пропуските!

Link to comment
Сподели другаде

  • 1 month later...

Накуп малко впечатления от няколко магазина.

 

Ozone - както винаги на ниво. Поръчах ключодържател на Ori and the Blind Forest. Доставката беше безплатна до офис на Speedy, но платена, ако исках до адрес. Нормално, с оглед на цената от 16,90 лв. Поръчах събота, бързо се обадиха за потвърждение и си взех пратката от офис на Speedy в понеделник. 

 

Vali - поръчка на електронна везна, комплект батерии и спрей за почистване на LCD. Поръчката беше направена петък вечерта, но ми се обадиха за потвърждение чак понеделник, когато и изпратиха пратката. Тя разбира се пристигна на следващия ден, но явно не им се работи в събота, защото дори в общите си условия споменават, че поръчки, направени петък следобед, събота и неделя, се обработват в първия работен ден. С оглед на това, че други магазини работят в събота, това е леко разочароващо, особено за голяма и реномирана фирма като Вали Компютърс. Смъквам една точка. Като изключим това, всичко е наред. Безплатна доставка до адрес за поръчка от 42 лева е добра оферта. Добавям половин точка.

 

Dekada Digital - поръчка на два вентилатора на Noctua и един PWM разклонител на Deepcool. Поръчката беше направена на 24 декември, така че е нормално, че обработката ѝ се направи чак на 28-и. Пратката пристигна на следващия ден. Цените на магазина са малко по-височки за продуктите, които предлагат (което по всяка вероятност се дължи на това, че са вносители), но поне предлагат безплатна доставка за покупки над 40 лева, което е доста разумна граница. Работят с Еконт Експрес и Интерлогистика. Понеже разликите в цените не са големи, ще го пренебрегна. Общото впечатление е доста положително.

 

Никем Нет - интересен магазин. Поръчах захранващ блок Corsair RM550x.

От една страна цените са им доста добри и имат някои артикули, които други магазини нямат. Предлагат и една опция, която изключително малко други магазини предлагат: връзка към кошница с вече добавени компоненти. Това може да е доста удобно понякога.

От другата страна обаче имаме платена доставка, независимо от сумата на поръчката, както и такса наложен платеж. Това е единственият магазин, поне от тези, от които съм пазарувал досега, при покупки от който трябва аз да си поема таксата наложен платеж. Благодарение на тези два фактора ползата от по-ниските цени в общи линии се изпарява яко дим. Да не говорим, че сайтът им е меко казано ужасен. Това е „дизайн“, който не е променян от създаването на сайта. Буквално! И дори тогава е бил не особено добър „дизайн“. Използвам кавички, защото думата я използвам много рехаво. Опциите за филтриране са несъществуващи, освен ако не броим полето за търсене. Не очаквам сайтът на даден магазин да е извънредно приятен за окото, но поне да е функционален и интуитивен. В случая не нито едно от тях. На базата на всичко това няма как да дам оценка по-висока от 3.

 

ЖАР - поръчах един вентилатор Noctua и две банки памет. Както винаги цените и разнообразието са прилични. Оплаквания за тях нямам. Скоростта и качеството на обслужване обаче не са от най-добрите. Поръчката се беше забавила вече 5-и ден, което според сайта им е възможно за артикули, които са „налични във външен склад“, но все пак реших да звънна да ги попитам какво се случва. Беше ми казано, че артикулите били получени предходната вечер и щели да бъдат изпратени в същия ден (т.е. деня на обаждането ми). По-късно през деня ми звънят да ме информират, че изпращат поръчката, и да ме попитат дали въведеният адрес от мен е домашен адрес. Ясно ми е, че се опитват да си изпросят да избера да пуснат пратката до офис на куриерската фирма, а не до врата, защото би им било по-евтино, но можеше да си зададат въпроса малко по-елегнатно. След като потвърдих, че е домашен адрес, служителят ми каза, че могат да пуснат пратката до офис на Еконт на улица Борисова, за да не съм стоял на адреса. Аз казах, че предпочитам доставката да е на домашен адрес и че не се сещам да има офис на Еконт на нея улица, макар че точно след като го казах се сетих за кой офис става въпрос. В този момент служителят ми се сопна „е, че вие ако не знаете, аз ли да знам“. Не очаквам никой служител на магазин да знае местоположението на всеки офис на куриерска фирма, не очаквам никой служител на дадена куриерска фирма да знае къде се намират офисите на същата фирма. Самите тон и отношение обаче са недопустими. Не можеш да се сопваш на клиент по този начин.

