Jump to content

Heroes of Might and Magic


Препоръчан пост

Преди време попаднах на един интересен сайт, който е на руски и английски.

=>Heroes of Might and Magic Portal

 

http://www.heroesportal.net/images/taverneng.gif

Съдържа доста полезна информация, карти, трикове и др. за Heroes II, III и IV.

За по-нетърпеливите съм изтеглил 203 карти за Heroes III, Armageddon's Blade. На сайта има още много карти за различните версии: Heroes II, III и IV. За тях има описание: кой е автор, какъв рейтинг имат картите и прочее. Кати изтеглите картите, просто ги разархивирайте в директорията на Heroes=>Maps.

 

=>Изтегляне на 203 карти за Heroes III, Armageddon's Blade - BG Mirror (9.3 MB)

 

Позволих си да направя BG Mirror на картите предоставени от Sir William

Редактиран от Slammer
Link to comment
Сподели другаде

Благодаря ви за добрите думи! :)

А за по-върли фенове има още много карти за Heroes III, "Restoration of Erathia" на този сайт. Както знаете, могат да се пускат на всички по-нови версии на Heroes III. Днес като ги разглеждах, видях, че повечето от тези карти са съвсем нови за мен, макар да имам сериозна колекция... После ще гледам да включа и колекции карти за "Shadow of Death" и "In the Wake of Gods".

Link to comment
Сподели другаде

Хммм, ще вземем да заформим с тебе една игра тогава, щом си върл фен. Аз също имам около 700 карти, но повечето са XL или L формат, така че може да ги кача, но е доста вероятно голяма част от тях да се повтарят с тези.

 

Хрумна ми една идея - може като намерим достатъчно карти да ги проверим и да ги обединим в един голям архив или да ги разделим по това за коя версия са.

Link to comment
Сподели другаде

Тук виждам събратя и сестри хироусаджии. Ще дръпна аз картите, ама дали ще имам време да играя не се знае. Нищо, нека ги има.

Ако има някоя конкретна карта, която бихте препоръчали да изиграя, можете да споделите. Отдавна искам да ям печено месце изпечено на огнения дъх на черните ми дракони и да се любувам на прекрасните "живи" скулптури на медузите докато гледам как харпиите се бъзикат с троглодитите. А и минотаврите жадуват за битка.

Link to comment
Сподели другаде

Хммм, ще вземем да заформим с тебе една игра тогава, щом си върл фен. Аз също имам около 700 карти, но повечето са XL или L формат, така че може да ги кача, но е доста вероятно голяма част от тях да се повтарят с тези.

 

Хрумна ми една идея - може като намерим достатъчно карти да ги проверим и да ги обединим в един голям архив или да ги разделим по това за коя версия са.

 

Добре, за играта ще се разберем.

 

Идеята ти за отделяне на картите според версиите е перфектна, иначе не можем да им хванем края.

И аз имам към 1000 и повече карти, имам и десетина собствено производство. Предстои ъплоуд...

Link to comment
Сподели другаде

  • 2 weeks later...
Тук виждам събратя и сестри хироусаджии. Ще дръпна аз картите, ама дали ще имам време да играя не се знае. Нищо, нека ги има.

Ако има някоя конкретна карта, която бихте препоръчали да изиграя, можете да споделите. Отдавна искам да ям печено месце изпечено на огнения дъх на черните ми дракони и да се любувам на прекрасните "живи" скулптури на медузите докато гледам как харпиите се бъзикат с троглодитите. А и минотаврите жадуват за битка.

Откога ме сърбят ръцете да пиша в тази тема и все не ми оставаше време.

 

Ти хубаво ще си пуснеш черните дракончета, ама я да ти изляза с армийката си на хората, да те видим. Ще си бодна един Expert Haste и като ти излупам дракончетата с архангелите и кончетатата, като сложа птичката пред медузите ти, дори и да я замразиш, пак няма да можеш да стреляш, а пък харпите ще ги смъкна набързо с зеалотите, а стрелците ще ги оставя да се гаврят с Evil Eye-вете. Виж минотаврите са ми едни от любимците, така че ще ги оставя за последно да ги схрускат кръстоносците ми след двата удара по каските им ;) А за мантикорите - те ще се самоубият като разберат, че са една от най-слабите единици на 6-то ниво.

