Jump to content

Бавен интернет


Препоръчан пост

Не виждам нещо явно, което да повлиява на Интернет скоростта Ви. Изпълнете следното:

 

  • Изтеглете DDS ;
  • Запазете го на десктопа ;
  • Изключете защитата в реално време на антивирусната си програма. Стартирайте инструмента ;
  • Когато DDS приключи успешно анализа на системата ще отвори два лог файла:

DDS.txt

Attach.txt

  • Запазете ги на десктопа. Прикачете ги към следващият Ви коментар.

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 42
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Весела Коледа !

 

Честито Рождество Христово и на Вас. Желая Ви весело изкарване на празника. Log-файловете може да представите, когато имате време.

Link to comment
Сподели другаде

Добре. Опитайте следното:

 

  • Start Menu -> Control Panel -> Add or Remove Programs ;
  • Намерете NVIDIA ForceWare Network Access Manager ;
  • Деинсталирайте въпросния софтуер ;
  • Рестартирайте системата и проверете дали има промяна в скоростта на Интернет връзката Ви.

Link to comment
Сподели другаде

Изключете Windows Defender. За тази цел:

 

  • Start -> All Programs -> Windows Defender ;
  • Tools -> Options ;
  • Махнете отметката пред Use Windows Defender, която се намира под Administrator options ;
  • Запазете промените ;
  • Рестартирайте системата и проверете Интернет връзката.

Link to comment
Сподели другаде

Да, включете Windows Defender. Ще Ви помоля отново да стартирате системата в Safe Mode with Networking режим и да проверите Интенет скоростта . Ако и в този случай няма промяна, то ще Ви посъветвам да включите лаптопа на мястото на текущата Ви система. Направете проверка на Интернет връзката от лаптопа.
Link to comment
Сподели другаде

Еми 4.6 беше скоростта ,което означава ,че се е подобрило макар и малко....Това за лаптопа да го включа на мястото на текущата ми система ?Тоест да го пусна и да проверя скоростта ?
Link to comment
Сподели другаде

Доколкото разбрах компютрите се намират в локална мрежа (LAN). Всеки компютър е свързан с рутера посредством мрежови кабел. Имах в предвид да включите лаптопа към този мрежови кабел, който е свързан с проблемната система.
Link to comment
Сподели другаде

Опитайте следното:

 

  • Отворете менюто на вашата антивирусна програма. В случая - ESET Nod32 Antivirus ;
  • Setup -> Toogle Advanced Mode ;
  • В новoпоявилия се прозорец изберете Enter entire advanced setup tree... ;
  • В новопоявилия се прозорец разклонете Antivirus and antispyware ;
  • Разклонете Web Access Protection ;
  • Изберете HTTP, HTTPS ;
  • Махнете отметката пред Enable HTTP checking ;
  • Разклонете Protocol filtering ;
  • Изберете Excluded applications ;
  • Като използвате бутона Add... , в дадения списък, вмъкнете изпълнителния файл на вашия браузър - iexplore.exe ;
  • Запазете промените и рестартирайте системата. Проверете дали има разлика в скоростта на Интернет връзката.

малеееееее... :bored: Тук не съм гледал или незнам....казах си - "чакай да видя назаде може да съм изпуснал нещо" и разбираш ли направих това всичкото и нета ми се оправи ... омг извинявай ,че те занимавах толкова за нищо !Проверих си нета в спеед тест и беше 7.56...Много благодаря за помоща!

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...