После им изпратих „обратна връзка“, в която описах ситуацията. Не очаквах отговор, но за изненада получих такъв, но на леко развален български. Не знам дали служителят, който ми отговори, не е внимавал в час по български език или просто е бързал много с цел да отбие номера. Та, извиниха се, казаха нещо от рода, че на служителят ще му бъде направена забележка (в което се съмнявам, но пък знае ли човек...) и прекараха 95% от имейла да обясняват защо пратката се е забавила, какво значи „външен склад“ и т.н. Т.е. изписаха доста, а не казаха почти нищо.

ЖАР не е ужасен магазин, но за пореден път се убеждавам, че старанието, което полагат като цяло, е един абсолютен минимум, без изобщо да се опитват да подобрят услугите си или да поддържат някакво наистина положително реноме. Повече от 3 не мога да дам в случая.

Link to comment
Сподели другаде

Най-накрая и аз да отделя време да опиша оценките за онлайн магазините, които съм ползвал последните години. Да се има впредвид, че може би половината от поръчките ми са за подаръци, а оценявам повече как онлайн магазина се справя с поръчката, от колкото с качеството на продукта, то и повечето случаи те не са производители.

Laptop.bg - За мен един от най-добрите сайтове за техника и допълнения към тях. Търсенето в сайта им направено спрямо нужните на потребители, може да се сортира по доста критерии, така че да избереш какво ти трябва. Друга важна критерия за мен е да има възможност да се плати и онлайн, а поддържат и "Кредитна или дебитна карта" и "ePay.bg". Забелязвам, че последните две години имам 5 поръчки - 2 от тях е за мен, другите три за подарък. Доволен съм от тях, доставката беше бърза, под определена сума не е безплатна, но ми направи впечатление, че за една от поръчките платена с карта, която беше за по-голяма сума, ми се обадиха за да верифицират плащането с картата. Оценка: 5

store.bg - Поръчах книга(отново за подарък). На сайта им виждат добър избор имат на доста неща. В моя случай доставката беше в срок, доставката до точен адрес беше 2-3лв, но за около 20лв, книга приемам за нормално. Не съм проверявал дали имат безплатна доставка над определена сума. Имат възможност за плащане с карта, което както казах за мен е плюс. Оценка: 5

 

farmhopping.com - Тъй като това е пазар на фермери, явно всеки път имат такса "Обработка и доставка", но поне може да избереш дали сутринта или следобяд на някой ден(до 1-2 дни правят доставката, което е похвално) да бъде доставено. Може да се плаща и онлайн. Оценка: 5

 

brosbg.com - Тук единствения плюс е че цената беше доста по-евтино(с малка надценка над чуждестранния производител), от където намерих същия продукт в друг български онлайн магазин и то с голям %. Поръчката я направих на 1-ви Януари(почивен ден) с бележка, че ако не могат да я доставят в събота, да я пуснат до определен офис на Еконт. Очаквам на 2-ри Януари да ми се обадят да споделят имат ли я налично, как ще е доставката и други малки подробностти. Обаче не, и затова аз на 3-ти Януари им се обаждам и ги питам какво става с поръчката. Автоматични им имейл няма номер на поръчката, а все едно си попълнил контактна форма в някой сайт - имена, имейл, телефон, адрес за доставка и какво си поръчал. И ме намират в тяхната система по продукта, който съм поръчал. И ме питат "колегите не ви се ли се обадиха", Аз: "не", Те: "след малко ще ви звъннат". Обаждат се колегите от другия им отдел и се разбираме с това, че ще го доставят в събота и не може да се плати с POS терминал(в сайта въобще няма шанс да се плати онлайн). В петък ми се обаждат да потвъврдим, че доставката ще е утре. Обаче към 17:00ч. на същия ден ми се обаждат пак(най-вероятно доставчика) и ме пита дали ще съм на адреса в 18ч. и моята реакция е "Няколко пъти говорихме с вас за доставка в събота ...". Та доставката беше в събота без касов бон към продукта. Оценка: 2
 

gnezdoto.bg - Книга за подарък поръчах, платена доставка(за малката сума) и доставка за няколко дни. Имат възможност за плащане онлайн. Обадиха ми се потвърджение за поръчката. Не са впечатлили много, но не са се изложили с нещо. Напълно нормален онлайн магазин. Оценка: 5