 

Но признавам Dungeon-а за мен са една от най-силните раси и за мен е удоволствие да се боря срещу тях.

 

 

Между другото пробвал ли си модифицирания WOG, където и единиците трупат experience? Добре, че излезе той, че да поиграя отново Heroes, вместо да се гневя на новите версии.

Link to comment
Сподели другаде

Не е сигурно, че ще си Expert Air Magic за масов Haste. Дори и да си, черните дракони са имунни на магии и по всяка верятност ще са след архангелите, защото ще устоят на магията, а нито кралските грифони, нито шампионите ще достигнат 15 скорост дори и с Haste. Бидейки втори на ход, ще мога спокойно да си пусна Slow, който по всяка вероятност ще е масов и тогава всичките ми единици ще се изредят преди твоите. Ще концентрирам почти всичко върху архангелите и стрелците ти. Втория рунд първата магия ще е моя, което ще е допълнително предимство. Тя разбира се ще зависи доста от конкретната ситуация. Пропускаш и Tactics като фактор. Стрелците ще са защитени от единици за ръкопашен бой, което значи, че архангелите няма да могат да ударят стрелци, т.е. Evil Eyes, защото и да можеха да ударят медузите, нямаше да е никак разумно да се рискува вкаменяването точно на архангелите още в началото на битката.

Това ако пуснеш магията си още веднага, иначе е моя, а тогава надали ще е масов Slow и става друга битка. :)

 

Разбира се, че съм пробвал новия WoG. Дори прекарах сума ти и време да балансирам опциите му, защото по подразбиране не ми се струваха идеални.

Link to comment
Сподели другаде

Относно кончетата и това дали ще стигнат дракончетата ти - ами ако например играя със Sir Mullich, това ми дава на първо време +2 скорост. Ако решиш да ме нападнеш с цялата си армия, тогава в началото на играта няма как да си струпаш цялата армия да защитава стрелците ти, а ако пък я стпупаш в защита на стрелците, то тогава няма как да стигнеш с всички единици към мен. Освен това дори и нещата да се развият както ти казваш, втория рунд ще си преди мен само с драконите, освен ако не направиш Mass Haste ;)

Също така съществува една магийка Clone, към която имам големи пристрастия :)

Link to comment
Сподели другаде

Е, как да се включим ние, лаиците...Още след толкова време игра, вече повече от две години, разбра се не много редовно, все още не съм си направила труда запомня дори имената на единиците. Все още им казвам "кончетата", "лъвчетата", "птичките", "еднорозите"....е, и тук там поназвайвам за "личове", "харпии", "скелети", "монкове" и и "архангели" :yes:

 

