Прехвърляне към съдържание


Снимка

Проблем при свързването на рутер

проблем свързване рутер wifi

  • Моля, влезте, за да отговорите
36 отговора по тази тема

#16 k0st4din

k0st4din

    Softvisia

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 1178 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Loading ... please wait
  • Интереси:Softvisia

Публикувано: 19 February 2013 - 21:10

Добър вечер г-н Unabomber,
дали бих могъл да Ви попитам, при положение, че има user(потребител), който има някакво устройство, което е на 100% еднакво с вашето, защо да не искате помощ?
Разбира се има и сервизи, които го правят срещу заплащане! Ние правим нещата с голямо желание, без пари, за удоволствие и след това се чувстваме доволни и щастливи, че сме помогнали на още един нуждаещ се човек!
С най-добри чувства!

#17 artgun

artgun

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 218 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Бургас

Публикувано: 19 February 2013 - 21:16

Здравей,
Казват, че е известен бъг в седмицата. Трябва да се преименува оригиналния файл с pppoe драйвъра и да се качи файл от Виста. На този линк е обяснено как става, има и линкче за виста драйвъра: http://www.windowsre...s-in-windows-7/

Ето и на родния език: http://rosen4o.net/2...ка-с-windows-7/

ПП Първо обаче задължително от страницата с WAN настройките ( втората снимка която си прикачил ) премести в Connection Mode отметкта на Connect Automatically и пак пробвай! Ако пак се появява тази грешка прави другите гимнастики! Сетих се, че преди и аз имах проблем с първоначалното свързване ако е on Demand.

ППП Уф, винаги от после ми идват идеите и...На тези рутерчета не им работи добре функцията да клонират мак адреса. Големи ядове брах с първия си тъп линк заради тази и работа ( 1043 нд ). Накрая се ядосах и прозвъних на 960 100 в Бургас и ги помолих да ресетнат акаунта ми и готово! Та не се притеснявай и смело им звънкай при нужда - отзивчиви са!

#18 Unabomber

Unabomber

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 11 мнения

Публикувано: 19 February 2013 - 21:29

k0st4din, казвам без въпросния потребител защото за едночасовата ми кореспонденция чрез ЛС с него освен да ми загуби времето друго не направи. Явно е търсел някой с когото да си убива свободното време, а не някой на който да помогне.

artgun, видях ги тия теми но не мисля, че проблема ми е от там. От 2009-та до преди няколко месеца бях с Windows 7 без да съм имал въпросния проблем, сега съм с Windows 8 и също нямам този проблем. Грешката идва само когато свържа рутера.

Защо не казвате къде бил скрил бутона за редакция, а ме оставяте да спаме с нови мнения... Добре, че го видях.

Клонирал съм МАК адреса, а акаунта нали мога сам да си го ресетна от самия рутер или от контролния панел. Защо да звъня на този номер и кой трябва да ми вдигне евентуално от там?

#19 artgun

artgun

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 218 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Бургас

Публикувано: 19 February 2013 - 21:33

Поста ми претърпя промени...Премести отметката моля и съответно reboot!

ПП Айде пак - може и от клонирания мак да е! Ако не стане след отметката си я оставяш както ти предложих и после изчисти мак адреса - т. е. рутера да си е с неговия, и си ресетни акаунта - денонощни са!

#20 Unabomber

Unabomber

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 11 мнения

Публикувано: 19 February 2013 - 21:44

Сложих отметката както ми каза и рестартирах. Никаква разлика. Сега ще оставя рутера с неговия си МАК, а ти през това време обясни с 2 изречения кои са тия от 960 100 и за какъв ресет става дума защото не разбрах.

#21 artgun

artgun

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 218 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Бургас

Публикувано: 19 February 2013 - 22:30

Каза, че си на Комнет - Бургас. Това е техния телефон - офиса до Атаген, денонощна поддръжка ( и каса).

Ето контактите: http://comnet.bg/za-...ontakti-bs.html
От Комнет отдавна премахнаха TTL ограниченията ( бяха на вход и изход ) и сега остана единствено филтриране по MAC адрес. При ресетването на акаунта техния сървар опознава наново физическия адрес на твоето устройство и го запаметява. Когато смениш устройството в което влиза кабела от доставчика ти - в случая Комнет ( рутер, мрежова карта и т.н.), трябва да се ресетне акаунта за да замени стария MAC адрес ( на старото устройство ) с новия. Иначе няма нет. Tp-link са страхотни рутери - бюджетни и надеждни, но тази функция за клониране на мак адреса е бъгава, а дори да сработи се получава конфликт между мрежовата карта на компютъра и тази на рутера. Друг е въпроса как си настроил рутера да раздава IP адресите и настройките на мрежовата карта какви са, но предполагам там всичко е ОК. Ако се съмняваш - снимай.

ПП До скоро Комнет имаха тарифа която е доста орязана и с ограничения, ако се съмняваш звънкай им и ги питай!