2styrkela.com - Няколко продукта за подарък. За около 50лв поръчка имаха 5лв доставка(до адрес), поне беше бърза. Плащане с наложен платеж и paypal, което за мен е лек пропуск като няма с карта или paypal. Оценка: 3

Decathlon
- Сайта лесен за използване след няколко минути свикване. Бърза доставка, не помня дали беше безплатна. Бърза доставка. Плащане онлайн. Оценка: 5

praktiker.bg
- Имат доста продукти, но не са се справили с подреждането им в онлайн магазина и някои търсената направо са невъзможни. Не помня дали доставката беша платена, но поръчах за 100+лв и се надявам да е била. Бърза доставка. Може да се плаща онлайн. Оценка: 4

vimax-karcher.com -
Като gnezdoto.bg нито впечатлиха, нито се изложиха и всичко точно. Време за доставка, начини за плащане - няколко включително и онлайн. Оценка: 5

JAR Computers - Споделям мнение като физическо лице, че мога и като бизнес клиент, а това май ще намали оценката им. За малката сума, което пазарухва имаше сума за достака, която беше в срок. Има възможност за плащане онлайн, но сайта им не е много удобен за търсена, а имат доста продукти. Аз също оставам с впечатление, че имат добри процеси за доставка, но най-вероятно защото са малко хората, които бачкат спрямо обема, то не им се получа процеса и изглежда като изкуствен. Оценка: 4

Спорт и Хоби - Може да се плаща онлайн, за сумата от 150+лв доставката беша безплатна. Тъй като стоката идва от Англия доставката беше сравнително бърза - няколко седмици. Минуса е че още по време на поръчката бяха казали, че доставката ще е от тази до тази дата, но за съжаления беше след нея. Оценка: 4

 

Creative Egg - Поръчах продукт за подарък като доставката беше доста кратка, мисля че ден или най-много два. Но минава един ден повече и им се обаждам и ги питам какво става. Казаха, че поръчката трябва да е при мен, но направиха бърза проверка и се оказа, че наистина не е. Хареса ми как се справиха със ситуацията, обадиха се на доставчика и разбраха, че те са изгубили поръчката и ми предложиха те да ми го доставят на същия или другия ден. Проблема в доставчика(Еконт или Спиди - не помня) беше, че беше следмица-две след Black Friday и им беше лудница и имаха доста изгубени поръчки. Заради доброто справяне със ситуацията им давам Оценка: 5

 

JMT.BG - Независимо че нямаха възможност за плащане онлайн, то имат интересен друг метод(В офиса на JMT с ваучери, Работим с ваучери SODEXO. Можете да платите с тях само в офиса ни в гр. София.). Тъй като офиса им е близо до моя ми се обадиха и ми предложиха да ми го доставят лично. Сравнително бърза поръчка, но липсата на плащане онлайн за мен е минус. Оценка: 4

MyMall.bg
- Като gnezdoto.bg нито впечатлиха, нито се изложиха и всичко точно. Време за доставка, начини за плащане - няколко включително и онлайн. Оценка: 5

Еmag
- От както са marketplace мисля, че качеството им се снижи. Доставката в приемливи срокове и доста начини за плащане. Но явно не могат да наложат на всички магазини, които предлагат през тях еднакви норми. Оценка: 4

 

Readerbg - Като gnezdoto.bg нито впечатлиха, нито се изложиха и всичко точно. Време за доставка, начини за плащане - няколко включително и онлайн. Оценка: 5

 

Xiaomi shop - Водят се нещо като официален, но не точно, дистрибур за България на Xiaomi продукти и поради този факт слагат по-голяма наценка на продуктите си. Доставка в разумни срокове и няколко начина на плащане. Оценка: 4
 

Link to comment
Сподели другаде

Упс, забравих едно място, защото поръчвам през профил на приятел.

 

Ozone - Доста продукти, бърз отговор при запитване кога ще имат даден продукт. Бърза доставка, все пак офиса им е близо до моя, няколко начина на плащане. Оценка: 5

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...
Да се включа отново.