В началото като започвах да играя честно казано ме беше малко страх от играта, но аз съм така с всички игри, които играя, предполагам това е страх да не ме "убият". Доста дълго време не знаех, че съществува великата опция LOAD на играта :haha: Играта ми я даде един приятел на диск и дори не знаех в началото как да я инсталирам, да не говорим, че никога не бях играла стратегии и изобщо не знаех каква е целта на тази игра. Започнах да цъкам, играх малко и tutorial-а, след това се пробвах и с кампании, но ме мнооого ме биеха :beatedup: След това постепенно започнах да разглеждам различните замъци и си избирах с кой да играя по-скоро по-външния им вид. Първоначално играех с хората, защото ми се струваха освен най-познати и най-логични отделните им едненици, след това минах на Rampart-а, защото ми бяха някак мистични и интересни. Изобщо не исках и да поглена Undead-ове, а Dugeon-а смятах за най-ужастния замък с най-глупавите еденици. Играла съм малко с Conflux, но не ми харесва, защо ми се струват малко еднообразни уменията на отделните еденици, нямат срелящи създания преди upgrate. Преди около година реших да опитам да играя със скелети и сие и доста време се задържах на тях, особено с героя с necromacy skill-а и особено като стане малко по-силничък и всички еденици са му ъпгрейдната и му се връщат близо 50% от убитите единици във вид на скелети. Не е кой знае какво, но като са количество (например около 2000) служат като доста добра защита, особено като се има предвид, че компютъра бие обикновено първо единиците от които има най много. В последно време, може би от около половин година съм страшна фенка на Dungeon-а. Играя с Gunar заради допълнителната му логистика и доста дълго време дори не изкупувам армията на мантикорите, защото наистина неъпгрейднати ми се струват много слаби, нищо че са бързи. Никога не съм играла съд Stronghold-а и с горските същества. При последните ми се струва, че само "хидрите" и "биковете" си заслужват. Може би и ако имаш около 1000-1500 мухи и то ъпгрейднати, става за нещо.

 

Играта ми е много интересна и дори бих казала, че ме отпуска, защото докато играя имам много време да си мисля и различни странични неща (то, може би заради това понякога правя големи глупости и ми се карат :punish:) Искаше ми се да разгледаме различните артефакти и какви са опциите за комбинирането им, кои артефакти са подходящи за кои герои. Спомням си, че имаше и нещо, свързано с това дали на определен герой е по-подходящо да му се развива атаката или защитата, но не помня кое е определящото и как точно мога да направя достатъно добър герой, но например с преобладаващо развити едни или други умения.

Link to comment
Сподели другаде

Тази игра е вечна и както повечето игри, които съм играл, някой друг ме е открехвал за тях.

Мирето успя да пробуди у мен онази ми страст по тази игра и сега не мога да се спра да пиша.

Не се сдържам да направя кра... не знам колко кратък ще излезе... обзор на расите според скромната ми персона.

 

Castle

Леко небалансирана раса, универсална - може да се изправи еднакво успешно срещу всички останали. Достъп до корабостроителница, стига да са до вода. Не изискват много ресурси за началното си развитие, добри специални сгради. Имат много добре балансирана армия, реално погледнато нямат слаба единица. Нелоша раса за обсада на замък.

 

Стойностни герои:

- Orrin - единственият герой в играта със специалност Archery, помита отдалеч. Вдига и доста добри умения освен това. Отличен герой.

- Sorsha - специалност Swordmen. На принципа "ела, че ми трябваш". Няма лабаво при нея.

- Sir Mullich - това +2 скорост е не небалансирано, ами не знам как да го нарека. :)

- Christian - добър герой, балансиран. На по-късни етапи балистата вече не е за пренебрегване.

- Tyris - спциалност кавалерия. Хич не е за пренебрегване.

 

Единици:

- Pikeman/Halberdier - ами като изключим ниската скорост, тези момчета са идеални. Носят на бой и отлични щети.

- Archer/Marksman - леко кекавички, но компенсират със стрелба. Задължителен ъпгрейд - двата изстрела са страхотно предимство.

- Griffin/Royal Griffin - чудесна единица - балансирана, има от всичко и след ъпгрейд отвръща винаги.

- Swordman/Crusader - не толкова издръжливи откъм точки живот, но откъм всичко останало разказват играта. Само е нужно архангели или кавалерия да поеме първия удар, за да дойдат тези пичаги и нанесат два удара и на врага му се стъжнява.

- Monk/Zealot - добри стрелци, нелош ъпгрейд. Макар и с ниски щети сравнени с останалите единици от нивото и въобще с ниски показатели като цяло, тези момчета се справят чудесно със задачата да мелят вражеска армия.

- Cavalier/Champion - отново доста балансирана единица. Издръжлива, добри щети, а като прибавим и 5% бонус за всяко преминато поле и как да не ги обича човек.