ППП Забравих - 960100 е телефона на който трябва да звъннеш за да ти ресетнат акаунта! Гледам, че са пуснали и национален телефон - 0700 32 000

#22 Unabomber

Unabomber

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 11 мнения

Публикувано: 19 February 2013 - 23:17

Звъннах, рестартираха ми акаунта - никакъв ефект. Явно някъде другаде бъркам. Напиши с по един ред ти как процедира step by step от свързването на рутера, през настройването, през създаването на нова мрежа, до пускането на нета да видя къде бъркам. Подозирам, че е нещо съвсем дребно и глупаво, но те правят най-големите ядове.

#23 artgun

artgun

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 218 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Бургас

Публикувано: 20 February 2013 - 20:31

По-скоро ти трябва да прилагаш снимки на екрана. На първо време трябва да разберем дали рутера е получил IP адрес от Комнет - снимай статус екрана и го прикачи - секциите LAN, WIRELESS и WAN.

#24 Unabomber

Unabomber

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 11 мнения

Публикувано: 20 February 2013 - 22:30

Ето

Прикрепен(и) файл(ове)



#25 artgun

artgun

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 218 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Бургас

Публикувано: 21 February 2013 - 01:55

Супер - рутера е свързан с доставчика ти. Използваш ли DHCP или си задал адресите ръчно - снимай DHCP страничката от настройките и настройките на мрежовата карта на компютъра. Връзката с рутера само безжична ли е ? Какви са ти настройките за сигурност - Wireless Settings и избрал ли си същите и на мрежовата карта - снимай и двете ( на мрежовата карта - Wireless Properties после Security )

#26 Unabomber

Unabomber

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 11 мнения

Публикувано: 21 February 2013 - 16:42

Изобщо не разбрах какво ми каза, още по-малко къде се намират въпросните неща.

#27 artgun

artgun

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 218 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Бургас

Публикувано: 22 February 2013 - 19:25

Добре де, когато влезеш в контролния панел на рутера в ляво под формата на списък са подредени менютата и пак там пише DHCP - снимай след като го избереш. Над него е Wireless - след като кликнеш там избери Wireless security и пак снимай! Прикрепен файл  dhcp.png   504.12К   8 Брой изтегляния А най-лесно можеш да достигнеш до мрежовата карта кликвайки с десния бутон на мишката върху иконата на "интернета" долу в дясно до часовника и после следвай шотчетата от моя комп ( и аз съм с Уиндоус 8 ). На последната снимка кликваш на Details и снимаш, а после на Wireless Properties и след като избереш горе Security пак снимаш. Това е. Прикрепен файл  1.png   20.15К   7 Брой изтеглянияПрикрепен файл  2.png   276.3К   6 Брой изтеглянияПрикрепен файл  3.png   300.4К   6 Брой изтеглянияПрикрепен файл  4.png   208.83К   6 Брой изтегляния

#28 Unabomber

Unabomber

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 11 мнения

Публикувано: 22 February 2013 - 21:20

Междувременно пак минах на win 7. Ето скрийновете. На последната няма как да видя статуса понеже няма как да се свържа. От там идва проблема.

Прикрепен(и) файл(ове)

  • Прикрепен файл  aaa.png   15.02К   6 Брой изтегляния
  • Прикрепен файл  bbb.png   70.46К   7 Брой изтегляния
  • Прикрепен файл  vvv.png   19.89К   6 Брой изтегляния


#29 panevdd

panevdd

    Потребител

  • Глобални модератори
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 3003 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Сунгурларе
  • Интереси:Икономика, Информационни технологии, Пчеларство

Публикувано: 22 February 2013 - 21:30

Доколкото виждам, рутера си е "присвоил" IP адреса на Gateway-я на доставчика; Subnet Mask също има странна стойност. В раздела с настройките на PPPoE трябва да имаш бутон Advanced - използвай го, обади се на доставчика, обясни проблема и питай какво трябва да има в полето Use IP address specified by ISP.
Публикувано изображение Публикувано изображение
Не съществува такова нещо като абсолютна обективност. Затова ползвам Google, Wikipedia, търсачката на форума, чета някои съвети и правилата на форума.

#30 artgun

artgun

    Потребител

  • Потребители
  • ПипПипПипПипПипПип
  • 218 мнения
  • Пол:Мъж
  • Живущ в:Бургас

Публикувано: 22 February 2013 - 22:03

panevdd, и при мен е така - това е виртуален рутер и ако забелязваш маската това е единствения възможен IP адрес. И при мен е така. Друг е проблема - в страницата с DHCP се вижда, че сървара започва да раздава адресите от 192.168.0.100 до 192.168.0.199, а от статус екрана се вижда, че адреса на същия е 192.168.3.1 - те просто не са в една мрежа! Необходимо е в настройките на рутера - Network -> LAN да се въведе в дясно в полето IP Address например 192.168.0.1, като всичко друго остава същото. След натискане на SAVE рутера ще иска ребуут. След като рестартира адреса на рутера ще е вече http://192.168.0.1. Това трябва да се въведе в адресната лента на браузера за да се достигне контролния панел на рутера!





Други теми с тагове проблем, свързване, рутер, wifi

0 потребители четат тази тема

0 регистрирани потребители, 0 гости и 0 анонимни потребители