Jump to content

Проблем със заразен системен файл


Препоръчан пост

Здравейте,Аваст ми откри заразен системен файл-А0008913.sys,заплаха-WIN32 ,MALWARE-GEN.Сложих го в "клетката" на Аваст и оттогава компа започна да работи бавно,връзката ми с интернет (през wifi адаптер) изчезна......

Как мога да поправя самия системен файл без преинсталиране?
Аваст не може да го излекува.....

Link to comment
Сподели другаде

Благодаря за помощта.Прикачвам лог файловете.Malware програмата откри и изчисти две гадини,но не можах да ъпгрейдна дефинициите,защото адаптера привидно работи (мига),но компа не се свързва с интернет и след прочистването компа работи с ужасно забавени реакции.

attach.rar

Link to comment
Сподели другаде

Изтеглете OTL


  • Запазете файла на Вашия десктоп.
  • Стартирайте инструмента.
  • Уверете се, че процесът на сканиране няма да бъде прекъснат.
  • В главния прозорец на програмата сложете отметка пред Scan All Users.
  • В полето Standart Registry изберете All.
  • Сложете отметки пред LOP Check и Purity Check.
  • От падащото меню File Age изберете 90 days.
  • Уверете се, че има отметкa пред Skip Microsoft Files.
  • В полето Custom Scans/Fixes поставете следния текст:

netsvcs
msconfig
safebootminimal
safebootnetwork
activex
drivers32
%SYSTEMDRIVE%\*.*
%USERPROFILE%\*.*
%USERPROFILE%\Application Data\*.*
%USERPROFILE%\Application Data\*.
%USERPROFILE%\Local Settings\*.*
%USERPROFILE%\Local Settings\temp\*.exe
%USERPROFILE%\Local Settings\Temporary Internet Files\*.exe
%USERPROFILE%\Local Settings\Application Data\*.*
%AllUsersProfile%\*.*
%AllUsersProfile%\Application Data\*.*
%AllUsersProfile%\Application Data\*.
%AllUsersProfile%\Application Data\Local Settings\*.*
%AllUsersProfile%\Application Data\Local Settings\Temp\*.exe
%ALLUSERSPROFILE%\Documents\My Music\*.exe
%ALLUSERSPROFILE%\Documents\My Pictures\*.exe
%ALLUSERSPROFILE%\Documents\My Videos\*.exe
%ALLUSERSPROFILE%\Documents\*.exe
%USERPROFILE%\My Documents\*.*
%CommonProgramFiles%\*.*
%CommonProgramFiles%\ComObjects*.*
%PROGRAMFILES%\*.*
%PROGRAMFILES%\*.
%systemroot%\system32\config\systemprofile\*.*
%systemroot%\system32\config\systemprofile\Application Data\*.*
%systemroot%\system32\config\systemprofile\\Local Settings\*.*
%systemroot%\system32\config\systemprofile\\Local Settings\Application Data\*.*
%systemroot%\system32\config\systemprofile\\Local Settings\Temp\*.exe
%systemroot%\system32\config\systemprofile\\Local Settings\Temporary Internet Files\*.exe
C:\Documents and Settings\LocalService\Application Data\*.*
C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Application Data\*.*
C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\temp\*.exe
C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\Temporary Internet Files\*.exe
C:\Documents and Settings\LocalService\Local Settings\*.*
C:\Documents and Settings\LocalService\*.*
C:\Documents and Settings\NetworkService\Application Data\*.*
C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\Application Data\*.*
C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\temp\*.exe
C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\Temporary Internet Files\*.exe
C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\*.*
C:\Documents and Settings\NetworkService\*.*
%windir%\temp\*.exe
%windir%\*.
%windir%\installer\*.
%windir%\system32\*.
%Temp%\smtmp\1\*.*
%Temp%\smtmp\2\*.*
%Temp%\smtmp\3\*.*
%Temp%\smtmp\4\*.*
%systemroot%\system32\*.dll /lockedfiles
%systemroot%\Tasks\*.job /lockedfiles
%systemroot%\system32\drivers\*.sys /90
%systemroot%\system32\drivers\*.sys /lockedfiles
%systemroot%\system32\Spool\prtprocs\w32x86\*.dll
%systemroot%\*. /rp /s
%systemroot%\assembly\tmp\*.* /S /MD5
%systemroot%\assembly\temp\*.* /S /MD5
%systemroot%\assembly\GAC\*.ini
%systemroot%\assembly\GAC_32\*.ini
%SystemRoot%\assembly\GAC_MSIL\*.ini
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{7C857801-7381-11CF-884D-00AA004B2E24} /s
HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{F3130CDB-AA52-4C3A-AB32-85FFC23AF9C1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{42aedc87-2188-41fd-b9a3-0c966feabec1} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{a2a9545d-a0c2-42b4-9708-a0b2badd77c8} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{7C857801-7381-11CF-884D-00AA004B2E24} /s
HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F} /s
HKEY_CLASSES_ROOT\clsid\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /s
HKEY_CURRENT_USER\Software\Classes\clsid\{fbeb8a05-beee-4442-804e-409d6c4515e9} /s
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{5839FCA9-774D-42A1-ACDA-D6A79037F57F} /s
HKEY_CURRENT_USER\Software\MSOLoad /s
/md5start
eventlog.dll
scecli.dll
netlogon.dll
cngaudit.dll
sceclt.dll
ntelogon.dll
logevent.dll
consrv.dll
services.exe
svchost.exe
explorer.exe
userinit.exe
winlogon.exe
smss.exe
lsass.exe
atapi.sys
iaStor.sys
serial.sys
disk.sys
volsnap.sys
redbook.sys
i8042prt.sys
afd.sys
netbt.sys
tcpip.sys
ipsec.sys
hlp.dat
str.sys
crexv.ocx
/md5stop