- Angel/Archangel - ами дисбаланс е най-точната описваща дума тук. В ъпгрейднато състояние тези пичаги просто помитат. Идеални атака и защита, солидно количество точки живот, фиксирани 50 точки поражение, 18 скорост, +1 боен дух и възможност за съживяване на приятелски единици. Няма какво повече да добавя. То това е достатъчно красноречиво.

 

Rampart

Често подценявана раса заради сравнително слабите си единици, Rampart просто имат по-различен стил на игра. На големи карти, където има време за развитие, не се справят особено добре, но на малки карти това е расата. Само една пречка би могло да има - дървения ресурс. Иначе като цена това е най-изгодната и бързоразвиваща се раса. Кратък анализ: построяването и ъпгрейдването на сградите за първите три нива единици изискват само дърва от ресурсите. Четвърто ниво изискват само кристали, пето ниво - никакъв ресурс, шесто малко скъпоценни камъни и по малко от основните ресурси. Освен това единиците им са евтини, особено някои. 950 злато за еднорог, това си е далавера отвсякъде.

Mystic Pond-а си е доста спорна сграда, но Fountain of Fortune си е глупост отвсякъде. Treasury-то обаче е много ценна придобивка и при правилна експлоатация елиминира напълно паричните проблеми.

Не особено добра раса за обсада на замък.

 

Стойностни герои:

- Kyrre - макар да поражда възгласи от рода "Ха-ха, Робин Худ!", мацето кърти по всички параграфи. Лоджистиката е страхотна. Отлични умения като цяло.

- Mephala - една дума Armorer. Отлично допълнение към армията на Rampart. Освен това дамата вдига и отлични други умения.

- Thorgrim - леко смешен на външен вид, този пич е отличен избор срещу противник любител на магията. Специалността му Resistance е адски ценна в такива ситуации. Иначе не чак толкова добър.

- Ryland - специалност дендроиди. То това би трябвало да стига като коментар.

 

Единици:

- Centaur/Centaur Captain - отлична единица. Отлични щети, живот и скорост. Най-добрата единица първо ниво. Само защитата леко куца, но скоростта като фактор е по-важна.

- Dwarf/Battle Dwarf - корави и стабилни момчета, но бавни. В началото не са за армията, за да има достатъчно ход за обхождане на картата. Много добри за защита на замъка и опасни в големи количества.

- Wood Elf/Grand Elf - след ъпгрейда стават унищожителна единица. Кекави, но адски ценни и опасни. Перфектни стрелци с двойния изстрел.

- Pegasus/Silver Pegasus - кекави и с ниски щети (същите като на елфите), но са бързи, в по-големи бройки и евтини. Magic Damper в началото може да се окаже ценно, но на късните етапи е безполезно.

- Dendroid Guard/Dendroid Soldier - бавни, слаба атака, ниски щети (същите като на пегасите и елфите, за Бога), но с много точки живот, носят много бой, благодарение на специална сграда популацията им се вдига с +2 и са евтини. Отлична защита на елфите благодарение на специалното им умение да връзва врага при удар.

- Unicorn/War Unicorn - отличен ъпгрейд, солидна единица за малко пари. Има от всичко и специалното й умение Blind е много приятно като се включи в битката. Аурата й също е добре дошла, джуджетата около еднорози съвсем не ги лови магия.

- Green Dragon/Gold Dragon - силни единици, не най-силните, но се вписват добре в армията на Rampart.

 

Tower

Като цяло силна, но скъпа раса. Адски слаба на малка карта с малко ресурси, но силна на голяма карта, когато има време за развитие. Смазващи изисквания откъм специални ресурси за всички над второ ниво единици. Много развит откъм магии град. Магическите им герои наблягат доста на Knowledge, вместо на Spell Power. Доста добри специални сгради. При правилно използване на магии, може да бъде нелоша раса за обсада на замък. Единствената раса с три стрелци в армията си. Тази раса е на принципа "да ви изтребим по пътя".

 

Стойностни герои:

- Neela - това е героинята. Armorer е много добра добавка към всяка армия.