На 07.01 поръчах от он-лайн магазина aronia2 научен калкулатор. Тъй като беше в януарската суша (магазините не са си направи заявки за продукти за новата година - редовна практика), на другия ден ми се обадиха, че продукта го нямат, но очакват в края на месеца, евентуално другия, да е наличен. Казах - ОК. Пак е оферта и на патерица, пак върши работа, пък и ще е по-интересно, по неочакван начин :). Разбрахме се с човека, от фирмата да ми каже, като продукра е наличен. В навечерието на Петльов ден получих от он-лайн магазина aronia2 e-mail за завършена поръчка - под което аз разбирам изпратен, пристигнал, платен, получен продукт... Да, ама не... Най-малкото, трябваше да се обадят пак, да питат пак, дали потвърждавам поръчката - нищо такова... На другия ден след e-mail-a звъннах на телефона на фирмата, за да получа информация какво се случва все пак - имат ли го, нямат ли го, пратили ли са го продукта и т.н. Вдигна ми служителка, която хал-хабер нямаше за какво става на въпрос - все едно я питам, къде ми е бъбрека. Прехвърли ме към нейна колежка, която някак по-адекватно провери въпроса и потвърди информацията по поръчката. Помолих я, да ми даде номер на товарителницата, за да проследя движението на пратката през Еконт. Каза, че след няколко минутки ще ми се обади да каже номера..., след като продукта очевидно е бил наличен, изпратен е и т.н. Да отбележа, на Еконт затвориха (уж временно) офиса, който най-често ползвам, така че пратките се пренасочват към друг "съседен" офис (няма го в гугъл карти дори :D, но доброто старо разпитване свърши работа). Както и да е - нямаше обаждане нито след 5, нито след колкото и да е минути... дни. За да съм напълно сигурен, дали все пак има някаква пратка за мен, звъннах на посочения от Еконт номер за проверка. Греда - не могат да ми кажат в момента, защото имали много клиенти и да звънна по-късно за информация. Къде ти - отидох си директно до пренасочващия офиса (попълних бели полета в гугъл карти, тъй като съответната точна локация изобщо липсва), за да установа - най-после с окончателност, че няма никаква пратка за мен. :D Приключих с конкретния он-лайн магазин - казано накратко. И в момента, като цъкна на конкретния продукт - пак ми посочва, че го няма.

 

Давам... математически-положителна оценка: 1

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 months later...

Така, време е да споделя актуални мнения от последните си покупки.

лаптоп HP Omen 15 - Ardes - невероятно обслужване - дойде в рамките на 24 часа въпреки че беше пратен от Варна - 5+

 

EMAG - няколко продукта

телефон Xiaomi Redmi 4A - ужасна доставка с Рапидо, отне цяла седмица за да ми го доставят.

компютър Dell OptiPlex 3050 MT - бърза доставка, но на компютъра се появи проблем още през първата седмица.

четец за е-книги BOOKEEN Cybook Muse Light - бърза доставка,перфектен продукт.

еспресо машина DeLonghi EC221.B - първата пратена беше дефектна и ми я замениха без проблем с друга.

слушалки Razer Kraken 7.1 V2 - перфектен продукт, без забележки.

Комплект безжични клавиатура и мишка Logitech MK270 - без забележки.

Като цяло мнението ми за EMAG остава същото - 5.

 

Ozone - няколко книги, както и една игра - Dishonored : Death of the Outsider.

5+

 

 

Link to comment
Сподели другаде

Да добавя и аз един магазин: https://proton-ms.com
Вчера си пуснах заявка за маса за лаптоп. След 15-ина минути получиш обаждане и ми казаха, че нямаят наличност, съответно ми предложиха замяна, която отказах и се разбрахме при доставка другата седмица да ме уведомят. След около 3 часа отново получих обаждане да ме уведомят, че са получили доставка и дали искам....
Днес масичката вече е при мен с опция за преглед преди плащане.
Оценка 5

Link to comment
Сподели другаде

  • 3 weeks later...

Още малко магазинчета да допълня:

Ивентим.БГ - Поръчвам билети за събития. Търсачката на сайта им не е много удобна, има възможност за плащане онлайн(с карта) и получаване в офисите на някои от парньорите им(за което има такса, което не ми харесва). Оценка: 4
Kavnt Service - Беше възможно да се променят част от характеристиките на продукта след уговорка по имейл, което в моя случай беше доста добре. В конкретния случай не ми трябваше онлайн плащане и не помня дали имаше такава възможност. Бърза доставка, но платена, независимо че цената на продукта беше висока. Оценка: 4
Lamnia - Доставката беше от Финландия чак и разбира се платена, но дойде сравнително бързо. Имаше възможност за плащане онлайн като търсачката на сайта им позволяваше търсене по доста критерии, което ми хареса. Оценка: 5
Хеликон - Една книжка си поръчах, че не можах да я намеря по магазините. Бърза доставка, плащане онлайн, прилично търсене. Оценка: 5
Практикер - Прилична търсачка, плащащане онлайн. Оценка: 5
Технополис - Прилична търсачка, плащане онлайн. Оценка: 5
Изток-Запад
- Прилична търсачка, плащане онлайн. Не ми харесва, че имайла който изпраща не е много детайлен и стилен. Бърза достака, безплатна ако поръчката е на 50лв. Оценка: 5



 

Link to comment
Сподели другаде

Още няколко:
iStyle - Плащане онлайн, безплатна доставка, добра търсачка. Оценка: 5
Vimax-Karcher - Добър сайт, плащане онлайн, бърза и безплатна доставка.  Оценка: 5
TopShop - Приличен сайт, плащане онлайн, доставка не е безплатна, но като ми се обадят уж за потъврджение на поръчката и започнаха да ми предлагат дали искам и това, и това, дали да се запиша за информационен бюлетин и по имейл, и по телефон. Доста досадни... Оценка: 2

 

Link to comment
Сподели другаде

  • 7 months later...

И аз ще се разпиша в темата. Ще разкажа предимно скорошни впечатления, защото нямам много стари спомени, а малкото такива може да нямат давност.

 

 

Техника.БГ – купих си масажираща седалка. Тотално сдаде багажа преди да навърши един месец ползване. Казвам „тотално“, защото затоплящата функция не работеше коректно още в самото начало, а после се скапаха и самите глави. Т.е. буквално не може да се ползва. Пуснах рекламация през техния сайт. Получих мейл, че трябва до 5 работни дни да ми отговорят. В края на петия работен ден реших учтиво да им напомня, че са на път да не си спазят условията. Няколко минути по-късно получих мейл, в който пишеше къде и как трябва да изпратя седалката. Ако трябва да спекулирам – може би действително щяха да ме забравят, но няма как да съм сигурен. Така или иначе не знам кое им „отне“ 5 дни. Това писмо спокойно можеше да го получа и на същия ден. Както и да е. Писах им кога ще е при тях, според куриерската фирма. Помолих да ми потвърдят, когато пристигне, и евентуално да дадат някакъв срок. Не се случи. Някъде на втората седмица реших да се обадя на номера от мейла. Тук ще направя едно кратко уточнение: всяко обаждане, което споменавам, всъщност представлява МНОГО обаждания – почти не се е случвало да вдигнат от първия път. След първия разговор ми искаха име и номер и казаха, че ще се обадят. Не се обадиха. На следващия ден отново звънях. Беше нещо като сряда/четвъртък. Казаха, че по всяка вероятност ще се отремонтира и ще е до края на седмицата. Естествено започнах да правя пазарлъци да се свържат с мен до края на седмицата. Т.е. петък. Не се свързаха. Следващата седмица отново ги потърсих. Казаха нещо от сорта на: „ами, ако не може да се поправи, ще се замени с нова“. След този разговор ми стана пределно ясно, че преди да изтече целия срок няма да получа нищо. Търпеливо изчаках да минат 30-те дни, според техните условия (де факто 35 с чакането на инструкциите). Вече бяха с 1-2 дни нарушение от условията си. Понеже вече имах доста лош спомен от сервиза, реших да звънна на номера от сайта. Оказа се, че всъщност свързването с тях е още по-трудно, но за сметка на това са същия тип непукисти. На първия разговор изрично помолих да приключим въпроса до края на деня. Въпросния ден вече беше към края си и реших да пробвам другия номер от сайта. Обясних ситуацията. Този път категорично заявиха: „добре, щом искате, ще се свържем с вас до края на деня“. С цялата си наглост те ОТНОВО НЕ СЕ ОБАДИХА. За следващия ден бях готов изцяло да си забравя добрия тон. Свързах се с тях – обясних за 100-тен път каква е ситуацията и настоях да приключим въпроса в рамките на този разговор. Започнаха да ми обясняват, че в сервиза го нямало „Човека“ (явно някой много важен). И докато си дрънкаха глупостите изведнъж ме прехвърлиха на някакъв друг човек (явно току-що влязъл в стаята). Естествено трябваше и на него да му обяснявам за какво иде реч. Искаше да се свърже със сервиза. Накарах го да обещае, че ще се обади (отчаяно, нали?). Даде си срок от 7 минути. Ще прозвучи като измислица, но… този човек наистина се обади. Първия, който действително си спази думата (от общо поне 4, с които ми се наложи да общувам). Казаха, че ще я изпратят още днес с експресна доставка и ще бъде при мен утре. Стори ми се адски странно тези неадекватни непрофесионалисти да се охарчат за по-скъпа доставка. Поне на фона на всичко останало. Не разбрах дали ще получа нова или старата седалка. Не знаели, защото „момчето не си е точно на мястото“. Понеже се наслушах на глупости от тях, дори не поисках да знам какво значи това. Естествено на другия ден седалка нямаше. Последва познатата процедура – да им звъня и да им се обяснявам. Започнаха да се държат арогантно и да ми обясняват как нищо не знаят. В крайна сметка успях да си изпрося номер за проследяване и на следващия ден наистина пристигна. Щастието беше кратко. Около 20 дни по-късно отново се развали по абсолютно същия начин – първо спря да работи затоплянето, а после и една от главите. Случката остава без финал за сега. Не съм сигурен дали си заслужава да се занимавам отново с тези хора.

