Jump to content

Проблем при свързването на рутер


Препоръчан пост

Добър вечер г-н Unabomber,

дали бих могъл да Ви попитам, при положение, че има user(потребител), който има някакво устройство, което е на 100% еднакво с вашето, защо да не искате помощ?

Разбира се има и сервизи, които го правят срещу заплащане! Ние правим нещата с голямо желание, без пари, за удоволствие и след това се чувстваме доволни и щастливи, че сме помогнали на още един нуждаещ се човек!

С най-добри чувства!

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 36
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Здравей,

Казват, че е известен бъг в седмицата. Трябва да се преименува оригиналния файл с pppoe драйвъра и да се качи файл от Виста. На този линк е обяснено как става, има и линкче за виста драйвъра: http://www.windowsre...s-in-windows-7/

 

Ето и на родния език: http://rosen4o.net/2...ка-с-windows-7/

 

ПП Първо обаче задължително от страницата с WAN настройките ( втората снимка която си прикачил ) премести в Connection Mode отметкта на Connect Automatically и пак пробвай! Ако пак се появява тази грешка прави другите гимнастики! Сетих се, че преди и аз имах проблем с първоначалното свързване ако е on Demand.

 

ППП Уф, винаги от после ми идват идеите и...На тези рутерчета не им работи добре функцията да клонират мак адреса. Големи ядове брах с първия си тъп линк заради тази и работа ( 1043 нд ). Накрая се ядосах и прозвъних на 960 100 в Бургас и ги помолих да ресетнат акаунта ми и готово! Та не се притеснявай и смело им звънкай при нужда - отзивчиви са!

Link to comment
Сподели другаде

k0st4din, казвам без въпросния потребител защото за едночасовата ми кореспонденция чрез ЛС с него освен да ми загуби времето друго не направи. Явно е търсел някой с когото да си убива свободното време, а не някой на който да помогне.

 

artgun, видях ги тия теми но не мисля, че проблема ми е от там. От 2009-та до преди няколко месеца бях с Windows 7 без да съм имал въпросния проблем, сега съм с Windows 8 и също нямам този проблем. Грешката идва само когато свържа рутера.

 

Защо не казвате къде бил скрил бутона за редакция, а ме оставяте да спаме с нови мнения... Добре, че го видях.

 

Клонирал съм МАК адреса, а акаунта нали мога сам да си го ресетна от самия рутер или от контролния панел. Защо да звъня на този номер и кой трябва да ми вдигне евентуално от там?

Link to comment
Сподели другаде

Поста ми претърпя промени...Премести отметката моля и съответно reboot!

 

ПП Айде пак - може и от клонирания мак да е! Ако не стане след отметката си я оставяш както ти предложих и после изчисти мак адреса - т. е. рутера да си е с неговия, и си ресетни акаунта - денонощни са!

Link to comment
Сподели другаде

Сложих отметката както ми каза и рестартирах. Никаква разлика. Сега ще оставя рутера с неговия си МАК, а ти през това време обясни с 2 изречения кои са тия от 960 100 и за какъв ресет става дума защото не разбрах.
Link to comment
Сподели другаде

Каза, че си на Комнет - Бургас. Това е техния телефон - офиса до Атаген, денонощна поддръжка ( и каса).

 

Ето контактите: http://comnet.bg/za-...ontakti-bs.html

От Комнет отдавна премахнаха TTL ограниченията ( бяха на вход и изход ) и сега остана единствено филтриране по MAC адрес. При ресетването на акаунта техния сървар опознава наново физическия адрес на твоето устройство и го запаметява. Когато смениш устройството в което влиза кабела от доставчика ти - в случая Комнет ( рутер, мрежова карта и т.н.), трябва да се ресетне акаунта за да замени стария MAC адрес ( на старото устройство ) с новия. Иначе няма нет. Tp-link са страхотни рутери - бюджетни и надеждни, но тази функция за клониране на мак адреса е бъгава, а дори да сработи се получава конфликт между мрежовата карта на компютъра и тази на рутера. Друг е въпроса как си настроил рутера да раздава IP адресите и настройките на мрежовата карта какви са, но предполагам там всичко е ОК. Ако се съмняваш - снимай.

 

ПП До скоро Комнет имаха тарифа която е доста орязана и с ограничения, ако се съмняваш звънкай им и ги питай!

 

ППП Забравих - 960100 е телефона на който трябва да звъннеш за да ти ресетнат акаунта! Гледам, че са пуснали и национален телефон - 0700 32 000

Link to comment
Сподели другаде

Звъннах, рестартираха ми акаунта - никакъв ефект. Явно някъде другаде бъркам. Напиши с по един ред ти как процедира step by step от свързването на рутера, през настройването, през създаването на нова мрежа, до пускането на нета да видя къде бъркам. Подозирам, че е нещо съвсем дребно и глупаво, но те правят най-големите ядове.
Link to comment
Сподели другаде

По-скоро ти трябва да прилагаш снимки на екрана. На първо време трябва да разберем дали рутера е получил IP адрес от Комнет - снимай статус екрана и го прикачи - секциите LAN, WIRELESS и WAN.
Link to comment
Сподели другаде

Супер - рутера е свързан с доставчика ти. Използваш ли DHCP или си задал адресите ръчно - снимай DHCP страничката от настройките и настройките на мрежовата карта на компютъра. Връзката с рутера само безжична ли е ? Какви са ти настройките за сигурност - Wireless Settings и избрал ли си същите и на мрежовата карта - снимай и двете ( на мрежовата карта - Wireless Properties после Security )
Link to comment
Сподели другаде

Добре де, когато влезеш в контролния панел на рутера в ляво под формата на списък са подредени менютата и пак там пише DHCP - снимай след като го избереш. Над него е Wireless - след като кликнеш там избери Wireless security и пак снимай! post-285-0-67076600-1361553247_thumb.png А най-лесно можеш да достигнеш до мрежовата карта кликвайки с десния бутон на мишката върху иконата на "интернета" долу в дясно до часовника и после следвай шотчетата от моя комп ( и аз съм с Уиндоус 8 ). На последната снимка кликваш на Details и снимаш, а после на Wireless Properties и след като избереш горе Security пак снимаш. Това е. post-285-0-33312700-1361553601_thumb.pngpost-285-0-94182300-1361553608_thumb.pngpost-285-0-42858700-1361553618_thumb.pngpost-285-0-41653400-1361553633_thumb.png
Link to comment
Сподели другаде

Доколкото виждам, рутера си е "присвоил" IP адреса на Gateway-я на доставчика; Subnet Mask също има странна стойност. В раздела с настройките на PPPoE трябва да имаш бутон Advanced - използвай го, обади се на доставчика, обясни проблема и питай какво трябва да има в полето Use IP address specified by ISP.
Link to comment
Сподели другаде

panevdd, и при мен е така - това е виртуален рутер и ако забелязваш маската това е единствения възможен IP адрес. И при мен е така. Друг е проблема - в страницата с DHCP се вижда, че сървара започва да раздава адресите от 192.168.0.100 до 192.168.0.199, а от статус екрана се вижда, че адреса на същия е 192.168.3.1 - те просто не са в една мрежа! Необходимо е в настройките на рутера - Network -> LAN да се въведе в дясно в полето IP Address например 192.168.0.1, като всичко друго остава същото. След натискане на SAVE рутера ще иска ребуут. След като рестартира адреса на рутера ще е вече http://192.168.0.1. Това трябва да се въведе в адресната лента на браузера за да се достигне контролния панел на рутера!
Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...