- Solmyr - много предпочтиан заради Chain Lightning специалността си и макар в началото да е полезна, постепенно губи ефективността си. Героите войни са за предпочитане пред магьосниците.

 

Единици:

- Gremlin/Master Gremlin - евтини, слаби, голяма бройка, единствената единица първо ниво, която е стрелец (след ъпгрейда). Полезни в началото, но после ефективността им намалява.

- Stone Gargoyle/Obsidian Gargoyle - нелоша летяща единица, малко са скъпички за това, което се получава насреща. Не могат да се съживяват (Resurrect), защото не са "жива" единица. Полезни срещу вампирите на Necropolis, защото нямат кръв, която вампирите да пият и да се възвръщат.

- Stone Golem/Iron Golem - бавни, не много като бройка, не особено високи щети, но адски издръжливи, особено на магии. Също не са "жива" единица като водоливниците (gargoyles).

- Mage/Arch Mage - кекави стрелци, но добри стрелци, скъпички са малко, но при наличието на такива в армията, цената на магиите пада, което си е добро предимство в по-ранните етапи.

- Genie/Master Genie - кекави, нелоши щети и бързи. След ъпгрейда могат да пускат до 3 магии магии на приятелски единици на битка. Добра поддържаща единица.

- Naga/Naga Queen - не най-добрата защита, но нелоша атака, добро количество живот, доста добри щети за неъпгрейдваните наги и отлични щети за ъпгрейдваните (30 фиксирани си е перфектно). Малко са бавни и доста скъпи, но не им се отвръща.

- Giant/Titan - слаби неъпгрейдвани, но отлична единица след ъпгрейда (който е доста скъп). Единствените стрелци 7-мо ниво. Имунни на умствени магии, нямат наказание в щетите при ръкопашен бой. Имат отлично количество жизнени точки и щети.

 

Inferno

Слабичка раса. Има си и силните страни, но като цяло не може да се конкурира много добре. Доста скъпа раса погледнато откъм съотношение цена/точки живот. Имат добри единици, но като цяло не са добра раса.

 

Стойностни герои:

- Pyre - специалност балиста. Добра героиня като цяло.

- Nymus - специалност Pit Fiends също е добър избор.

 

Единици:

- Imp/Familiar - слаба единица, единственото й предимство е скоростта и бройката. Това ги прави полезни срещу компютърен противник, но доста слаби срещу човек.

- Gog/Magog - единственият стрелец на расата и то не особено добър. Ъпгрейднат удря и свои единици. Трябва да се използва внимателно.

- Hell Hound/Cerberus - слаба защита, но много добри напдателни характеристики. Изцяло офанзивна единица. Голяма амплиутда в щетите, но силна атака. Ъпгрейдната не само може да удря до 3 единици едновременно, но и го прави без да й се отвръща. Отлична единица.

- Demon/Horned Demon - нищо особено. Няма специални умения, не е слаба единица, но не е и силна.

- Pit Fiend/Pit Lord - силничка единица. Доста добри атака, защита и щети. Малко страда откъм точки живот, но след ъпгрейда може да възстановява демони от мъртва приятелска единица, което не е никак зле.

- Efreet/Efreet Sultan - малко страдат откъм точки живот, но останалите им параметри са на доста добро ниво. Fire Shield при ъпгрейдваните ефриити е доста добро умение.

- Devil/Arch Devil - нелоши атака, защита и скорост, но слаби щети и малко точки живот. Не им се отвръща, но това не успява да компенсира. Освен това са и скъпи. -1 към вражеския късмет също не е от голяма полза. Ангелите и архангелите ги бият по ВСЕКИ ЕДИН параграф, освен по цена.

 

Necropolis

Интересна раса, разчитаща на количество, наместо качество. Имат възможност да построят корабостроителница, стига да са до вода. Фактът, че са немъртви им дава както предимства, така и недостатъци. Не се влияят от боен дух, което може да е както положително, така и отрицателно. Колкото картата е по-голяма, толкова и ефективността на расата се увеличава, защото имат време да съберат армия (скелети) от убитите единици. За обсада не са от най-лошите раси, но има какво да се желае.

