Jump to content

B-boy/StyLe/

Потребител
  • Брой теми

    1475
  • Регистрация

  • Последно посещение

Информация

  • Пол
    Мъж

Последно видян от:

Опцията за последните посетители е деактивирана и не се показва на други потребители.

B-boy/StyLe/'s Achievements

Новобранец

Новобранец (1/14)

  • One Year In Rare
  • One Month Later Rare
  • Week One Done Rare

Recent Badges

0

Репутация в общността

  1. Пише, че сертификата трябва да се обнови ръчно. https://novini247.com/novini/potrebiteli-na-apple-android-i-windows-moje-da-se-nataknat_3557687.html
  2. За да премахнем FRST направете следното: Преименувайте изпълнимия файл FRST64.exe на Uninstall.exe. => Кликнете с десен бутон на мишката върху Uninstall.exe и изберете Run as administrator. Ще бъдете уведомени, че трябва да рестартирате системата, за да изтриете инструмента: След рестарта инструмента и прилежащите към него файлове ще бъдат изтрити. Изтеглете KpRm от kernel-panik и го запишете на вашия работен плот. Щракнете с десния бутон върху kprm_2.8.exe и изберете Run as administrator. Когато инструментът се отвори сложете всички отметки и натиснете бутона Run. След като приключите, щракнете върху OK.В Notepad ще се отвори лог файла, копирайте съдържанието му в следващия си отговор.Ако SystemLook_x64.exe или друг използван от нас инструмент не бъде изтрит, ги изтрийте ръчно, заедно с файловете и папките, които евентуално са създали. Поздрави!
  3. Здравейте, Почти няма сериозни остатъци. Изтеглете fixlist.txt и го запазете в папката, където сте свалили FRST64.exe. Стартирайте FRST64.exe и натиснете бутона Fix веднъж! След като приключи, ако ви поиска рестарт - съгласете се. След рестарта публикувайте лог файла - fixlog.txt, който ще се създаде след работата на програмата. Внимание: Скрипта е създаден за текущата система. Да не се ползва за други системи с подобни проблеми! Поздрави!
  4. И преди се е случвало. В последно време дори често се случва...Добре изтрийте инструмента и ще проверим за остатъци по друг начин: Моля, изтеглете SystemLook_x64.exe и запазете програмата на десктопа.Кликнете два пъти върху SystemLook_x64.exe, за да стартирате програмата.Копирайте съдържанието на следния код в текстовото поле на програмата. :dir C:\WINDOWS\system32\drivers /n*.sys /t30 :folderfind Malwarebytes :regfind Malwarebytes Кликнете на бутона Look, за да започне сканирането.Когато сканирането завърши ще ви се отвори Notepad с резултата от сканирането.Моля, прикачете лог файла в следващия си коментар.
  5. Не е неочаквано, защото според dmp файловете причината за рестартите е била именно драйвер на MBAM: За по-пълно деинсталиране препоръчвам следното: Изтеглете Malwarebytes Support Tool и там от Advanced => Изберете бутона Clean
  6. Не съм видял, че е прикачен за което се извинявам. Нещо не сте разбрали относно файловете в Minidump...Те не са зловредни, а са файлове образувани след крашовете на системата и тяхното анализиране с програми от сорта на WindBG, BlueScreenView, WhoCrashed и т.н. биха ни насочили къде е проблема - софтуерен (проблемен фрайвер например) или дори хардуерен. Така че е добре да ги архивирате и да прикачите архива.
  7. Здравейте, Липсва лог файла - Addition.txt. Също така е добре проверката с FRST да се направи по възможност в Normal Mode, за да се видят всички активни процеси. На бърз преглед обаче не се виждат зловредни обекти в лог файла. MBAM е нормално да блокира съмнителни връзки в торент клиента (така е по дизайн от едно време и бих го ингорирал специално за торент клиента). Добра идея е да прикачите някъде dmp файловете за анализ: 2020-07-10 09:30 - 2020-07-10 09:34 - 000740508 _____ C:\WINDOWS\Minidump\071020-33765-01.dmp2020-07-10 09:08 - 2020-07-10 09:08 - 000000000 _____ C:\WINDOWS\Minidump\071020-30703-01.dmp2020-07-09 10:34 - 2020-07-09 10:37 - 001146196 _____ C:\WINDOWS\Minidump\070920-31796-01.dmp2020-07-05 16:13 - 2020-07-05 16:17 - 001218388 _____ C:\WINDOWS\Minidump\070520-31515-01.dmp Поздрави!
  8. Не знам какво ползвате в сервиза, но само adwcleaner сама по себе си не е достатъчна. Разбира се най-добрата проверка си остава ръчната проверка на т.нар. malware loading points с инструменти като FRST, DDS, OTL и т.н. ,но ако се няма възможност да се направи на ръка то определено не бих разчитал само на adwcleaner. Препоръчително е да се използват ако не всичките то поне комбинация от следните скенере - Malwarebytes Anti-Malware, HitmanPro, Zemana Anti-Malware, RogueKiller, EmsisoftEmergencyKit и евентуално Eset Online Scanner. Липсата на симптоми не означава, че дадена система е чиста, както и ако MBAM не засече нищо. Няма програма, която намира всичко на 100%, но MBAM поне сканира за рууткити, а adwcleaner не. Няма да ви казвам какъв бич са те за антивирусните програми и колко често те ги пропускат. Но вие си знаете.
