Jump to content

Мнения/препоръки/оплаквания за онлайн магазини


Препоръчан пост

Да се включа и аз, след известно прекъсване. Ще споделя мнение/впечатление за сервиз Бушона ЕООД, който се занимава с гаранционно и извънгаранционно обслужване на техника (казано накратко). Става въпрос за гаранционно обслужване на телефон. Позвъних на телефона, обявен на сайта. Служителят ми каза да изпратя гаранционното устройство в пълна комплектовка, заедно с гаранционната карта по куриер (Еконт) за тяхна сметка (добре, че сипазя всички видове кутии и кесии от гаранционна стока). Речено - сторено. Пратих устройството - за протокола да отбележа, че при куриера искат да се каже и IMEI кода на устройството. На другия ден звъннах на сервиза да питам дали са го получили. Казаха, че са. Исках им и кода на поръчката, с който да мога да си проверявам какъв е статуса на ремонта - дадоха ми го. Казаха, че срокът на обслужването е месец - в зависимост от натовареността на техника. Викам си - отече работата. След около 24 дена ми се обадиха, че устройството е готово - отремонтирано и да потвърдя адреса на получателя. На другия ден го получих - пак в пълна комплектовка, но почти... Бях толкова щастлив, че са го поправили добре (имаше си и сервизен протокол), че пропуснах дребната подробност, че оригиналната гаранционна карта липсва. Сетих се за нея чак след около седмица - просто ей така. Звъннах има на другия ден и те казаха, че ще я потърсят и до края на деня ще ми звъннат. Ако не я откриели - щели да ми пратят копие - "Вярно с оригинала". Никой не звънна в следващите 5 дни. После им звънях и ми казаха, че не са я намерили и ще ми пратят копие от посочения по-горе тип. Получих го още на следващия ден. Със смесени чувства съм - коректно гаранционно обслужване; загубена гаранционна карта; сетили са се да я сканират/копират. Все пак нещата завършиха благополучно.

Link to comment
Сподели другаде

  • 4 weeks later...
  • Отговори 107
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

www.Solbg.com

Реших и аз да споделя мнението си за един онлайн магазин който не е споменат тук, наскоро поръчах за първи път от него, подарък за жена ми - всичко мина нормално, доставката беше на време, работят със Спииди. Впечатляващото беше от безплатната доставка за не чак толкова скъпият артикул който закупих. За това мога да кажа, че са коректни и точни.  :look: :)

Link to comment
Сподели другаде

JAR Computers

са УНИКАЛНО некоректна фирма!  Един месец чаках за телефон за който ми обещаха, че поръчките са от днес за утре. Принудиха ме да се откажа от поръчката си и да я сменя с друг телефон който го имали в наличност. След още 5 дни никой не ме уведоми, че го нямат и след като им звъннах трябвало да чакам още 15 дни - след като преди 15 ми казаха същото - след 15. На 27 февруари поръчах телефон за 8 март - няма гаранция че до следващия 8 март няма да ме разиграват...

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...

Никога не си пазарувайте от магазин , името на страницата в фейсбук е - Онлайн Магазин, а в интернет - dreshki.bg

Абсолютно некоректни некадърници.

Поръчах си риза тип боди , при което ми беше изпратена дефектна риза, без копчета за закопчаване на бодито.

След като им звъннах , за да ми я заменят ми изпратиха отново риза с доставка 4лв.

Аз им звъннах , за да им каза,че щом следователно грешката е тяхна те би трябвало да си платят доставката.

Жената ми каза, когато отида в Еконта , служителите да звъннат на номера, посочен на пратката и те ще се погрижат да не плащам доставката. След като ходих 5 пъти до еконт , защото на посочения номер не отговаряше никой и в продължение на 5 дни даваше гласова поща, аз отново звънях и се разправях на телефона, посочен на страницата в фейсбук , при което те ме убеждаваха, че ще се свържат с този номер ,за да може аз да си взема ризата. След като нищо не направиха по въпроса и дори не направиха обратна връзка с мен , за да ми кажат какво се случва, този телефон продължаваше да си е изключен, аз се ядосах и си поисках парите обратно. Върнах ризата и минаха повече от 10 дни от срока - а парите ги нямаше. Звънях всяка седмица и обяснявах всеки път какъв е случая , а те не правеха нищо по въпроса. Всеки път ми казваха как ще пуснат парите или ще се свържат отново с мен по - късно, но никога не го правеха, Аз трябваше да ги търся всеки път, въпреки че грешката беше тяхна. Все още не съм си получила парите , а мина доста време след 10-дневния срок!

Абсолютни некадърници, които не знаят как какво правят и как се прави бизнес . Не си пазарувайте от тях !!!