В заключение и за хората, които ги е домързяло да прочетат горното: мислете десет пъти преди да пазарувате от тези хора.

 

Ozone.bg – първо си поръчах Edifier R1280T, които ми бяха препоръчани тук. Пристигнаха по-бързо от посоченото в сайта. Открих, че една от колоните беше леко ожулена. Почти не се забелязва на това място, но аз обичам да си оглеждам нещата. Надявам се да е заводски дефект и да съм първия, който ги ползва. След няколко седмици отново си поръчах от тях. Този път бяха 2 CD-та и книга. За съжаление книгата не беше опакована добре и едно от ръбчетата се беше смачкало леко. Беше за подарък и силно се надявах да няма такива гафове. Тогава не си взех пратката аз и нямах възможност да им я върна.

Като цяло съм доволен от цените и отстъпките, които правят (повечето не са фиктивни), но не бих направил нито един компромис повече, ако пазарувам от тях. Любопитно ми е дали наистина ще си спазят безплатната доставка за някой евтин продукт (да кажем под 1лв.), но нямам намерение да ги тествам.

Давам нещо като неутрална оценка.

 

Omni.bg – от тях първата ми поръча беше “Toshiba P300 - High-Performance Hard Drive 3TB”. Доколкото си спомням пристигна навреме и всичко беше наред. Няколко дни по-късно направих поръчка и за външен хард от същата марка. Излъгаха ме за датата на доставка 1-2 пъти и им казах да я отменят.

 

Megamag – от тях също направих опит да си поръчам споменатия външен хард – отново неуспешен. За адрес им бях оставил офис на Speedy и като коментар бях писал да ме потърсят, ако работят с друг куриер. От техния сайт така и не разбрах с кой работят. 1-2 работни дни по-късно реших да ги потърся сам – оказа се, че дискът не бил наличен. Интересно кога щях да го разбера, ако не се бях обадил. Опитаха се да намекнат, че се е изчерпал, заради черния петък, когато го поръчах и аз. Всъщност не беше намален изобщо. Нямаше дори фиктивно намаление. Не исках да споря и им казах просто да ме потърсят, когато го имат. По принцип при друга ситуация не бих се занимавал повече със съответния магазин, но вече поръчвах този хард за 3-4 път и не знаех дали са ми останали много опции. Две седмици по-късно действително се обадиха. Де факто нямам поръчка от този магазин (поне не такава, която да помня), но и занапред ще ги избягвам.

 

ECenter – от тях вече успях да си купя въпросния хард, който вече бях започнал да сънувам. Обадих се директно по телефона, защото ми беше писнало да си пиша лични данни и да си правя регистрации, които няма да ползвам. Дадоха дата и си я спазиха. Когато го получих нямаше гаранционна карта – обадих се и ми изпратиха по мейл, без да ме карат да се обяснявам много. По принцип не бих останал очарован от техника без гаранция (особено, ако се прави системно и съзнателно), но на фона на другите ми поръчки за същия продукт, те се справиха блестящо.