  9. Глупости. Двете програми имат коренно различни възможности. Adwcleaner засича основно PUPs, а MBAM засича повечето видове зловреден софтуер. Дори MBAM закупиха adwcleaner и дефинициите на adwcleaner са вкарани в MBAM. Така че определено от двете програми MBAM е с по-силни възможности за премахване на зловреден софтуер.
  10. Не. не е възможно проблема да е само на E:\ защото това пак е същия диск, но друг дял... Преинсталацията няма да реши проблема, защото проблема е хардуерен, а не софтуерен и диска най-вероятно е за смяна. Лог файловете обаче пак показват информацията само от проверката на дял E:\ Както казах в един от предишните си постове пробвайте да намерите лог файла от проверката на C:\ по този начин: https://www.sevenforums.com/tutorials/96938-check-disk-chkdsk-read-event-viewer-log.html
  11. Не знам този последен.txt от коя програма е, но определено не е лог файла, който търся (за CHKDSK). Щом c:\ е системния (аз бях дал инструкции за e:\ защото в един от логовете се показа, че той има проблеми), командата трябва да е както следва: chkdsk c: /x /f /r или така: Проверката можете да извършите и по следния начин. Ако с командата ви е трудно просто отворете My Computer => кликнете с десен бутон на дял C:\ (или който там е системния ви дял) и изберете Properties => отидете на Tools => Check Now... => сложете двете отметки и натиснете бутона Start. Рестартирайте системата и изчакайте проверката да приключи (може да мине над час). След това публикувайте лог файла от последната дата. За да ви е по-лесно стартирайте следния инструмент и публикувайте лог файла (той ще извади всички рапорти от chkdsk): http://dox.bg/files/dw?a=aba6a0db05
  12. Виждам, че минава тества с инструмента на Toshiba, но определено проверката за грешки с CHKDSK не е с параметър за тестване/маркиране на лошите сектори. Освен предложението на колегата направете пълна проверка на дял E:\ (явно при вас Windows е инсталиран на дял E:\?) с CHKDSK по следния начин: В полето за търсене на Windows въведете CMD.exe => кликнете върху файла CMD.exe и изберете Run as administrator => с десен бутон Copy копирайте следната команда chkdsk e: /x /f /r => и с десен бутон Paste я поставете в Command Prompt и натиснете Enter Съгласете се с Y на диалоговия прозорец. Рестартирайте компютъра и би трябвало проверката да започне. След това вижте какви са били резултатите. Проверката можете да извършите и по следния начин. Ако с командата ви е трудно просто отворете My Computer => кликнете с десен бутон на дял E:\ (или който там е системния ви дял) и изберете Properties => отидете на Tools => Check Now... => сложете двете отметки и натиснете бутона Start. Рестартирайте системата и изчакайте проверката да приключи (може да мине над час). След това публикувайте лог файла от последната дата.
  13. Е то не е нужна причина за да се скапе твърд диск. Те са консуматив и с времето се износват/развалят. А иначе все пак преди заманята на диска го проверете с инструмента на Toshiba и покажете правилния лог от проверката с CHKDSK. https://www.sevenforums.com/tutorials/96938-check-disk-chkdsk-read-event-viewer-log.html
  14. Да, точно това е снимката. Както се вижда има проблемни (rellocated) сектори (презаместени лоши сектори заменени с читави от резервните на диска), но обикновено като започне този процес на заместване на секторите означава, че в близко бъдеще диска трябва да бъде замен с нов (най-просто обяснено). Ще започне да забива все по-често, да се губят данни, да загуби производителност и т.н. https://kb.acronis.com/content/9105 А иначе това трябва да е инструмента за тестване на Toshiba: http://support.toshiba.com/support/viewContentDetail?contentId=4009373 Поздрави!
  15. Това не е вирус, а калпав активатор за Windows. Аз от цялата тема така и не видях рапорта след сканирането за лоши сектори с chkdsk. Това не бяха правилните Wininit ID1001 рапорти. Щом и след преинсталацията имате проблеми е много вероятно хардиска да е причината (да има лоши сектори) и да е за смяна. Тествайте диска с инструмент от производителя на диска и вижте (или покажете S.M.A.R.T. статуса на диска) например с CrystalDiskInfo.
×
×
  • Създай ново...