Jump to content

Клипчетата зареждат много бавно


Препоръчан пост

  • Отговори 41
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Изтегли LSP-Fix, стартирай я и кажи дали показва някакви проблеми. Ако няма проблеми би трябвало да изглежда така:

http://img38.imagefra.me/img/img38/6/6/1/panevdd/f_n24m_d5611d7.png

Не пипай нищо друго по програмата, само я стартирай и виж какво ще покаже.

Link to comment
Сподели другаде

Изтегли SG TCP Optimizer, стартирай го и направи следното:

1. В раздела General Settings -> Connection Speed с помощта на плъзгача избери скоростта, която би трябавло да получаваш (15000);

2. В същия раздел, в полето Network Adapter selection избери активния мрежов адаптер - би трябвало да е 3Com EtherLink XL;

3. От опциите в долния десен ъгъл избери Optimal settings;

4. В раздела Advanced Settings също избери Optimal settings.

Приложи направените промени, рестартирай системата и виж дали ще има подобрение.

По принцип TCP Optimizer-а го ползвам за възстановяване на стандартните мрежови настройки на Windows, в случай, че по някаква причина са били променени. В твоя случай прилагането на настройките, съобразени със скоростта на твоята мрежа би трябвало да доведе до оптимално "съгласуване" на твоя компютър с мрежата.

Link to comment
Сподели другаде

Опитай следното:

1. Изтегли Fping, разархивирай го някъде, отвори папката x86 (32bit) и копирай Fping.exe в \Windows\ папката;

2. Стартирай Command Prompt и въведи командата fping 212.233.240.1 -n 1000 -t 1 -s 1000 -i.

Покажи резултата от изпълнението на тази команда. Подозирам, че Nazikov е прав и проблемът е при доставчика.

Link to comment
Сподели другаде

Не виждам проблем с връзката до Gateway-я; ако имаш някое LiveCD можеш да опиташ да заредиш ОС от него и да провериш дали клиповете ще зареждат нормално, но се съмнявам.

При това положение е добре да се свържеш с доставчика, за да се направи проверка от тяхна страна как стоят нещата. Можеш да изпратиш link към тази тема, за да не се налага да повтаряш тестовете... друго засега не се сещам.

Пиши, когато има някакво развитие, интересно ми е да разбера какъв е проблема. Предполагам, че става въпрос за проблем с DHCP сървър или shapper от страна на доставчика; може да направят проверка и за дублиран IP и MAC адрес.

Link to comment
Сподели другаде

Свали тва , свали онова... човека славил 30 програми за глупости. Кажи ми къв ти е интернета и дали си с рутер/модем. Че туй като гледам ква ти е скороста на download и ми става лошо , при мен е 12 мб при теб едвам 2.
Link to comment
Сподели другаде

Пробвай като изтриеш всички Temporary files и всички хронологий.

 

Отвори и настройките на броузера горе в менюто Tools -> Internet options -> [tab] Connections

 

и виж дали са така както на снимката:

 

post-11730-12758561591194_thumb.jpg

 

Също така виж да не би да е добавен сайта в някъв шит-лист в някоя антивирустна или някоя стена ( ако използваш евентуално ).

Link to comment
Сподели другаде

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...