 

eMAG.bg – за пръв път ползвах този прословут сайт наскоро – купих си слушалки и блендер. Слушалките пристигнаха за няколко дни, а блендерът мисля, че го чаках поне 2 седмици. Хубаво е, че не обещават дати за доставка, които не могат да спазят. Проследяването в техния сайт не вършеше много работа. Можеше да се постараят повече в тази насока, щом ще се чакат доставки по 2 седмици. Харесва ми, че гаранциите са електронни.

 

JAR – преди доста време съм пазарувал от тях. Не съм ги запомнил с добро, но нямам почти никакви конкретни спомени. По всяка вероятност веднъж ме забавиха с доставката. Не приемайте това мнение много насериозно, но пък имайте едно наум.

 

PCStore.bg – не съм го ползвал скоро, но специално се разрових в стари мейли, за да напиша мнение. Купувал съм си видеокарта, SSD и периферия в няколко различни поръчки. Причината е, че (явно) имаха период, в който одобряваха всички коментари на цените. На практика съм купувал всичко на възможно най-ниската цена. Спомням си, че в една от поръчките бях писал кодовете за намаление като коментар (в сайта мога да ползвам само един) и ми се обадиха да кажат, че ще ги зачетат и ще намалят цената. Купил съм „SSD Transcend 240GB SATA 3 TS240GSSD220S “ през май месец за 75лв. с безплатна доставка. За справка – тогава най-ниската цена е била 118лв. Дори в момента не е толкова ниска. Наскоро купих доста техника (предимно споменатите неща) и имах намерение да пазарувам от тях отново. За съжаление не отговориха на коментарите по цените. Явно вече нямат такава политика да одобряват всичко. Все пак съм доволен от цените на старите поръчки.

Link to comment
Сподели другаде

  • 4 months later...

Магазин SPESTETE.BG

 

Здравейте, поръчах си портативна шевна машинка - Handy Stitch, която пристигна навреме. Оказа се обаче, че въпреки стриктното следване на инструкциите, както запознаването с няколко клипчета, показващи начин на експлоатация, машинката не работи. И затове пожелахме да я върнем. Позвънихме на посочения телефон в сайта и ни насочиха към електронния формуляр за рекламации. Попълнихме го. И след няколко дни от магазина наистана са се опитали да се свържат с нас. Обаждането е било в 09.20ч. на което не сме могли да отговорим и поради това върнахме обаждане на номера, от който са ни звъняли. Вдигна млад господин, който ни уведоми, че да, става въпрос за нашата рекламация, пак щяли да ни потърсят и прекрати разговара. Видях, че са ни изпратили и имейл, в който казват, че не успяват да се свържат с нас. Отговорихме на имейла, като посочваме, че преди 12.00ч. нямам как да вдигнем и молим да ни позвънят след 12.00 при положение, че не е удобно да разговаряме, когато ние звъним. На следващия ден ни търсят отново, отново преди 12.00ч и ние отново не вдигаме. При което отново връщаме обаждане и отново получаваме същия отговор, като предния ден - затворете, ние ще ви търсим отново. Обяснявам на младия господин, че и вчерашния ден сме се опитали да се свържем, писали сме и имейл да уведомим, че не можем да ползваме телефон преди 12.00 на обяд, но не срещаме никакво разбиране. Господинът казва, че за да ми обърне внимание сега, трябва да остави нещата, които в момента прави. Напомня ми, че 2 пъти се е опитал да се свърже с нас, но не успява и не е негова вината, че ние не вдигаме. Напомня ми, че устройството "мобилен телефон" има предназначение и то е когато ти позвънят да вдигнеш. Имейла, казва, не съм длъжен да го прочета. Пък и вие не можете да докажете, че сте ми пратили. :)) Пък и кое ме задължава да се съобразявам с вас? Ако си нямате работа и звъните на хората да ги изнервяте, намерете си (казва младежа). Питам го кога да очакваме обаждане, за да не го изпуснем и да вдигнем - отговаря, че не може да ни каже. Накерокох го идиот. Не съм лекар, но поведението му  е идиотско. Не бихме препоръчали магазина, разбирасе няма и ние да го ползваме повече.  При доставката са много бързи, но стигне ли се до рекламация, нещата са меко казано незадоволителни. Хубаво е, че стоката, която съм поръчала не е скъпа -12.00 лв., представям си какви емоции щяхме да изпитаме, ако бяхме взели нещо по-скъпо! Хубав ден желая и по-малко подобни емоции! :)

 

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...