 

Стойностни герои:

- Galthran - специалност скелети. Никак не е зле, след като те са основната сила. А и вдига добри умения.

- Isra - специалността некромантия е отлична за натрупване на повече скелети.

- Thant - специалността Animate Dead го прави доста добър герой за началото, но после като че ли ефективността му намалява.

- Vidomina - аналог на Isra, но откъм магическите герои. Също нелош избор.

 

Единици:

- Skeleton/Skeleton Warrior - гръбнакът на армията. Основната сила. Единствено откъм точки живот са малко зле, но бройката компенсира напълно. Само един Haste им е нужен и вършеят.

- Walking Dead/Zombie - единственото им предимство е издръжливостта им откъм живот. Всичко друго е зле. Специалното им умение не само не е особено добро, но и рядко се проявява. Лично аз тези пичове ги мятам в Skeleton Transformer-а и ги правя на скелетчета. :)

- Wight/Wraith - доста рядко фигурираща единица в армията, защото сградата й не е нужна за построяването на други и остава извън кръгозора. Не е и проблем. Тези единици може и да са нелоши в началото благодарение на това, че се възстановяват точките живот, но показателите им са слабички. Точенето на мана в началото може също да е добро, но в големи битки, когато героите имат много мана, почти няма значение.

- Vampire/Vampire Lord - нелоши неъпгрейдвани и отлични след ъпгрейда. Показателите им не са цветущи, но са бързи, летящи, не им се отвръща и точат живот от ударената единица и на базата на тези точки възвръщат бройка. Колкото повече вампири, толкова по-трудни са за убиване.

- Lich/Power Lich - единствените стрелци на Necropolis, но хич не си поплюват. Също удрят единици в малък район, но понеже единиците на Necropolis са немъртви и не дишат, те не търпят щети дори и да са в района.

- Black Knight/Dread Knight - танк. Отлична единица във всяко отношение. Единствено щетите са с голяма амплитуда, но се преживява. Всичко останало е на отлично ниво. Специалното умение за двойни щети е страхотно.

- Bone Dragon/Ghost Dragon - доста слаба единица за 7-мо ниво. Голяма амплитуда в щетите, ниска атака и защита, малко точки живот. Не е и от най-бързите. Специалното й умение да състарява вражеските единици е много добро, но не винаги се активира.

 

Dungeon

Втората раса след Castle, която може да се изправи срещу всички останали с еднаква увереност. Доста балансирани единици. Расата разчита повече на качество, отколкото количество, затова и единиците са малко по-скъпички. Магьосниците на тази раса развиват много Spell Power за сметка на Knowledge. Доста добра раса за обсада на замък. Отлични специални сгради (Portal of Summoning и Mana Vortex).

 

Стойностни герои:

- Gunnar - пич отвсекъде. Лоджистиката просто е песен за сърцето.

- Alamar/Jeddite - специалност Resurrection. Добър избор.

- Dace - макар специалността му (Минотаври) да е добра, не е чак толкова важна, защото те минотаврите са си месомелачки и без това, но като цяло е много добър герой.

 

Единици:

- Troglodyte/Infernal Troglodyte - сравнително слабичка единица, но многочислена. Не особено полезна.

- Harpy/ Harpy Hag - неъпгрейднати са слабички, но след ъпгрейда стават жива напаст. Не особено добри показатели, но не им се отвръща, бързи са и след удара се връщат в начална позиция. С един Haste могат да стигнат другия край на картата.

- Beholder/Evil Eye - ъпгрейдът тук не е чак толкова съществен, но като цяло това е добър стрелец и което е по-важно - издръжлив. Предимство е, че няма наказание при ръкопашен бой.

