Jump to content

Trojan Dropper и Sality


Препоръчан пост

  • Отговори 51
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Нека да направим още едно сканиране и да не прибързваме със съветите за преинсталация.

 

Изтеглете SalityKiller.

  • Запазете файла на Вашия десктоп.
  • Меню Start -> Run -> Въведете "%userprofile%\desktop\salitykiller" -l c:\report.txt -> Натиснете Enter.
  • Изчакайте работата на инструмента да приключи.

Прикачете файла report.txt, намиращ се в партишън C:\, към следващия Ви коментар.

Link to comment
Сподели другаде

Добре. В такъв случай, ще Ви помоля временно да деинсталирате avast!. За целта:

 

Изтеглете aswClear.

  • Запазете файла на Вашия декстоп.
  • Стартирайте системата в Safe Mode режим на работа.
  • Стартирайте aswclear.exe
  • Ако сте инсталирали avast! в директория, различна от default-ната, маркирайте избраната от Вас такава.
  • Изберете бутон Remove.
  • Рестартирайте системата.

След повторното ѝ стартиране, проверете дали проблемът е налице.

Link to comment
Сподели другаде

My Computer се оправи както и др, но интернета, не пак трябва да чакам. Както и да е няма значение, важното е че се отървах от гадинката. Благодаря много, че се отзовахте толкова бързо. :bravo: Редактиран от dan40o
Link to comment
Сподели другаде

Извинявам се за забавянето. Радвам се, че основните проблеми са изчезнали. Колко време е необходимо да се стартира Интернет връзката? Свързването автоматично ли е или въвеждате потребителско име и парола?
Link to comment
Сподели другаде

Добре. Изпълнете следните стъпки:

 

Изтеглете Farbar Service Scanner.

  • Запазете файла на Вашия десктоп.
  • Стартирайте инструмента.
  • Уверете се, че са маркирани следните опции:

1. Internet Services
2. Windows Firewall
3. System Restore
4. Security Center/Action Center
5. Windows Update
6. Windows Defender


  • Натиснете бутона Scan.
  • На Вашия десктоп ще се появи лог-файл – FSS.txt .

Прикачете въпросния файл към следващия Ви коментар.

 

 

Изтеглете MiniToolBox

  • Запазете файла на Вашия десктоп.
  • Стартирайте инструмента.
  • Сложете отметки пред следните обекти:

Flush DNS
Report IE Proxy Settings
Reset IE Proxy Settings
Report FF Proxy Settings
Reset FF Proxy Settings
List content of Hosts
List IP configuration
List Winsock Entries
List last 10 Event Viewer log
List Installed Programs
List Users, Partitions and Memory size.
List Minidump Files

  • Натиснете бутона Go.

На Вашия десктоп ще се създаде log-файл – Result.txt

 

Моля, прикачете въпросния файл към следващия Ви коментар.

 

Направете следното:

  • Меню Start -> Run -> Въведете devmgmt.msc -> Натиснете Enter.

Направете снимка на новопоявилия се прозорец и я прикачете към следващия Ви коментар.

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...