Jump to content

draco_volans

Потребител
  • Брой теми

    1895
  • Регистрация

  • Последно посещение

  • Спечелени дни

    4

draco_volans last won the day on Декември 9 2023

draco_volans had the most liked content!

Информация

  • Пол
    Мъж

Последно видян от:

Опцията за последните посетители е деактивирана и не се показва на други потребители.

draco_volans's Achievements

Новобранец

Новобранец (1/14)

  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Posting Machine Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

6

Репутация в общността

  1. Хич не! Ама съм се сблъсквал няколко пъти с текстови решение от него, показващи липса/недостиг на компонентата естествен интелект, която за момента все още е нужна в някаква степен.
  2. Не го закачай. Това потвърждаваш, като си получиш стоката. Така или иначе, те разбират, когато е при тебе и те подканят да го цъкнеш по mail.
  3. Викаш - по-трудно трябва да е, за да внушава сигурност То си е добра практика ползването на карта/сметка отделна за такива плащания он-лайн. Точно толкова сигурно е, колкото плащане от всеки 1 друг сайт/магазин. Можеш да му цъкнеш там да не ти помни данните и пр. От amazon.de също не се е обясняват много много. Има и доста фалшиви магазини там - щото техния магазин се ползва и от 3rd party продавачи.
  4. Не. В My Orders си има бутонче Tracking. От там се вижда. Чак като го шипнат - за което трябва да се получи мейл, ще видиш тракинга и ще излезе в акаунта с поръчките.
  5. Разбира се, плаща се предварително. С дебитна карта става - visa, MasterCard, PayPal и т.н. Пише си какви са вариантите. Аз пиша личен адрес - в случай, че има доставка с Български пощи, да знам къде да си търся известието (ако не пратят SMS). Не съм имал случай да е с пощите до сега. За Пловдив, най-често като стигне в България, ми ги поема пратките ExpressOne, които ги карат до най-близкия до адреса който съм посочил техен офис/офис на EasyPay, където имат представителство. Получавам mail и SMS да ида да си прибера пратката срещу лична карта. Получавал съм пратки и чрез еконт - т.е., в BG те са поели пратката и карат директно на адрес. Като поръчваш, виж дали ти начисляват 20% VAT - повечето магазини го правят и няма дертове с митниците. Ако е над опредлена сума (150$) съм чувал, че се обмитява, митническо представителство през Български почи и чакане. Не съм вземал неща над тая сума. Време за доставка - не съм имал повече чакане от 10-15 работни дни, но си зависи от магазина и т.н. Сайт от който се проследяват подробно пратките: https://parcelsapp.com/en/shops/aliexpress Доста е подробен и показва и на наша територия кой е поел пратката и от кой да чакаш връзка.
  6. Да се включа отново. На 07.01 поръчах от он-лайн магазина aronia2 научен калкулатор. Тъй като беше в януарската суша (магазините не са си направи заявки за продукти за новата година - редовна практика), на другия ден ми се обадиха, че продукта го нямат, но очакват в края на месеца, евентуално другия, да е наличен. Казах - ОК. Пак е оферта и на патерица, пак върши работа, пък и ще е по-интересно, по неочакван начин . Разбрахме се с човека, от фирмата да ми каже, като продукра е наличен. В навечерието на Петльов ден получих от он-лайн магазина aronia2 e-mail за завършена поръчка - под което аз разбирам изпратен, пристигнал, платен, получен продукт... Да, ама не... Най-малкото, трябваше да се обадят пак, да питат пак, дали потвърждавам поръчката - нищо такова... На другия ден след e-mail-a звъннах на телефона на фирмата, за да получа информация какво се случва все пак - имат ли го, нямат ли го, пратили ли са го продукта и т.н. Вдигна ми служителка, която хал-хабер нямаше за какво става на въпрос - все едно я питам, къде ми е бъбрека. Прехвърли ме към нейна колежка, която някак по-адекватно провери въпроса и потвърди информацията по поръчката. Помолих я, да ми даде номер на товарителницата, за да проследя движението на пратката през Еконт. Каза, че след няколко минутки ще ми се обади да каже номера..., след като продукта очевидно е бил наличен, изпратен е и т.