- Medusa/Medusa Queen - отново стрелец и отново няма наказание при ръкопашен бой. Освен това при атака отблизо има шанс да вкамени противника. Недостатък се явяват малкото на брой изтрели - 4 за неъпгрейднатите и 8 за ъпгрейднатите, но се преживява.

- Minotaur/Minotaur King - не най-доброто количество живот, но всичко останало е отлично. Доста голяма амплитуда в щетите (12-20), но един Bless и стават чудеса. Минотаврите имат винаги положителен боен дух. Независимо в чия армия са и какво става на бойното поле - винаги жадни за битка.

- Manticore/Scorpicore - лека издънка. Бързи са и са летящи, но останалите им показатели са доста зле. Специалното умение на ъпгрейднатите (Paralyzing venom) е много добро ако се прояви.

- Red Dragon/Black Dragon - ъпгрейднати са си сила. Имунни на всякаква магия, много добри показатели. Отлична единица.

 

Stronghold

На принципа "Не е важно на мен да ми е добре, важно е на противника да му е зле". Изцяло офанзивна раса. Не са скъпи и още на втория ден може да се построи сградата за 7-мо ниво същества. Бързо развитие, слаби магически способности. Не особено добри за обсада.

 

Стойностни герои:

- Crag Hack - машина, защитата за него е непознато понятие. Атаката е друго нещо.

- Dessa - също нелош избор. Лоджистиката винаги е от полза.

- Shiva - също е нелош избор със специалност Roc-ове.

 

Единици:

- Goblin/Hobgoblin - кекавички, но многочислени и бързи.

- Wolf Rider/Wolf Raider - бързи и нанасят два удара - много добри за атака, но неиздръжлвии.

- Orc/Orc Chieftain - може да са издръжливи за ранга си, но като стрелци не са толкова добри, а и са бавни.

- Ogre/Ogre Mage - неъпгрейдвани са силни, а ъпгрейдвани стават танкчета. Много точки живот, отлични щети и атака. Защитата и скоростта куцат малко.

- Roc/Thunderbird - отлична единица. Бърза, добра атака, щети и живот. Защитата не е идеална, но се преживява. Умението за светкавица при Thunderbird-ите е доста приятно, когато се прояви. Лошото е, че е единствената летяща единица и ако се прати сама отсреща, става мазало.

- Cyclope/Cyclope King - добър стрелец, но рядко фигуриращ в армията, защото изисква много кристали, които са нужни и за 7-мо ниво, а 7-ниво е за предпочитане. Иначе е много полезен стрелец при обсада заради умението му да руши крепостни стени.

- Behemoth/Ancient Behemoth - месомелачки също. Ъпгрейднатата версия може и да няма много добри атака, защита и скорост, но щетите са доста добри и точките живот са отлични. Това, което я прави много опасна единица, е умението да намалява защитата на атакуваната единица с 80%, а това е съкрушителен удар.

 

Fortress

Противоположността на Stronghold. Това е изцяло дефанзивна раса. Доста зле при обсада на замък, но на бойното поле няма раса, която да издържи повече от тази. Слаби магически способности.

 

Стойностни герои:

- Tazar - маниак. Атакуването на армията на Tazar е все едно да удряш камък с пръчка. Armorer му е специалност. Добавена и естествената издръжливост на единиците и става интерсно.

- Bron - няма друг герой, който да започва игра с 4-то ниво единици в армията си. Това в началото може да е голямо предимство. Той е и доста добър герой като цяло.

- Alkin - със специалността си за горгони също не е зле.

 

Единици:

- Gnoll/Gnoll Marauder - нелоша единица като издръжливост, но не е чак толкова добра нападателна. Преживява се, понеже идва в немалки бройки.

- Lizzardman/Lizzard Warrior - единственият стрелец на расата. Много добра издръжливост за ранга си, но като стрелец нападателният му потенциал е важен, а там се излага малко.

- Serpent Fly/Dragon Fly - добра единица. Изглежда кекава, но всъщност хич не е толкова слаба. Нелоши щети, добра издръжливост, отлична скорост. Може да е голяма напаст, особено срещу стрелци. Умението да dispel-ва положителни магии на вражески единици като оставя негативните и после допънително да хвърля Weakness си е далаверка.

