Jump to content

Ръководства за работа с Excel 2003


Препоръчан пост

  • Отговори 1.5k
  • Създадена
  • Последен отговор

ТОП потребители в тази тема

ТОП потребители в тази тема

Публикувани изображения

Имам една работна с 5 листа. в 2,3,4 и 5 лист имам по 6-7 колони с по 15-20 реда. Как мога /каква формула/ да направя така, че данните, които въвеждам с определени клетки от листовете 2,3,4 и 5 /т.е. сбора от определени клетки/ да се променят в лист 1???

Решението е много лесно!

В клетката от лист 1 (в който искаш да показваш сумата от клатки в листове 2,3,4 и 5) натискаш бутона = и чрез превлкючване между листовете маркираш последователно клетките, които искаш да сумираш, като след всяка маркирана клетка натискаш + и накрая Enter, за да завършиш формулата.

Ако не се справиш дай примерен файл! :thumbsup:

Link to comment
Сподели другаде

Оправих се.

Сега ново въпросче: как стоят нещата с "натрупването"? Например стойността в клетка А9 да е равна на тази в А8

/надявам се, че правилно задавох въпроса/

Link to comment
Сподели другаде

здравейте, сега ви открих,и е направо чудесно.шефката ми каза да науча как се работи със шаблони

(excel 2003),но не намерих никъде нищо. имам малко познания в ексела.

задачата ми е:

всеки ред трябва да се печата на отделен лист,като данните от колоните трябва да излизат един под друг.незнам дали го обясних правилно.помощ,къде да прочета,какво да направя!

Link to comment
Сподели другаде

Привет! Ето нова задача :) : Имаме работен лист, съдържащ следната таблица:

 

Skladove.xls

 

За всеки един ден от месеца имаме същият работен лист (и същата таблица), т.е. общо 30 листа, в които данните са различни всеки ден. Възможно ли е да бъде направена същата таблица, в която при вкарване на произволна дата (напр. 19.06.2008) данните за тази дата да се извеждат автоматично?

Link to comment
Сподели другаде

Привет! Ето нова задача :) : Имаме работен лист, съдържащ следната таблица:

 

Skladove.xls

 

За всеки един ден от месеца имаме същият работен лист (и същата таблица), т.е. общо 30 листа, в които данните са различни всеки ден. Възможно ли е да бъде направена същата таблица, в която при вкарване на произволна дата (напр. 19.06.2008) данните за тази дата да се извеждат автоматично?

Задължително ли е таблицата да е в този вид?

Ако не е имам идея да вкарваш датата в първата колона пред всеки ред

и за всеки следващ ден отдолу по този наччин таблицата ти ще е много дълга надолу, но с използване на филтър ще можеш да избираш произволен ден!!! :thumbsup:

 

Малко измених формата но можеш да селектираш и по ден, и по склад, и по сектор.

По този начин ще имаш по един файл на месец, а може на различни страници да вкараш няколко месеца!

Надявам се да съм ти бил полезен :peace:

Skladove_1.rar

Link to comment
Сподели другаде

Здравейте, приятели!

Сега и аз имам нужда от помощ.

Каква формула трябва да използвам, така че стойностите от колона B2 - B10

да се преброяват по следния начин:

- сума от клетки със стойност от 20 до 30;

- сума от клетки със стойност от 30 до 40 и т.н.

Мисля, че IF ше свърши работа, но не мога да се досетя как.

Ако някой има идея да ми подскаже :crosseyes1:

Link to comment
Сподели другаде

kiskin, можеш да използваш формулата SUMIF; опитай например този начин:

=SUMIF(B2:B10;">=20")-SUMIF(B2:B10;">=30")

за да получиш сбора на числата в клетките със стойност между 20 и 30.

Link to comment
Сподели другаде

Благодаря ти panevdd!

Но на мен ми трябва да преброява клетките със стойности в зададения интервал.

Например: ако има 24 клетки със стойности в интервала 20 - 30 да изписва 24.

Можеш ли да помогнеш?

Link to comment
Сподели другаде

Здравейте!!!

Изключително ми е приятно да чета мнениета Ви, препоръките и решенията, които давате във връзка с Excel.

Имам следния проблем и се надявам, ако може да ми помогнете.

Постоянно ми се налага да вкарвам данни - три имена, адрес и т.н.

Обаче малкото име се намира в клетка С5, презимето в С6, а фамилията в Д5.

Искам всички тези дданни да се запазват по начина, по който ги въвеждам, но и да отиват в база данни т.е. някъде, където да се натрупват имената и данните за тях, но на един ред, примерно: А1 - малко име, А2-презиме и т.н.. За второто лице респективно В1 за малко име, в2 за през име и т.н.

Възможно ли е това и как да стане?

Предварително благодаря за евентуално оказаната помощ от Ваша страна.

Link to comment
Сподели другаде

Здравей те, имам 1 много голям проблем. Интерисува ме дали мога някъде да намеря инструкция за работа с функцията "Велокъп" или както се чете. Ако някой помогне ще съм му много благодарен :peace:
Link to comment
Сподели другаде

Здравей те, имам 1 много голям проблем. Интерисува ме дали мога някъде да намеря инструкция за работа с функцията "Велокъп" или както се чете. Ако някой помогне ще съм му много благодарен :peace:

Разгледай информацията от сайта на Microsoft - VLOOKUP; тук също има какво да се види.

Link to comment
Сподели другаде

Гост
Отговори на тази тема

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   Не можете да качите директно снимка. Качете или добавете изображението от линк (URL)

Loading...

×
×
  • Създай ново...