н. Да отбележа, на Еконт затвориха (уж временно) офиса, който най-често ползвам, така че пратките се пренасочват към друг "съседен" офис (няма го в гугъл карти дори , но доброто старо разпитване свърши работа). Както и да е - нямаше обаждане нито след 5, нито след колкото и да е минути... дни. За да съм напълно сигурен, дали все пак има някаква пратка за мен, звъннах на посочения от Еконт номер за проверка. Греда - не могат да ми кажат в момента, защото имали много клиенти и да звънна по-късно за информация. Къде ти - отидох си директно до пренасочващия офиса (попълних бели полета в гугъл карти, тъй като съответната точна локация изобщо липсва), за да установа - най-после с окончателност, че няма никаква пратка за мен. Приключих с конкретния он-лайн магазин - казано накратко. И в момента, като цъкна на конкретния продукт - пак ми посочва, че го няма. Давам... математически-положителна оценка: 1
  7. Да споделя впечатления за магазина ozone.bg. Поръчах от там мишка и подложка за нея. Подложката, според сайта им и чата със служител от магазина, не беше налична за директна поръчка, а само след предварителна заявка. Направих заявка в събота. Получих потвърждение и детайли по заявката на e-mail. Регистрацията в сайта дава детайлна информация за движението на заявките. Да не говорим, че самата поръчка прави визуална асоциация с Игра на Тронове - ами поръчайте нещо от там и ще разберете за какво говоря . По съобщението, което получих на e-mail разбрах, че ще ми изпратят и двата продукта заедно - нищо, че на сайта им казват, че го няма в момента. Писах им на чата за потвърждение - потвърдиха информацията. Доставят със спииди до адрес на офис на куриера (в моя случай, офис No 666 ). Получих продуктите отлично опаковани на втория работен ден от семицата. В събота и неделя не експедират доставки. Доставката беше безплатна. Мишката беше със съществена отстъпка, така че беше ОК. Да отбележа - гаранцията на мишката беше пълна, както е по документация. Често по други он-лайн магазини съществено занижават времето на гаранция на продктите, спрямо коричноното време, посочено от производителя. Доста съм доволен от обслужването и давам 5 точки на магазина. Ироничното е, че взех продукт със съществено намaление от магазин, който като цяло се води за скъп.
  8. Да споделя мнение за 2 магазина, от които скоро се сдобих с продукти: 1. PRO-BG - закупена клавиатаура. Не изисква регистрация, за да се направи поръчка. Веднага, след като направих поръчка, получих по e-mail данни за поръчкатата - входящ номер и т.н. На следващия ден ми се обадиха за потвърждение. Нямаше никакъв проблем доставката да е до поискване от офис на куриера (Еконт - може би и други предлагат). Това си е предимство. Ако се доставя продукта до дома, пък клиента го няма вкъщи... - на работа и пр., може да се получи кофти ситуация с разкарване до централни офиси и бази извън населеното място - кофти. Доставката е безплатна само ако стойността на покупката е над 600 лв (!!). Доста висока миза. Не, че е най-критичното нещо. След разговора със служителя получих номер за проследяване по e-mail-а. Не мога да се оплача от обслужването - експедитивно получих пратката на следващия ден след потвърдителното обаждане. Имаше възможност за проверка на пратката преди плащане. Забелязах на кутията етикет с цена, която беше... съществено по-висока от тази, за която купих продукта. Все едно току що е свален от рафта на стандартен магазин. Разбира се, фактурата беше с вярната стойност. Давам на магазина оценка 4 от 5, предимно заради високия праг на цената за безплатна доставка. От всичко останало съм доволен. 