- Basilisk/Greater Basilisk - доста балансирана единица. Много добри показтели като цяло плюс специалното умение да може да вкаменява.

- Gorgon/Might Gorgon - мощ, от която единствено немъртвите не ги е страх. Прилична атака, добри щети, страхотни защита и точки живот. Скоростта не е завидна, но специалното умение при Mighty Gorgon-ите е убийствено. Буквално. Тази единица е малко ефективна срещу ниски нива единици, но за единици 7-мо ниво е кошмар. Буквално при всеки удар има шанс да убие определен брой единци само от специалното си умение.

- Wyvern/Wyvern Monarch - най-слабата единица от този ранг почти по всички показатели. И все пак се справя доста добре, а и е доста бърза. Отравянето на ъпгрейдваната не е кой знае какво.

- Hydra/Chaos Hydra - повече ефективна срещи единици ниско ниво. Нелоша защита, добро количество точки живот, не толкова добра атака. Щетите са добри. Не й се отвръща и удря всички единици около нея.

 

Conflux

Айде и нея ще я включа. Раса, разчитаща адски много на магията. Раса, разчитаща изцяло на количествеото за сметка на качеството. Добри герои като цяло. Слаби единици като цяло.

 

Стойностни герои:

- Monere - много добър герой.

- Ciele - Magic Arrow-а й в началото може да е адски ценен.

 

Единици:

- Pixie/Sprite - най-слабите единици първо ниво, но за сметка на това са бързи, евтини и на ъпгрейднатите не им се отвръща.

- Air Elemental/Storm Elemental - достойна за трето ниво единица. Такива показатели има. След ъпгрейд става стрелец. Голяма амплитуда в щетите, но с Bless стават чудеса. Няма наказание при ръкопашен бой. Имунни на Meteor Shower, но търпи двойни щети от Lightning Bolt и Chain Lightning. Може да пуска Protection from Air на приятелски единици до три пъти по време на битка, но е прахосване на изстрел.

- Water Elemental/Ice Elemental - силна единица. След ъпгрейд става стрелец, но има наказание при ръкопашен бой. Имунни на Ice Bolt и Frost Ring, но търпя двойни щети от Fireball, Inferno и Armageddon. Може да пуска Protection from Water на приятелски единици до три пъти по време на битка, но е прахосване на изстрел.

- Fire Elemental/Energy Elemental - бързи и в по-голямо количество, но дотам. Показателите са слаби. Имунни на Fireball, Inferno и Armageddon, но търпят двойни щети от Ice Bolt и Frost Ring. Може да пуска Protection from Fire до три пъти по време на битка, но не си струва.

- Earth Elemental/Magma Elemental - много слаба единица за ранга си. Популацията й е по-висока от на другите от нейния ранг, но това хич не компенсира всичките и недостатъци. Може да пуска Protection from Earth на приятелски единици до три пъти по време на битка, но не си струва.

- Psychic Elemental/Magic Elemental - първите са имунни на всички умствени магии, доакто вторите са имунни на всички магии. Удрят всички единици около тях без да им се отвръща. Добри показатели. Доста добри единици.

- Firebird/Phoenix - ъпгрейдвана е най-бързата единица в играта. Ниски показатели за всичко останало. Компенсира се от бройката - това е единствената единица 7-мо ниво, която има популация от 4 единици на седмица, вместо 2. Нанасят щети и на единицата зад тази, която удрят. Част от тях се съживяват се след като бъдат убити. Слаба единица като цяло, но бройката решава.

 

Забележка: единствено единиците 1-во и 7-мо ниво могат да бъдат съживявани, другите - не, защото не са истински живи единици. Това и ги прави добри срещу вампирите на Necropolis.

 

Ами засега това. :)

Link to comment
Сподели другаде

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...
×
×
  • Създай ново...