Jump to content

Препоръчан пост

Здравейте. Толкова ми е объркано всичко, че не зная от къде да почна. :D Наскоро си купих безжични слушалки с микрофон на logitech. Прибрах се в къщи, вкарах флашката в компютъра, драйвъра си се инсталира и всичко тръгна както трябва...уж. :D В даден момент, взех да забелязвам нещо много странно. Когато отворя някаква папка с файлове, звукът внезапно изчезва(не винаги обаче). За да го възстановя отново, аз трябва или да изключа флашката от компютъра и после пак да я включа, или да рестартирам компютъра-и при двата случая този проблем изчезва...временно. В началото не ми направи особено впечатление всичко това, помислих, че може нещо да се е бъгнало. И понеже през повечето време живея в студентски град, по празниците си се прибрах в къщи и на другия лаптоп, който е с windows XP ги включих...там няма никакви проблеми. Работят си без никакви проблеми. Връзвах ги към мобилния телефон-същото, работят безпогрешно. Върнах се пак в студентски...същата история, както преди. Звукът изчезва в даден момент и то не когато то си поиска, а когато аз правя нещо по компютъра като например да отварям файлове или нещо друго. Ако не правя нищо, т.е., само седя и си слушам музика през компютъра, няма никакви проблеми. В чудо се видях вече. Все са се случвали разни неща, но като тоя проблем просто....нямам никакво, ама никакво обяснение. И при все, че слушалките работят на другия лаптоп безпогрешно, не ми се струва логично да има проблем в тях или във флашката. Да подчертая, че на "проблемния" компютър, който за сега условно наричам проблемен, съм не с XP , а с windows7. Бих бил много щастлив, ако някой даде идеи или някакви насоки, че и аз не знам вече..всичко това е меко-казано странно. Не е нещо, с което не може да се живее, но поне искам да разбера на какво може да се дължи това. Също така изключвам вероятността да е от порт, защото на всичките ги пробвах и е едно и също, звуковата карта и тя си работи. Дано съм помогнал с тази информация. Предварително благодаря.

Link to comment
Сподели другаде

Значи може би искате да кажете Logitech Wireless Headset H800, 

това, което ви предлагам да направите е следното:

След като сте поставил bluetooth-а в USB-то, влизате в Device Manager и премахвате драйвърите на съответния порт.

Ако имате софтуер който сте инсталирал за тези слушалки, съответно - Control Panel -> Programs and Features -> търсите софтуера и го премахвате(деинсталирате).

След което инсталирайте новите драйвъри от тук, предполагам, че става на въпрос за Windows X32, ако е x64 от тук

И да видим какво ще се получи

Link to comment
Сподели другаде

Т.е., ако съм Ви разбрал правилно, трябва да отида до диспечера на устройства, от там да намеря драйвъра за слушалки и да го премахна, така ли? Защото това с порта не ми стана ясно, затова правя това уточнение. Иначе, за останалото, което казахте е точно така и-да, с 32 битова операционна система съм. :)

Link to comment
Сподели другаде

Лаптопът ми не поддържа bluetooth. Както споменах още в самото начало, слушалките са с флаш-устройство, с bluetooth мога да си ги връзвам единствено към телефона ми, защото той поддържа bluetooth. Тук иде реч за компютър, а самите слушалки са предвидени с флаш-устройство, именно за компютри като моя, които не поддържат bluetooth технология. :)

Link to comment
Сподели другаде

Ок, имате приемо-предавател или иначе казано приемник.

ето и снимков материал.

post-18983-0-01566100-1368179014_thumb.jpg

Да го кажем тогава така:

Ако не сте инсталирал до момента никакви неща за тези слушалки, а само сте слушали музика, то тогава инсталирайте софтуера който дадох в предното ми мнение! Ако пък сте инсталирал до момента нещо, то със сигурност то ще се вижда в Programs and Features, деинсталирайте го и инсталирайте новото.

 

Link to comment
Сподели другаде

Благодаря Ви. Но все пак искам да попитам, защо е необходим принципно въобще някакъв софтуер, при все, че на друг компютър те работят нормално? Каква роля играе принципно този софтуер и не съществува ли някаква вероятност да има проблем с операционната система на компютъра? И в крайна сметка, след като иначе слушалките работят нормално на друг компютър и на мобилния телефон, на какво би могло да се дължи това нещо? Извинявам се, че задавам много въпроси, но все пак ми се ще да знам повече, преди да предприема каквото и да е. :)

Link to comment
Сподели другаде

Споделете как сте го решили, друга ли е била причината или сте направили стъпките от горните постове, за да може да се помогне и на други потребители!

Link to comment
Сподели другаде

Преинсталирах някои програми, за които подозирам, че именно те са пречели по някакъв начин-не знам, но  вече  всичко е наред. :) Ще имам все пак предвид този софтуер-човек не знае, може да потрябва. :)

Link to comment
Сподели другаде

Също така пробвах и с диагностиката на windows за хардуер, след като приключи с нея, изписа, че са били намерени проблеми, които са коригирани и от там насетне няма проблеми(да не казвам голяма дума) :), но така или иначе, този софтуер ще го имам предвид, защото според онова, което четох в помощните теми на windows, дори и някои хардуерни устройства да не са с придружаващ ги софтуер, напрактика излиза, че понякога той е необходим, тъй че, ще ми е от полза, в случай, че в бъдеще нещо стане пак.. :)

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...