2. newshop.bg - калкулатор. Продуктът е получен като подарък, така че впечатленията ми са непреки! Поръката е направена в почивен ден - събота. Обаждане за потвърждение е направено в понеделник. Доставката е получена на следващия ден. Продуктът е бил отбелязан като "Продукт с удължен срок за доставка - до 30 дни", но явно, поради наличност, нещата са се придвижили по-бързо. На сайта не открих вариант за безплатна доставка - евентуално има отстъпка по договяряне на магазина с куриера, както се казва и на сайта. Плащането с наложен платеж важи за продукти до 200 лв - поне така прочетох. Възможност за избор на куриер (Еконт, Спиди), доставка до офис на куриера. Стоката е доставена в рамките на 48 часа. Имало е възможност за оглед на продукта, преди плащане. Поставям, на базата на тези непреки впечатления оценка 4 от 5. (заради липсата на безплатна доставка до някаква сума - това едва ли е основен критерии да се избягва даден магазин, но всеки сам преценява за себе си). По думите на хората, които ми подариха продукта, това е единственото място, на което се предлагал продукта, на сносна цена.
  9. пф... направо си на далавера - на мен в теленор ми предлагат телефон за 200 лева - за 450 лв, щото съм "лоялен клиент".... На въпроса. Точно де, коригирай си настройките от Google Play Store. http://softstribe.com/wp-content/uploads/2016/05/Google-Play-Store-Settings.png
  10. Ако говориш за Google Play Store, от менюто му влизаш в настройки и избираш да проверява за ъпдейти, но да не ги инсталира автоматично, или изобщо да не проверява. Ако имаш друго предвид - ти ще кажеш.
  11. Поръчах телефон от smartfonbg.com (има още магазини smartphon.bg; smartphones.bg - роят се, роят се). Поръчката може да стане и без необходимост от регистрация - срещу e-mail и телефон за връзка. 10-15 минути по-късно ме се обадиха за потвърждение. Доставката е безплатна, само при поръчването на поне 3 артикула. Доставчик е speedy. Продуктът ми беше доставен в рамките на 48 часа до посочен от мен адрес - един от офисите на speedy. Имах право на оглед на продукта преди заплащане. Интересното е, че нямам право да разопаковам продукта при огледа - т.е., оглеждам само кутията. Попитах служителката тогава, ами ако има някаква транспортна повреда, която не се вижда извън кутията? Тогава как ще докажа, че не е по моя вина? Нямаше адекватен отговор по въпроса. Ами ако кутията не съдържа точно същия продукт, който съм поръчал (напр. друг цвят е и т.н.)? Както и да е... Ако бях решил да въра продукта - транспортните разходи бяха за моя сметка. Това ми се стори странно - хем имам право на оглед на продукта, хем нямам право. Не знам от куриера ли се определя това или, по всяка вероятност, от продавача? Иначе в опаковката си беше включена гаранционна карта с касова бележка и т.н. Като оценка на магазина и цялостното обслужване бих дал оценка 3.5.
  12. Ще е полезно да дадеш информация за лаптопа (и дънната му платка) и за новото дъно, с което заменяш.
  13. Имах същия проблем, след едно обновяване (скоро беше). Никакво стандартно обновяване и деинсталиране и реинсталиране на програмата не помогна. Като последна стъпка (по-скоро за пробата), деинсталирах Skype с Revo Uninstaller - с умерена дълбочина на сканиране и отстраняване на остатъци. Инсталирах наново Skype и проблемът от скрииншотът ти изчезна при мен. Предполагам, може да се деинсталира напълно и ръчно, без деинсталиращ софтуер
  14. Възможно е, програмата да се е ъпдейтнала до последна версия - да те е питала и ти да сицъкнал, или пък, ако е настроена на автоматичен ъпдейт, да се е повредила при процедурата. Случвало ми се е подобно нещо. Пробва ли да я инсталираш наново, да видиш какво ще ти каже пеи стартиране на инсталатора?
  15. Възможно е въпросният файл да бъде превърнат в Exel-ски файл, който да съхраниш/редактираш. Посочените линкове по-долу описват процедурата за отваряне/комбиниране на няколко vcf-файла и конвертиране във файл, който се отваря в Excel: https://sourceforge.net/projects/vcf-to-xls/http://www.wikihow.com/Open-VCF-Fileshttps://superuser.com/questions/692208/how-to-convert-vcard-vcf-files-to-an-excel-worksheet
×
×
  • Създай ново...