Звънях почти всеки ден и те не знаеха какво се случва. Нямам думи просто за ужасното обслужване, дори едно извинение не чух за създалата се ситуация ! 

Link to comment
Сподели другаде

Никога не си пазарувайте от магазин , името на страницата в фейсбук е - Онлайн Магазин, а в интернет - dreshki.bg

Абсолютно некоректни некадърници.

Поръчах си риза тип боди , при което ми беше изпратена дефектна риза, без копчета за закопчаване на бодито.

След като им звъннах , за да ми я заменят ми изпратиха отново риза с доставка 4лв.

Аз им звъннах , за да им каза,че щом следователно грешката е тяхна те би трябвало да си платят доставката.

Жената ми каза, когато отида в Еконта , служителите да звъннат на номера, посочен на пратката и те ще се погрижат да не плащам доставката. След като ходих 5 пъти до еконт , защото на посочения номер не отговаряше никой и в продължение на 5 дни даваше гласова поща, аз отново звънях и се разправях на телефона, посочен на страницата в фейсбук , при което те ме убеждаваха, че ще се свържат с този номер ,за да може аз да си взема ризата. След като нищо не направиха по въпроса и дори не направиха обратна връзка с мен , за да ми кажат какво се случва, този телефон продължаваше да си е изключен, аз се ядосах и си поисках парите обратно. Върнах ризата и минаха повече от 10 дни от срока - а парите ги нямаше. Звънях всяка седмица и обяснявах всеки път какъв е случая , а те не правеха нищо по въпроса. Всеки път ми казваха как ще пуснат парите или ще се свържат отново с мен по - късно, но никога не го правеха, Аз трябваше да ги търся всеки път, въпреки че грешката беше тяхна. Все още не съм си получила парите , а мина доста време след 10-дневния срок!

Абсолютни некадърници, които не знаят как какво правят и как се прави бизнес . Не си пазарувайте от тях !!!

Звънях почти всеки ден и те не знаеха какво се случва. Нямам думи просто за ужасното обслужване, дори едно извинение не чух за създалата се ситуация ! 

Ако всичко описано е така те съветвам да се обърнеш към КЗП - приложи всички необходими документи и опиши обстоятелствата в жалбата, а в случай, че не са ти издали всичко необходимо като документация (в смисъла на касова бележка и т.н.), спокойно може да сигнализираш и на данъчните, където глобите за подобни нарушения са особено големи. Нека не позволяваме подобни своеволия на разни "търговци".

Link to comment
Сподели другаде

  • 1 month later...

Покупка на Archer C2 от магазина на eMAG. Освен, че доставката за този продукт беше напълно безплатна, също така и цената беше най-ниската отколкото в другите магазини предлагащи същия модел.
Само, че този път имам лека забележка относно процеса на доставката - поръчката е направена на 10.05.2017, 17:11 и пристигна на 13.05.2017, 11:40Обикновено от eMAG, винаги досега (освен един случай, когато поръчах "твърд диск" за лаптоп и написах грешен мобилен номер и поради това не можаха да се обадят за потвърждение за което продукта пристигна, чак когато се сетих да проверя данните и изминаха над 10 дни или повече, но след потвърждението, доставиха продукта още на следващия ден) ми доставяха продуктите на следващия ден или максимум, след два дена, а този път доставката на рутера, пристигна на третия ден.

Link to comment
Сподели другаде

Поръчах телефон от smartfonbg.com (има още магазини smartphon.bg; smartphones.bg - роят се, роят се). Поръчката може да стане и без необходимост от регистрация - срещу e-mail и телефон за връзка. 10-15 минути по-късно ме се обадиха за потвърждение. Доставката е безплатна, само при поръчването на поне 3 артикула. Доставчик е speedy. Продуктът ми беше доставен в рамките на 48 часа до посочен от мен адрес - един от офисите на speedy. Имах право на оглед на продукта преди заплащане. Интересното е, че нямам право да разопаковам продукта при огледа - т.е., оглеждам само кутията. Попитах служителката тогава, ами ако има някаква транспортна повреда, която не се вижда извън кутията? Тогава как ще докажа, че не е по моя вина? Нямаше адекватен отговор по въпроса. Ами ако кутията не съдържа точно същия продукт, който съм поръчал (напр. друг цвят е и т.н.)? Както и да е... Ако бях решил да въра продукта - транспортните разходи бяха за моя сметка. Това ми се стори странно - хем имам право на оглед на продукта, хем нямам право. Не знам от куриера ли се определя това или, по всяка вероятност, от продавача? Иначе в опаковката си беше включена гаранционна карта с касова бележка и т.н. Като оценка на магазина и цялостното обслужване бих дал оценка 3.5.

