Jump to content

Бавен интернет


Препоръчан пост

Здравейте,имам следния проблем.

Нета ми е бавен(знам...доста тъпо го казвам :) ).Под бавен интернет искам да кажа,че клиповете в youtube,vbox и т.н. ми зареждат бавно,скоростта която ми измерва в speedtest.net e 0.75mb за download и 5.89mb за upload при положение,че от доставчика ми взимам 10240kbps.С Windows 7 ultimate x64 съм,Internet Explorer 8 ми е browsera.В началото след като си инсталирах Windowsa нета си беше добре ... беше бърз,но сега нз какво е станало ,обаче е много зле... :( ааааа....да,забравих да кажа ,че връзката ми е лан и съм с рутер...

Link to comment
Сподели другаде

  • Отговори 42
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Т.е. първоначално всичко е било нормално и проблемът се появява след това? Може да опитате да изчистите cache на вашия браузър. За целта може да използвате ATF Cleaner.

 

1. Стартирайте програмата;

2. Кликнете на Select All, който се намира в най-долната част на списъка;

3. Кликнете на бутона Empty Selected;

 

Ако използвате браузъра Mozilla Firefox, направете следното:

1.Кликнете върху Firefox, който се намира в началото и изберете Select All от списъка;

2.Кликнете на бутона Empty Selected;

3.Ако искате да съхраните запазените пароли, моля кликнете на No от новопоявилия се прозорец;

 

Ако използвате браузъра Opera, направете следното:

1.Кликнете върху Opera който се намира в началото и изберете Select All от списъка;

2.Кликнете на бутона Empty Selected;

3.Ако искате да съхраните запазените пароли, моля кликнете на No от новопоявилия се прозорец;

 

 

Възможно е да имате инсталиран софтуер, който да повлиява на Интернет връзката Ви. Използвате ли антивирусна програма и/или защитна стена?

Link to comment
Сподели другаде

Сканирано ли е за зловореден код? Ако не, то може да използвате следния софтуер - Malwarebytes` Anti-Malware и SUPERAntiSpyware Free.

 

За Malwarebytes' Anti-Malware:

 

1. Стартирайте програмата;

2. Изберете Perform Quick Scan(Бързо сканиране) и натиснете бутона Scan (Сканиране);

3. След края на сканирането натиснете ОК и после Show Results (Покажи резултатите);

4. Кликнете бутона Remove Selected (Премахни маркираните);

5. Ще се появи Log-файл, чието съдържание архивирайте и прикачете към коментара си.

 

Ако програмата не е ъпдейтната до последна версия и/или не са налични новите дефиниции, то ъпдейтнете програмата задължително.

Ако по време на премахването на заплахите, програмата поиска рестартиране на системата,то се съгласете и рестартирайте веднага.

 

За SUPERAntiSpyware Free:

 

1. Стартирайте програмата;

2. Кликнете бутона Scan your Computer (Сканирай компютъра);

3. Изберете всички дялове, а в дясно изберете Perform Complete Scan (Извърши пълно сканиране);

4. Кликнете Next и изчакайте програмата да сканира;

5. Ако програмата засече някакви заплахи, натиснете бутона ОК на съобщението;

6. Кликнете Next за да се премахнат заплахите, ОК за да потвърдите и най-накрая Finish;

7. След това: Кликнете бутона Preferences (Настройки) и отидете на подпрозорец Statistics/Logs(Дневници), маркирайте последният Log-файл по дата и го отворете(чрез бутона View Log (Покажи дневника));

8.Архивирайте съдържанието му и го прикачете към коментара си.

 

Ако програмата не е ъпдейтната до последна версия и/или не са налични новите дефиниции, то ъпдейтнете програмата задължително.

 

Освен това да попитам - говорили ли сте с вашия доставчик на Интернет? Какъв е моделът на дънната платка на системата?

Link to comment
Сподели другаде

Колкото до доставчикът ми...не мисля ,че проблема е от него,защото на лаптопа си получавам 10mb нет и нямам никакви проблеми там...

Дънната ми платка е ASUS M3N78-AM.

mbam-log-2010-12-19 (09-06-18).txt

SUPERAntiSpyware Scan Log - 12-19-2010 - 09-44-44.rar

Link to comment
Сподели другаде

След сканирането има ли някакво подобрение? До колкото виждам от Log-файла на SUPERAntiSpyware Free, програмата е премахнала голям брой cookies, които са се натрупали в системата. Допълнително са премахнати още няколко обекта, които имат статуса на зловореден код. Каква версия на NOD32 използвате на вашата система? Стартирайте системата в режим Safe Mode with Networking. Проверете дали не се забелязва разлика в Интернет връзката.
Link to comment
Сподели другаде

В safe mode нета ми е малко по-добре,но пак не е това което трябва да бъде(3.88 Download i 6.57 Upload).Също така проверих скоростта на нета от лаптопа там е 10mb za download i za upload...Колкото до версията на нода - 4.0.314.0
Link to comment
Сподели другаде

Каква защитна стена ползвате? Какъв е моделът на рутера и какви настройки сте му задали? При спиране на работата в Интернет, посредством лаптопа, забелязва ли се промяна в скоростта на Интернет връзката при настолния компютър?
Link to comment
Сподели другаде

Защитната ми стена е Windows firewall.Моделът на рутера е Sweex,а за настройките...ми те са автоматични,в смисъл, че кога инсталирах уиндоса си имах нет....Относно последния въпрос - няма промяна.
Link to comment
Сподели другаде

Изтеглете ESET SysInspector

http://www.eset.bg/d...sinspector.html

 

- Стартирайте програмата чрез SysInspector.exe;

Програмата ще започне да събира информация за ситуацията на машината Ви;

- Когато ESET SysInspector е готов и Log файлът e генериран , изберете File > Save Log;

- Потвърдете желанието си;

 

Изберете да запазите файла някъде и след това го прикрепете към поста си.

 

Опитвали ли сте да рестартирате рутера? След като в Safe Mode with Networking се наблюдава също ограничаване на Интернет връзката е възможно самата Lan-карта на вашата система да прави проблеми.

Link to comment
Сподели другаде

Забелязвам, че имате инсталиран GoogleToolbar. Ако не го използвате интензивно, Ви препоръчвам да го премахнете. Какви драйвъри за Lan-картата са инсталирани? Имате ли възможност да добавите допълнителна Lan-карта на вашата система, с цел тестване на вградената такава?
Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...