Копирайте кода точно както е даден. Уверете се, че всяка от командите е на нов ред, както е в полето.

 

Натиснете бутона Run Scan. Ще започне сканиране, което няма да продължи дълго.Когато сканирането приключи автоматично ще се отворят два Notepad log-файла - OTL.txt и Extras.txt.

 

Моля, прикачете тези два файла към следващия Ви коментар.

Link to comment
Сподели другаде

Изтеглете прикачения архив.

  • Запазете файла на Вашия декстоп.
  • Разархивирайте файловете в директория по Ваше желание.
  • Спрете временно реалната защита на avast!
  • Стартирайте fixtcpip.bat
  • Системата ще се рестартира.

Проверете дали проблемът, свързан с интернет достъпа е налице.

AVAST_FIX.zip

Link to comment
Сподели другаде

Нека направим още няколко проверки:

 

Изтеглете Autoruns

  • Запазете файла на Вашия десктоп и го разархивирайте в директория по Ваше желание.
  • Стартирайте програмата.
  • Меню Options -> Filter Options... -> поставете отметка пред Hide Microsoft Entries.
  • Запазете промените.
  • Mеню File -> Refresh.
  • Mеню File -> Save....

Запазете файла, архивирайте го чрез софтуер по желание и го прикачете към следващия Ви коментар.

 

Изтеглете AdwCleaner

  • Запазете файла на Вашия десктоп.
  • Спрете работата на всички програми и браузъри.
  • Стартирайте инструмента.
  • Изберете бутон Delete.
  • Вашата система ще се рестартира автоматично.

Моля, прикачете log-файла, създаден от инструмента, в следващия Ви коментар.

 

Log-файлът е наименован AdwCleaner[s1].txt и се намира в следната директория:

C:\

 

Изтеглете JRT

  • Запазете файла на Вашия десктоп.

Спрете временно работата на всички приложения, включително и на защитните програми, които са инсталирани на системата.

  • Стартирайте JRT.exe.
  • При новопоявилия се прозорец, натиснете който и да е клавиш от клавиатурата.
  • Инструментът ще сканира системата.
  • След края на процеса, ще се създаде log-файл с наименования JRT.txt

Моля, прикачете този файл към следващия Ви коментар.

Link to comment
Сподели другаде

JRT.exe ми го показва "злонамерен файл"....с ESET NOD 32 съм-лицензиран....какво да го правя!?

 

п.п.всъщност няма значение,сега видях ,че трябва да се изключи,но ми показва съобщението още при изтеглянето...........

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...