Link to comment
Сподели другаде

  • 4 weeks later...

EMAG ми продаде REFURBISHED RAM памет която струваше 500 лева!!!

В heat sink от DDR4 набутана DDR3 от световноизвестния китайски производител "FANIME3AKYPA".

Не вярвате че съм аз ли?

гледайте: https://www.youtube.com/watch?v=EKK-4F7MQVE

Ако някой има нужда мога да му снимам и фактурата.

Писах и на CORSAIR да ги питам как стават тия грешки и ми казаха да си плачкам на vendora да ми я смени.

От емаг да знаете пари връщат но не и нерви. Едно извинявай нямаше. А всичките ми обективни ревюта не се публикуват.

Link to comment
Сподели другаде

Относно Emag - напълно положителни впечатления, поръчвал съм много неща - винаги са коректни.

Относно Ozone - любимият ми магазин, често поръчвам игри и книги - най доброто обслужване на което съм попадал, често пращат и подаръци с пратките някоя дреболия, но все пак ми направи добро впечатление.Освен това при последната ми поръчка обърках книгата (поръчах грешна книга заради подобни имена) и те се съгласиха да ми я подменят.

Относно JAR computers - не особено добро мнение - поръчвал съм рам памет, видеокарта и един PCI - IDE контролер - обаждаха ми се че поръчката ще се забави заради контролера и започнаха да ми спамват мейла с оферти.

Относно Comet/Farnell - поръчвал съм оттам потенциометри - коректно обслужване доволен съм.

Относно Ardes - също много доволен.

Оценки

Emag - 5

Ozone - 5+

JAR - 3

Comet/Farnell - 5

Ardes - 5

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...

Поръчах от eMAG мишка Logitech. Като изключим това, че се забавиха с един ден с обработката и изпращането на поръчката, всичко си протече абсолютно нормално.

 

Поръчка от boardgameproducts.com на две тестета карти за игра също премина безпроблемно. Имаше доста добър избор на карти на добри цени. Бяха опаковани и защитени добре, не че са чупливи.

 

Третата поръчка беше от Реал Билярд на дъска за дартс на winmau. Отново нямам забележки, всичко премина както си трябва.

Link to comment
Сподели другаде

  • 3 months later...

Да споделя мнение за 2 магазина, от които скоро се сдобих с продукти:

1. PRO-BG - закупена клавиатаура.

Не изисква регистрация, за да се направи поръчка. Веднага, след като направих поръчка, получих по e-mail данни за поръчкатата - входящ номер и т.н. На следващия ден ми се обадиха за потвърждение. Нямаше никакъв проблем доставката да е до поискване от офис на куриера (Еконт - може би и други предлагат). Това си е предимство. Ако се доставя продукта до дома, пък клиента го няма вкъщи... - на работа и пр., може да се получи кофти ситуация с разкарване до централни офиси и бази извън населеното място - кофти. Доставката е безплатна само ако стойността на покупката е над 600 лв (!!). Доста висока миза. Не, че е най-критичното нещо. След разговора със служителя получих номер за проследяване по e-mail-а. Не мога да се оплача от обслужването - експедитивно получих пратката на следващия ден след потвърдителното обаждане. Имаше възможност за проверка на пратката преди плащане. Забелязах на кутията етикет с цена, която беше... съществено по-висока от тази, за която купих продукта. Все едно току що е свален от рафта на стандартен магазин. Разбира се, фактурата беше с вярната стойност. 

Давам на магазина оценка 4 от 5, предимно заради високия праг на цената за безплатна доставка. От всичко останало съм доволен.

 

2. newshop.bg - калкулатор.

Продуктът е получен като подарък, така че впечатленията ми са непреки! Поръката е направена в почивен ден - събота. Обаждане за потвърждение е направено в понеделник. Доставката е получена на следващия ден. Продуктът е бил отбелязан като "Продукт с удължен срок за доставка - до 30 дни", но явно, поради наличност, нещата са се придвижили по-бързо. На сайта не открих вариант за безплатна доставка - евентуално има отстъпка по договяряне на магазина с куриера, както се казва и на сайта. Плащането с наложен платеж важи за продукти до 200 лв - поне така прочетох. Възможност за избор на куриер (Еконт, Спиди), доставка до офис на куриера. Стоката е доставена в рамките на 48 часа. Имало е възможност за оглед на продукта, преди плащане.

Поставям, на базата на тези непреки впечатления оценка 4 от 5. (заради липсата на безплатна доставка до някаква сума - това едва ли е основен критерии да се избягва даден магазин, но всеки сам преценява за себе си). По думите на хората, които ми подариха продукта, това е единственото място, на което се предлагал продукта, на сносна цена. 

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...